Nie chce odpalic

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam

mam problem z esim 98 1,6 16v + gaz

kilka dni temu nie chcial mi odpalic na benzynie ani na gazie. benzyna i gaz jest, po uzyciu startera w sparyu na benzynie tylko lekko zalapal i gasl, na gazie juz odpali i moglem jechc al tylko na gazie bo jak przelacze na benzyna od razu gasnie, popma paliwowa chodzi bo slychac ja przy przekreceniu kluczyka. jak zgasze silnik i od razu zapalam to za pierwszym razem uda mi sie go odpalic a potem juz nie da rady, kable, swiece wymieniane 2 miesiace temu a akumulator dobrze kreci. mial moze ktos podobne problemy??
  
 
dzisiaj mialem troche czasu wiec zagladnelem pod maske i wiem ze paliwo dochodzi do silnika tylko prawdopodobnie jakis czujnik blokuje doplyw paliwa do juz dalej, bo jak wleje paliwo dootworu gdzie wchodzi powietrze to odpala i pozniej juz normalnie pracuje ale jak go wylacze i prubuje jeszcze raz to nie moge go odpalic wie moze ktos jaki czujnik mogl sie zawiesic ??
  
 
jesli jezdzisz na gazie, to wypadaloby sprawdzic wtryski
  
 
ale jak wleje paliwo przez wlot powietrza to odpali. to chyba nie wtryski
  
 
no wlasnie na to wyglada, ze wtryski nie podaja tyle paliwa ile trzeba i dlatego, jak im "pomogles" dodajac paliwa odpalil.
albo sa przytkane albo jakis czujnik zle nimi steruje...
  
 
czyli co mozna zastosowac preparat STP??
  
 
Odpuść sobie te dodatki ,sprawdź czy na pewno pompa tłoczy paliwo .To ,że ją słychać nie oznacza jej sprawności.
  
 
jest bosprawdzalem ze dochodzi paliwo do silnika (taki zaworek jak dotknelem z tylu silnika kolo przewodu doprowadzajacego paliwo do silnika to z niego lecialo paliwo z taka sama moca )
  
 
Najprawdopodobniej pompa paliwa ci daje za małe ciśnienie lub regulator ciśnienia paliwa walnięty. Jedz do mechanika żeby ci zmierzył to ciśnienie, powinno wynosić ponad 2 bar a konkretnie 2,7 bara. Ja tak miałem że po uruchomieniu silnika i jeżdzie na benzynie przejechałem ok 50 metrów i silnik gasł a manometr ledwie coś pokazywał chociaż w punkcie pomiaru po nacisnięciu zaworka benzynka tryskała. Taki przyrządzik do pomiaru zrobiłem sobie sam zmanometru i wężyka od pompki do pompowania kół bo gwint w punkcie pomiarowym jest taki zam ja w w zaworku od kół.