21063 1990 rok :-) - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
ATS to 13x6"
dziś łada dostała moduł elektronicznego zapłonu. POLECAM WSZYSTKIM. Inwestycja 60zł a dostajemy praktycznie 2x mocniejszą iskrę i duuuużo mniej zużywający się przerywacz.

Co do samej jazdy - silnik równiej trzyma wolne obroty + moje odczucie - wyraźnie lepiej ciągnie z dołu.
  
 
... i duzo szybciej zuzywajace sie swiece.

Sa tez tacy ktorzy twierdza ze przy tranzystorowym ukladzie zaplonowym wypalaja sie zawory.
No chyba ze wstawiles elektroniczny aparat zaplonowy z halotronem- ale pewnie nie, bo masz 1.3(b.rzadki aparat elektroniczny), i pewnie nie bo kosztowal by wiecej niz 60 zlotych.
  
 
A jaki masz ten moduł? digitecha? ja mam z nim same problemy
  
 
wystarczy kropla oleju raz na jakis czas a przerywacz bedzie niesmiertelny.Ciagle jestem fanem tego rozwiazania swoja tez jezdze na codzien.Elegancko ciagnie od dolu i zadnych problemow z wolnymi obrotami nie mam.(ale ja zawsze mam inne problemy niz reszta uzytkownikow)Nie wiedzialem, ze jakosc iskry moze miec wplyw na szybkosc z jaka zuzywaja sie zawory.Mieszanka chyba i tak spala sie w tej samej temperaturze?czy sie myle? Co bedziesz dalej robic z ta Lada? Masz jakies konkretne plany czy chcesz sie wozic dopoki sie nie rozejdzie?
  
 
moduł mam z allegro, taki co wsadzają do motorów (mam też taki w MZ ETZ - również super się sprawdza). Co do zużycia zaworów to nie wiem, co do świec - podobno wystarczy zwiększyc im przerwę o 0,1-0,2 mm i nie będą się bardzej zużywać.

Puki co po trasie KRK->WWA jestem w szoku jak bardzo zmieniło się auto
  
 
Cytat:
2009-01-26 01:02:00, kuba_gorzad pisze:
Co bedziesz dalej robic z ta Lada? Masz jakies konkretne plany czy chcesz sie wozic dopoki sie nie rozejdzie?



Nie mam konkretnych planów... remontując 2103 się powiedzmy - zrealizowałem - a ta to w sumie tak z ciekawości i z kaprysu kupiona... Narazie dostała felgi, na wiosnę się sam pobawie w jakies zaprawki, może jakieś chromiki pokompletuje i tyle.... ze 2 lata się pojeździ a potem się zobaczy

ani to demon prędkości , ani specjalny unikat (1990 rok)... fajnie bo ze środka się jeździ identyko jak 2103
  
 
co do modułu to mam dokładnie taki:

allegro.pl/item487227640_487227640.html

jego dodatkową zaletą jest to że jest zatopiony w jakiejś chyba żywicy przez co jest totalnie nieczuły na jakiekolwiek warunki pogodowe

gośc robi jeszcze moduły na procku z wyprzedzaniem zapłonu ale to tylko do starszych aut które nie mają przyspieszania w aparacie (jak 2103 np.)
  
 
jutro o 8 Łada bedzie miała zmieniony cały wydech na nowy, a dzieki uprzejmości stalkerxa stałem się posiadaczem chromowanej atapy i teraz mam dylemat jaką założyć (w międzyczasie przyszła nowa plastikowa):



mam też już nowy tylny zderzak i nowe gumy do przedniego (jest prosty i ładny)
  
 
Jaki dylemat? To proste - zaloz chromawana, poprostu ladniejsza klasyka. I znak na nia daj z czarne atrapy

I jeszcze sie pytam: czy w 1990 roku sie jeszcze 2106 w Polsce sprzedawaly?
  
 
Ja u siebie też mam wstawiony moduł (o oznaczeniu GL-200) i nie narzekam.
  
 
Dziś Ładna odwiedziła miejsce I Zlotu LKP:



a wczoraj dostała nowy tylny zderzak:

  
 
aaa i dodam że jakis sk%^&*&*( zarysował mi lewe drzwi kierowcy na parkingu w Warszawie jak widać na zdjęciach
  
 
Łada dostała skrzynie V
teraz trzeba ją jeszcze wsadzić
  
 
a dzis udało mi się w skorpionie w Krakowie kupić po 9zł/sztuka:



ale już niestety nie ma takich, 4 ostatnie sztuki ze starych zapasów, jakby na mnie czekały
  
 
Jak bedziesz mial jakis namiar na ladne (najlepiej nowe) zderzaki od 06 to daj znac bo z tylu mam sito.
Halogeny do pasa sa wystarczajaco stabilne? Ja tam wierciłem do zderzaka w Ladnej, ale tak zrobie napewno w 132.
Pamietaj o podlokietnikach od 03, jakby byly same przednie to tez wezme.
  
 
Mam pytanie: po co trzymasz ją na ssaniu przy 90 stC?
http://konnieciu.netiz.pl/galeria/lada_zielona_gora_18012009/large/00000009.jpg
  
 
to tylko kontrolka, przekręcona byłą gałka ssania i nie naciskała guziczka ot tajemnica
  
 
Łada dostała nowe piasty z łozyskami (kół przednich), nowe tarcze + klocki, nową pompę sprzęgła, wysprzęglik i przewody.

Teraz biorę się za wtrysk z Golfa II
  
 
Czyli co rezygnacja z "szósteczki"
otomoto

[ wiadomość edytowana przez: andrzej_krakow dnia 2009-06-28 14:24:55 ]
  
 
Cytat:
2009-01-26 09:40:05, Konriii pisze:
co do modułu to mam dokładnie taki: allegro.pl/item487227640_487227640.html jego dodatkową zaletą jest to że jest zatopiony w jakiejś chyba żywicy przez co jest totalnie nieczuły na jakiekolwiek warunki pogodowe gośc robi jeszcze moduły na procku z wyprzedzaniem zapłonu ale to tylko do starszych aut które nie mają przyspieszania w aparacie (jak 2103 np.)


To jest ten moduł: http://www.allegro.pl/item672180059_mz_zaplon_elektroniczny_modul_impulsator.html ?

Cena inna . Link podany poprzednio juz nie dziala niestety.
To sie pakuje w aparat zaplonowy jakos?

edit: takie cus jeszcze znalazlem: http://www.allegro.pl/item671372409_elektroniczny_modul_zaplonowy_mz_jawa_junak_wsk.html
Czyli to pracuje z aparatem zaplonowym klasycznym... A jak by dac aparat z nivy 1.7i? bezstykowy.. to juz bylaby ameryka . Dobrze mysle?

[ wiadomość edytowana przez: konukera dnia 2009-06-28 16:57:16 ]