ŁAJDACZKA 2106 1500 "81 - Strona 7

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
co do kanap boczkow i foteli nie lepiej pogadac z dobrym tapicerem??
  
 
Cytat:
2011-01-19 18:41:05, 2107-PROJECT pisze:
co do kanap boczkow i foteli nie lepiej pogadac z dobrym tapicerem??



tapicerowi to co najwyżej dziurę dam w kuble do załatania,
boczki mam idealne jasne z 2103 - wymienię na ciemne
kanapę brązową 2106 - też wymienię pod kolor

edit:
no chyba że ktoś ma wnętrze granatowe od 2107 to też pasi - może w sumie lepsze niz ten skaj.

[ wiadomość edytowana przez: stalkerx dnia 2011-01-20 11:42:53 ]
  
 
Co do swapa:

- samochód został zrobiony, odebrany i przechodzi obecnie testy w drifcie i wyrypie coby po 1000 km jazdach próbnych wszystko finalnie skręcić i dostroić
- solidność wykonania prac w poskładaniu 3-letnich modów poprzednich warsztatów bez zastrzeżeń
- idealne, oparte na własnym pomyśle zestrojenie zawieszenia czyli „niżej, sztywniej ale na polskie drogi” - taka właśnie opcja świetnie sprawdza się w zarówno kombinacji norweskiej jak i slalomie gigancie po odwilży Zawias łyka bez dobijania wszystkie dziury nie pozbawiając komfortu podróżowania a napadać można spokojnie na o wiele większych prędkościach.
- silnik 131/132 ustawiony pod odpowiednim kątem względem podniesionej skrzyni z tunelem od PNa, wszystko wypoziomowane; wystarczy jeszcze wyważyć wał bo przy 120 nasilają się wibracje.
- sprzęgło wzmocnione od Nivy
- osiągi są baaardzo przyzwoite. Nie mierzyłem ze stoperem bo i szafa trochę wali ale jest ok. 11 sek. do 100 km/h na III-ce, na V-ce 160 km/h przy 5tys obr bez problemu. Uwzględniając wysokoobrotową charakterystykę 1600 TC po założeniu specjalnie opracowanego elektronicznego zapłonu, regulacji gaźnika i dobre letniej gumy stawiam na 10s do 100 i ok. 170km/h może więcej.
- wydech ryczy ładnie ale jest za głośno - pewnie założę drugiego simonsa.
- do wymiany hamulce przód, sprzet postał i mam wrzery – i tu pytanie - czy wentylowane Mikody z lepszymi klockami(jakimi?) czy jakiś sportowy zestaw „zdradziecki” , czy Master Sporta proponujecie? Interesują mnie sprawdzone rozwiązania.
- brakuje mi tylko szpery i tu pojawia się w przyszłości opcja Torsenika

Co do detali:
- wnętrze do ogarnięcia bo brak jakiekolwiek tapicerki, fotele i kolumna pójdą trochę niżej.
- przez szerszy tunel dywan od łady jest za mały i pewnie dopasuje od PNa (niestety są tylko jasno-popielate) ma ktoś jakiś patent z innego samochodu?
- boczki mam już przyjemne bo welurowe od 2107, jakby miał ktoś granatową kanapę od 05/07- chętnie kupie bo „ruski boxer” trochę zdziera.
- na dzień dobry złamałem kluczyk w stacyjce ale i tak zapłon ze starterem razem z całą konsolą przełączników i dodatkowych zegarów zbuduje sobie sam przy pomocy sprawdzonego auto-elektryka od wynalazków.
- kupię też obudowę kolumny z przełącznikami bo od 06ki nie pasuje już do łamanej z 07.

Aha i poszukuje kołyski żeby zakonserwować podłogę w innym zabitku – jakbyco dajcie znać

[ wiadomość edytowana przez: stalkerx dnia 2011-02-22 18:29:32 ]
  
 
2500 tyś po wyjazdu z AJS - bez problemu - jeździ nieźle, teraz pora na konieczne poprawki
- komplet tarcze/klocki TRV Lucas na przód
- olej LM 10W40, filtry
- podpora drążka kierowniczego do wymiany - to już trzecia, tym razem kupiłem na łożyskach tylko nie jestem pewien czy przy utwardzonym zawiasie to łożysko długo wytrzyma.
- ruski wysprzeglik wytrzymał 3tyś - wyciek - do wymiany
- wahacz lewy dół - przerdzewiały - do wymiany
- uszczelniacz tylnej prawej półosi - do wymiany (to wyciek osłabiał hamowanie)
- nowe opony Dunlop SP30 175/70 R13- idealne na 6' stal; bardzo fajne miękkie i ciche oponki, kleją się pięknie do czarnego, na deszczu jeszcze lepiej. polecam te gumy.
- założyłem zapłon elektroniczny ale z sterownikiem kąta opóźnienia wyprzedzenia i oktanometrem; jeszcze nie było testów efektów regulacji zapłonu z środka.
- przed zmianą zapł. kolega łapał na stoper przyspieszenie do 100km/h i licznikowe 100 było po 8,9 sek na IIb. Szafa oczywiście kłamie z 7 km/h i licząc wrzucenie III zejdę poniżej 10sek.
- założyłem granatowe boczki od 2107, pasują idealnie.

- w weekend doprowadzanie wyglądu do kompletu.
- chromki, lusterka na błotniki, el.antena, zderzak tył, polerka a na koniec pasy na bok.

- obudowa kierownicy i przełączniki + czarny dywan wciąż poszukiwane.






  
 


wytłumienie, ocieplenie, wygłuszenie, tapicerka
łajdaczka jest w zasadzie skończona
  
 
Po geometrii zawieszenia i wyważeniu wału wrażenia z przyśpieszeń mają już więcej wspólnego z Tupolewem niż z Buranem; trzeba będzie jeszcze popracować nad hamowaniem i jak zakładałem zamykam szafę.
Drugi bieg zaczyna mi się lekko sypać, to było do przewidzenia.
Pasy boczne jeszcze nie skończone.
Dzięki za fajne spotkanie z alexem76 i konukerą.
Ta kremowa 2104 jest na sprzedaż. fajna. niech ktoś ją wyrwie zanim Ukraińcy zaczną z niej kartofle sadzić. 89 1300 gaz oplaty, I wlsciciel, oryginał lakier. 1500zl Falenica pod Warszawą.













  
 
gdzie wyważałeś wał? sami zdjeli i zamontowali? od ręki robią?
geometria komputerowa? ogarną też korekcje tylnego mostu? bo mam regulowanego panharda.
jakie koszty tego wszystkiego?
  
 
od ręki na samochodzie gościu waży przy 80 i 110 km/h,
po zmianie całego układu napędowego juz przy 70 miałem spore drgania budy, każda przejażdżka pow 120 byla misją na Marsa.
Teraz nie ma masazu plecow i rozkrecania sie gabloty - jest komfort.
Ząbki na G.Morcinka, AutoWał to się nazywa chyba - 160zł
geometrie robiłem u siebie za rogiem - 80zl.



[ wiadomość edytowana przez: stalkerx dnia 2011-05-26 16:25:39 ]
  
 
Witam. Firma o której mowa to WałCar Ząbki http://www.waly.com.pl/
Podobnie jak kolega musze zrobić porządek z wałem i prawdopodobnie będę wysyłał do tej firmy. Tylko wcześniej telefonicznie się dowiem jaka kasa za usługe.

Pięknie sie Paka prezentuje. Pozdro
  
 
Złe wieści, może się komuś przydadzą. Zadzwoniłem do tej firmy i powiedzieli że najpierw sprawdzają co powoduje wibracje, a jeśli wyważanie to tylko na samochodzie W moim przypadku nie jest spoko opcja gonić moją LADY taki kawał drogi.

Sorry za offtopa U mnie sytuacja z wałem jest identyczna jak u kolegi Stalkerx'a (wibrowało jak kupiłem, wymieniłem krzyżaki, łożysko podporowe, przegub elastyczny i nie wiem co jeszcze) lecz problem pozostaje. Także Łada zamiast gonić robi za lansowóz ;/

Jak ktoś ma jakąś sugestie to żeby nie zaśmiecać piszcie na priva, gg lub maila (info w profilu).
  
 
Stalker czym wygłuszałeś po kolei ładną?
Potrzebuje obniżyć poziom hałasu w swoim wynalazku i szukam czegoś sprawdzonego.

A łada coż... oby więcej takich projektów
  
 
1. wytłumienie podłogi i przegrody - taśma dekarska z rolki i pianka montażowa w zakamarki
2. wyciszenie silnika od strony komory - mata akustyczna APP
3. ocieplenie kabiny - karimata i pianka pod panele
4. wygłuszenie - gruba gąbka (skrzynia/tunel) i mata filcowa z metra na całą podłogę, przegrody silnik/bagażnik
5. drzwi - folia pod boczkami
6. cały bagażnik wyklejony pianką, półka - taśma dekarska i karimata.

- cały ten przekładaniec jest ze dwa razy lżejszy i bez porównania skuteczniejszy niż fabryczny asfalt i zgniły filc, który wywalałem z samochodu wiadrami,
- druga sprawa to tunel nad V-skrzynią - sporo szerszy i trochę wyższy od ładowskiego (wspawany od PN-a); musiałem dać filcu na grubo i podwójne pianki żeby dywan się wyrównał na podłodze względem listew progowych pod, które jest wsuwany
- oczywiście wszystko low-budget
  
 
Zastanawiam się nad sprzedażą ładnej.
Nacieszyłem się wystarczająco w zeszłym sezonie, w zimę nie zrobiłem nią ani kilometra.
Do zrobienia jest kilka rzeczy ale samochód oczywiście jeździ.
Po prostu zaczęłyby się zaraz wydumki ze szperami, spiekami, turbosprężarkami itd..
Może ktoś inny przejmie wizję bo chcę zająć się innym sprzętem, przed którego remontem łada była cennym doświadczeniem.
Jeżeli nie odzyskam powiedzmy, połowy z wpompowanych w nią pieniędzy (pow. 12 tyś przestałem liczyć, zostanie u mnie.
Możliwe, że niedługo wystawie ją na allegro ale tu każdy może przeczytać co i jak się przy niej działo.
Jakbyco proszę pisać na e-mail stalker.film@gmail.com bo rzadko sprawdzam tu priv.





  
 
no z rok mnie tu nie było...
niewiele jeżdżę Łajdaczką więc samochód wystawiłem na allegro.

ps. jedyny klasyk, który w zimę wygląda tak naturalnie























  
 
Czołem.

Auto znalazło nowego nabywcę ? Pamiętam, że ostatecznie dwa razy wystawiałeś ale przegapiłem finisz aukcji...

-----------------
Były:
- LADA 2105 '82 1.3
- LADA 2107 '90 1.5
- LADA 2107 '96 1.7i
- OPEL ASTRA F '93 1.4i
Jest:
- LADA 2107 '87 1.3