Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Asior 306 HDI XS Sport Wronki | 2009-02-18 23:51:01
No to nie kumam poco kupować 193KM i 2.5 Benzyne...... do opłat ?? do tego żeby powiedzieć że ma 193km ?? jak nie zależało ci na osiągach to trzeba było 525TDS`a kupić.... przynajmniej by mnij palił. Dla mnie odpada bo: - kolor nie w moim guście - z wyglądu powoli babcia - koszty wyżywienia i utrzymania - w 18 letni "wypas" nie miałbym ochoty się ładować fakt, że pewnie komfort jazdy wysoki.... ale póki co taka "locha" to nie dla mnie |
Piter20 (M) Sympatyk FEFK A3 WRC | 2009-02-19 00:07:42 Arek, przy m60b40 to dopiero mozna usnac na trasie, zwlaszcza na uslanej automatami krajowej 8 znam z autopsji
co do ksztaltu budy - o gustach sie nie dyskutuje ja tam wole klasyczne ksztalty samochodu, a nie wpolczesne wynalazki typu skrzyzowanie ogorka z maszynka do golenia |
skidmarks Sympatyk FEFK Yamaha KiloFazer/ Es ... Polkowice/Radwanice | 2009-02-19 09:59:06 Nie rozumiem podejścia paru ludków No ale to z niewiedzy raczej. 8,6 do setki jest chyba wystarczającym osiągnięciem aby już czerpać przyjemność z jazdy a pali do litra więcej od 2.0 24v
|
ArekCLX Sympatyk FEFK BMW E34 525I 24v/Sca ... Bydgoszcz | 2009-02-19 10:19:56
Asior kupiłem 525 ze względu na to że 2.5 silnik przy tej wadze spali tyle co 2.0 a dodatkowo ma prawie 50km więcej. co to silnika TDS to słyszałem taką opinię że nie są to najlepsze silniki ale niewiem jak to z nimi jest... a co do osiągów to faktycznie trochę źle to ująłem teraz mam zapas konikufff i nie musze sie zastanawiać czy zdążę wyprzedzić czy nie zdażę bo w najgorszym wypadku skończy się na redukcji Asior co do "18letniego wypasu" to zauważ ze w przypadku BMW te samochody jezdzą i (na nie skadanych z 6 innych) nie widać rdzy, mają całą podłogę itp... Jeden z moich kolegów jakiś czas temu miał e21(rekin) z 78r, w tym aucie też była cała podłoga a błotniki i reszta tez wyglądały ok. Może nie są najładniejszymi autami ale mi i wielu się podobają. W kwestii utrzymania takiego auta, eksploatacji i spalania to w przeciągu np. 5 lat na BMW wydam mniej niż na Escorta Piter20 - z tymi kształtami masz rację bo dzisiejsze wynalazki to naprawdę jest przegięcie, paskudy niemiłosierne |
TomekBury Sympatyk FEFK Opel Vectra B i inne Gdańsk | 2009-02-19 19:39:54 Fajnie auto. BMW jak dla mnie już się jakiś czas temu skończyło... po prostu nowy styl nie przypadł mi do gustu... Ale klasyczne modele dają rade
Wow. A ty jeździłeś ? ale z ciebie kozak [ wiadomość edytowana przez: TomekBury dnia 2009-02-19 19:40:21 ] |
bobas_sk Sympatyk FEFK Skoda Rapid Chorzów | 2009-02-19 22:47:53 zauważyliście że bardzo dużo osób rezyguje z escortów i kupuje Bmw? |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2009-02-19 23:06:53
Tos teraz pojechal Rozumie jakbys modele nowsze porownywal do foki ,ale e30?? Zreszta nie ma o czym pisac. |
Jacekm_ Mazda 323F BJ 2.0 GT ... Łódź | 2009-02-19 23:25:36 Całkiem ładne, te BMW coś w sobie mają, no i jak pisałeś jest komfort, ale...
...no cóż, nie da się ukryć że coś w tym jest |
Lightjay69 Sympatyk FEFK Ford Escort Kombi MK7 Pszczyna | 2009-02-19 23:31:09 Dobry wybór, ja też ma jeszcze BMW ale 750IL ponad 300KM to jest moc.
Niech Cię wozi i się dobrze sprawuje. |
yezXR3i Sympatyk FEFK BMW E91 Bukowno | 2009-02-19 23:56:50
Tak, jeździłem. |
piotroski05 Sympatyk FEFK BMW E36/Romet K125/S ... Łukowa | 2009-02-20 08:23:59 tak jak mi ktoś kiedyś napisał: witamy w klubie BMW na FEFK. Fajna ta twoja betka, silnik ładnie mruczy co nie? |
Asior 306 HDI XS Sport Wronki | 2009-02-20 10:11:59
hmm w takim razie mógł kupić busa bo duży, na codzień używa jako zwykłego auta a jak potrzeba to i załadować można. ja nie krytykuje że auto jest BE tylko opisuję swój punkt widzenia.... ja bym nie kupił (mimo, że może i fajnie się jedzie).... wolałbym kupić jakąś mniejszą i lżejszą popierdółkę co ma ze 170kucy |
Pre100n Sympatyk FEFK Ford Focus II C-Max Wroclaw | 2009-02-20 10:15:12 jozwa_maryn - no teraz to pojechałeś po bandzie jeśli uważasz ze e30 czy e36 prowadzi się lepiej niż np Focus to twoja wiedza o motoryzacji ma opóźnienie o jakieś 11 lat. Poczytaj sobie o kilku "drobnych" modyfikacjach zawieszenia i o walorach trakcyjnych wywołanego do tablicy Focusa, dopiero wtedy wypowiadaj mądre osądy. W klasie kompakt jeśli chodzi o zawieszenie, prowadzenie i walory trakcyjne, powiem to z całą pewnością, że Focus jest w czołówce. |
Pre100n Sympatyk FEFK Ford Focus II C-Max Wroclaw | 2009-02-20 10:34:57 otóż przez 2 lata posiadałem e30 M40 1,6i 2 drzwiowy sedan. Nie uważam ze źle się prowadziło to auto, wręcz przeciwnie świetnie się nim jeździło, ale nie upoważnia mnie to do twierdzenia ze cala reszta "NIE-BEEMWU" to syf i się tym jeździć nie da.
Co z tego ze auta o ktorych piszesz maja naped na tyl, lepszy rozklad masy itp. Zastanów sie czy w 1982 jak wychodziło pierwsze e30 ktokolwiek słyszał o teście łosia? o systemie kontroli trakcji? o ABS (może oprócz mercedesa)? e30 do 1991 roku poza małym face-liftingiem w zasadzie wiele się nie zmieniał. PS - polonez i duży fiacior tez miał napęd na tył - uważasz że z tego powodu prowadzą się lepiej niż np fiesta czy escort? Napęd na tył nie jest żadnym argumentem. |
jozwa_maryn Będzin | 2009-02-20 10:46:21
a czy ja mówie, ze sie jezdzic nie da? da sie, tak samo jak poldkiem i 126p tez sie da a co ma do prowadzenia auta kontrola trakcji, czy abs? ja mowie o wlasciwosciach jezdnych a nie kupie niepotrzebnej elektroniki.a jesli juz o niej mowisz - abs i kontrola trakcji byly montowane w e34 juz pod koneic lat osiemdziesiatych ja takze w e30 mialem abs, wiec musiales miec wyjatkowo ubogą wersje. Kolego, tylny napęd, a co za tym idzie poprawny rozklad mas w aucie jest OGROMNYM argumentem za danym autem. Ale jesli dla ciebei to zaden argument to dyskusje z toba uwazam za daremną. doedukuj sie moze i żebyś sie kiedys nei przeliczyl z tymi absami i kontrolami trakcji bo dobrego napędu i rozkladu mas one niestety nie zastąpią. pozdrawiam [ wiadomość edytowana przez: jozwa_maryn dnia 2009-02-20 10:48:54 ] |
Pre100n Sympatyk FEFK Ford Focus II C-Max Wroclaw | 2009-02-20 11:02:19 no jeżeli dla ciebie kontrola trakcji nie ma znaczenia jeśli chodzi o bezpieczeństwo to masz racje ze ta dyskusja nie ma sensu. Proponuje zacząć od Wikipedii. Jeśli stwierdzisz ze miliony dolarów przeznaczane przez producentów na badania dotyczące poprawy własności trakcyjnych, komfortu, bezpieczeństwa jazdy mają sens to wtedy proponuje kontynuować tą debatę. Dla ciebie ABS ESP ASR i inne tego typu udogodnienia są tylko kupą elektroniki. Najmądrzejsi zawsze idą pod prąd ... różnie się to kończy czego ci nie życzę. Ciesz się dalej swoim BMW, ja się będę cieszył Focusem. Dalsza debata jest niepotrzebna.
PS Arek - teraz to tylko musisz jakiś graniak i ciemne okulary zakupić i założyć jakąś zorganizowaną grupę przestępczą |
Janek-S Sympatyk FEFK W163 ML430, Suzuki ... z okolicy Brodnicy | 2009-02-20 11:16:03 Jest takie ciekawe polskie przysłowie : "Każda pliszka swój ogonek chwali".
To ja się też dołączę do dyskusji. Uważam, że zarówno foka jak i bi em dabylju to szity jakich mało w porównaniu z meganką 1,4 classic z 98 roku. Ten co jeździ foką będzie chwalił fokę, ten co jeździ bumką - bumke, a meganką - megankę. Ciężko jest porównywać obiektywnie samochody z tak odległych od siebie lat i klas. Każdy ma jakieś upodobania i jednemu będzie odpowiadać to a innemu tamto. W tej waszej słownej przepychance widzę tylko element subiektywnych odczuć każdego z was, wynikające z aktualnie posiadanego wozu Pozdrawiam. Ps, Arek Bumka fajna, oby była jak najmniej awaryjna. |