[Andre42212]zetec 2.1 turbo - Strona 6

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
no wiec nadszedl w koncu czas na ktory czekalem dosc dlugo. ale ze wzgledu na oszczednosci przy kupnie 2 autka musialo troche czasu uplynac. zakupione autko to chyba taz taki juz maly rarytas z grupy WAG. VW golf 2 G60. z 91roku. orginalny sprowadzony z Chorwacji. co do escorta to sa w planach nastepujace zmiany:

1.SWAP silnika z PASATA 2.8 VR6
2.Delikatne naciagniecie maski na lampy.
3.Montaz gwintowanego zawieszenia.
z czasem najprawdopodobniej zawitaja nowe hamulce na tylnej osi pochodzace z modelu RS. i chyba to na tyle. narazie ciesze sie elektrycznymi szybkami w tylnych drzwiach


[ wiadomość edytowana przez: Andre42212 dnia 2009-05-15 22:22:12 ]
  
 
Zainwestuj w większe hamulce. VRka będzie na pewno znacznie więcej ważyła niż RS i będzie też dużo szybsza.

Sugerowałbym 278mm z mondeo 2,5 mk1.
  
 
Przede wszystkim najpierw swap.
Potem zawias i hamowniki z Mondziora.
Ciekawy jestem ile Cię to wyniesie .
  
 
nie nie nie, na odwrót
  
 
no wiec co do kosztow to sie zobaczy. ale wiem ze bedzie taniej niz gdybym mial to robic u obcego mechanika. przynajmniej jezeli chodzi o kwestie motazu. a co do kolejnosci to bedzie wszystko naraz robione. tzn silnik i hamulce. zawieszenie troche poczekac musi. ale mam teraz pytanie co do hamulcow. z przodu essi posiada nacinane tarcze z klockami greenstuf ale co z tylem.samych bebnow nie chce zostawic. mysle o hamulcach z RSki.ale nie wiem gdzie i co dokladnie kupic. moze ktos mi w tym temaci doradzi
  
 
Cytat:
2009-05-16 17:58:08, Andre42212 pisze:
no wiec co do kosztow to sie zobaczy. ale wiem ze bedzie taniej niz gdybym mial to robic u obcego mechanika. przynajmniej jezeli chodzi o kwestie motazu. a co do kolejnosci to bedzie wszystko naraz robione. tzn silnik i hamulce. zawieszenie troche poczekac musi. ale mam teraz pytanie co do hamulcow. z przodu essi posiada nacinane tarcze z klockami greenstuf ale co z tylem.samych bebnow nie chce zostawic. mysle o hamulcach z RSki.ale nie wiem gdzie i co dokladnie kupic. moze ktos mi w tym temaci doradzi



Pogadaj z DarasBB, on montował tarcze z tyłu jeśli dobrze pamiętam .
  
 
Cytat:
2009-05-16 18:02:26, BogdanROX pisze:
Pogadaj z DarasBB, on montował tarcze z tyłu jeśli dobrze pamiętam .



Ja miałem hamowniki tarczowe z Foki ST170, ale znaczniej tańszym rozwiązaniem będą tarczo-bębny z RS'a
  
 
A co z kwestią przedniego zawieszenia przecież vrka jest znacznie cięższa??
  
 
Cytat:
2009-05-16 18:12:54, matek6 pisze:
A co z kwestią przedniego zawieszenia przecież vrka jest znacznie cięższa??



narazie mam zawieszenie sportowe -40 na strone. nie bede odrazu gwintu kupowal bo to wydatek 2-3tys. a narazie nie mam tyle...
  
 
Cytat:
2009-05-16 18:10:54, DarasBB pisze:
Ja miałem hamowniki tarczowe z Foki ST170, ale znaczniej tańszym rozwiązaniem będą tarczo-bębny z RS'a



aha.a powiedz mi przy zmianie tych hamulcow to co powinienem kupic? zeby bylo gotowe do przekladki? i na jaki mniejwiecej koszt powinienem sie przygotowac?
  
 
Cytat:
2009-05-16 20:23:37, Andre42212 pisze:
aha.a powiedz mi przy zmianie tych hamulcow to co powinienem kupic? zeby bylo gotowe do przekladki? i na jaki mniejwiecej koszt powinienem sie przygotowac?



najlepiej cala tylna belke z tarczo-bebnami od rs-a
  
 
Cytat:
2009-05-16 20:25:58, stilon pisze:
najlepiej cala tylna belke z tarczo-bebnami od rs-a



no tyle to ja wiem. ale koszt wszystkiego jaki moze byc? mowie o czesciach. tak orjetacyjnie. i czy os tylna z np MK5 RS czy MK6 RS bedzie bez problemow pasowala do MK7?
  
 
Cytat:
2009-05-16 20:30:48, Andre42212 pisze:
no tyle to ja wiem. ale koszt wszystkiego jaki moze byc? mowie o czesciach. tak orjetacyjnie. i czy os tylna z np MK5 RS czy MK6 RS bedzie bez problemow pasowala do MK7?



Jak nie masz 2-3tys. na gwint to tym bardziej nie będziesz miał 1300zł na same hamulce z foki skoro tarczo-bębny z RSa można mieć w b.dobrym stanie za 400-500zł. Widziałem kompletną belkę za 250zł na allegro, ale trzeba by było kupić nowe tarcze i klocki i dlatego piszę 400-500.


[ wiadomość edytowana przez: DarasBB dnia 2009-05-16 21:03:11 ]
  
 
Andre, życzę powodzenia w projekcie i liczę na to że będę mógł zobaczyć tego stworka na własne oczy... Wierzę, że jest to wykonalne i proszę żebyś nie poddawał się w trudnych chwilach! Jeszcze raz życzę Ci powodzenia, cierpliwości oraz stalowych nerwów!!
  
 
Cytat:
2009-05-16 21:02:55, DarasBB pisze:
Jak nie masz 2-3tys. na gwint to tym bardziej nie będziesz miał 1300zł na same hamulce z foki skoro tarczo-bębny z RSa można mieć w b.dobrym stanie za 400-500zł.


nie mam narazie na gwint. bo mam odlazona kase na swapa i inne drobiazgi. a gwint wstawie predzej czy pozniej. najpierw silnik i hamulce. potem bede myslal zawiasie
  
 
Cytat:
2009-05-16 21:05:28, ArekCLX pisze:
Andre, życzę powodzenia w projekcie i liczę na to że będę mógł zobaczyć tego stworka na własne oczy... Wierzę, że jest to wykonalne i proszę żebyś nie poddawał się w trudnych chwilach! Jeszcze raz życzę Ci powodzenia, cierpliwości oraz stalowych nerwów!!



Dzieki bardzo za wsparcieMam nadzieje ze nie tylko ty go bedziesz mogl zobaczyc jak juz bedzie zakonczony projekt

[ wiadomość edytowana przez: Andre42212 dnia 2009-05-16 23:28:40 ]
  
 
mam pytanie. belka tylna z hamulcami z RS2000 bedzie pasowac do MK7?
  
 
bedzie, zwłaszcza że pierwsze mk7 z dwukanałowym ABSem miały tarczobębny z tyłu.
  
 
Cytat:
2009-05-18 10:26:45, yezXR3i pisze:
bedzie, zwłaszcza że pierwsze mk7 z dwukanałowym ABSem miały tarczobębny z tyłu.



hmm. moj mk7 nie jest wyposazony w abs. a codo tego dwukanalowego ABSu to mi nic nie mowi. poprostu pytam sie o ta belke bo musze kupic i znalazlem jedna z mk5 i nie wiem czy bedzie pasowala...
  
 
jak nie masz absu to bez problemu