szukane wyrażenia: czujnik - vss | |
Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Blazey Ford Escort mk VII Oława/IJsselstein | 2009-04-28 21:14:11 Zawleczkę trzeba niestety wysunąć. A cholera jest zrobiona chyba z porcelany, bo pęka przy każdym mocniejszym ściśnięciu. Jest to zwinięta w rulon jakaś blaszka, twarda jak cholera. Ja walczyłem z rozwierceniem tego dziadostwa przez 3 godziny. Skrzynie miałem akurat zrzuconą i się dało.
Gwinty na impulsatorach powinny być takie same przecież... I nie ryzykowałbym z podmianą na inny model, bo czort wie, co oni tam "unowocześnili". A tak na marginesie, to ile takie cudo kosztuje? Bo mam chyba ze trzy używki gdzieś w śmieciach. |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2009-04-29 07:26:37
A masz może taki VSS jak na foto, ale ten grubszy? ja kupowałem po 20pln z kompletem wtyczek... przy samodzielnym demontażu (jakby co, to widziałem jeszcze kilka sztuk na szrocie) |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2009-05-11 08:24:40 |
bzikol Sympatyk FEFK MMK IV Warszawa | 2011-07-19 18:57:41
może ktoś napisać który kabelek jest do czego ?? na których kabelkach jest zasilanie (+) i (-) oraz który jest sygnałowy |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2011-07-25 08:48:04 CVH:
brąz-masa (-) czarny-zasilanie z przekaźnika pompy paliwa, układu EFI (+) brąz-biały - sygnał do EEC (pin3 dla 1,6, pin4 dla 1,4) W 16V na pewno są inne kolory kabli. Jak masz możliwość, to zobacz, jakie masz kolory, będzie łatwiej. |
bzikol Sympatyk FEFK MMK IV Warszawa | 2011-07-26 08:05:40
dzięki za informacje ja mam TD i chcę dołożyć ... a kolory mam takie - żółty z brąz, brąz, czarny z brąz |