MkVII - obroty - filmik - swiece i przewody wymieniowne

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
bylo setki razy, ogladnijcie fimik i ten u kogo cos takiego i/lub podobnego wystapilo niech poradzi co wyminic, przeczyscic

obroty na youtube

tak jak w temacie swiece i przeowdy wymienione

dzieje sie tak i na gazi i na benzynie
  
 
krokowy albo lewe powietrze gdzies przy dolocie(wezyk od Mapsensora jak spadnie dzieje sie to samo). Jesli podczas przyspieszania tez przerywa to jeszcze cewki
  
 
A ja bym Ci polecil wyczyscic przepustnice mialem tak u siebie, przeczyscilem i sie obroty uspokoily.

klikadlo

[ wiadomość edytowana przez: DRIVERRS_ dnia 2009-02-20 12:02:02 ]
  
 
w zetecu nie ma mac sensora, zaczne od przegladniecia ukladu dolotowego. aha tylko na luzie sie tak dzieje

[ wiadomość edytowana przez: 400kv dnia 2009-02-20 13:06:06 ]
  
 
na pocztęk spróbuj odłączyć sonde lambda (rozepnij na kostce połączenie) jak objaw minie tzn że masz sonde do wymiany...
jeżeli nie to sprobuj podobnie z czujnikim położenia przepustnicy...
  
 
Zobacz Wężyk gumowy z tyłu kolektora ssącego...
Często spada lub parcieje/ pęka...

Jak dla mnie to ciągnie lewe powietrze
  
 
najłatwiej sprawdzić czy zasysa jakieś lewe powietrze opryskując kolektor i inne możliwe miejsca podczas pracy na biegu jałowym jakims palnym sprayem np do czyszczenia przepustnic czy czyms takim. jezeli podczas tej operacji nagle wzrosną obroty to masz nieszczelnosc
  
 
gdyby zasysal lewe powietrze obroty falowały by ale na wyższym zakresie a nie 500-1000 -tu elektronika raczej wykrywa zbyt bogata mieszanke i zubaża ją po czym obroty spadają i załącza się ssanie -jak już pisalem odłącz sonde lambda bo jak dla mnie to ona jest padnięta
  
 
Ja miałem falowanie z winy przepływomierza. Wyłącz go na chwilę i załącz silnik. Wyjmij wtyczkę
  
 
dokladnie tak chyba jest - przeplywomierz.
wyczyscilem go w srodku i jak na razie nie faluja.

na razie koniec dyskusji