[Andre42212]zetec 2.1 turbo - Strona 18

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
O widzę graty dotarły, jutro u ciebie jestem
  
 
Mocy przybywaj!
  
 
Wysyp turbawek Fajnie, na czym stawiasz ten setup? W sensie elektroniki
  
 
na ecumasterze. Strojenie będzie w firmie SRT-Garage w Gdyni. Gdyby nie fakt że wczoraj nie mogłem odkęcić koła od pompy wody to już bym odpalił auto. A tak to dzisiaj będę się jeszcze męczył ze śrubami i wieczorem odpalanie
  
 
Współczuje z tym kołem, ja z nim wygrałem tylko po wyjęciu pompy i po zablokowaniu koła imadłem. A co do DET'a - 2 czy 3?
  
 
No mam nadzieje że u mnie obejdzie się bez tego. Źle zrobiłem bo mogłem odkręcić koło jak miałem zdjętą głowice. Było by więcej miejsca do operowania. A co do sterowania to prawdopodobniej będzie to det 3 z map sensorem.
  
 
Auto po wczorajszych dość dużych problemach dzisiaj odpaliło bez większych problemów. Jazda próbna też zrobiona. Oczywiście trzeba teraz wszystko ogarnąć, podlaczyc wydech, poprawić chlodzenie i wystroić. Ale jeszcze puki co czeka mnie malowanie.

film
  
 
Widzę że robi się mocna Ekipa nad Morzem

Szkoda że 5d
  
 
Bez wydechu lepiej !
  
 
Pytanie - DET'a masz podłączonego w trybie piggyback czy FI?
  
 
Widzę , że w końcu się ruszyło jak należy Teraz dawaj do mnie , rąk do pomocy się przyda , bo jest co składać
  
 
dobrze sie dzieje
  
 
Cytat:
2013-06-17 18:49:45, Damiano-Gdynia pisze:
Widzę , że w końcu się ruszyło jak należy Teraz dawaj do mnie , rąk do pomocy się przyda , bo jest co składać




Z checia bym pomogł ale teraz rozbieram wszystko i bede skladał tak jak powinno być
  
 
No Andre wkoncu bedziesz mial czym posmigac
  
 
Moim zdaniem powinieneś zmienić turbinę na taką od silnika o podobnej pojemności. Te turbo będzie ci wstawało zbyt późno. Do tego według mojej skromnej wiedzy pozostawienie głowicy tylko na metalowej uszczelce spowoduje zawsze jakąś nieszczelność. Zastanawiam się, czy nie lepiej było dać dwie uszczelki gumowe.


Jednak szczerze ci gratuluję zacięcia i nieustępliwości w realizacji projektu. To budzi szacunek i szydercy, którzy ciebie otaczają (nie dotyczy forum) niech spadają (wiesz o kim mówię).

Mam nadzieję, że osiągniesz zamierzony cel i będzie ci Ess przynosił duuużo frajdy. Masz we mnie kibica
  
 
Cytat:
2013-06-23 19:11:46, Tigerbart pisze:
Do tego według mojej skromnej wiedzy pozostawienie głowicy tylko na metalowej uszczelce spowoduje zawsze jakąś nieszczelność.



Tutaj jest wrzucony jakiś MLS czy jak to wygląda?
  
 
Cytat:
2013-06-23 19:11:46, Tigerbart pisze:
Moim zdaniem powinieneś zmienić turbinę na taką od silnika o podobnej pojemności. Te turbo będzie ci wstawało zbyt późno. Do tego według mojej skromnej wiedzy pozostawienie głowicy tylko na metalowej uszczelce spowoduje zawsze jakąś nieszczelność. Zastanawiam się, czy nie lepiej było dać dwie uszczelki gumowe.



Nie poskładasz na dwóch zwykłych uszczelkach, dopiero wtedy będą nieszczelności.. Jak dwie uszczelki czyli tzw. "kanapka" to musisz przełozyć to stalową lub aluminiową płytą żeby to było szczelne. Co do uszczelek metalowych to definitywnie się z Tobą nie zgadzam.. Najlepszym rozwiązaniem jest metalowa uszczelka, to nie jest jeden kawałek metalu tylko 5-7 warstw, wiadomo trzeba ją dociągnąć lepszym momentem ale daje lepszą szczelność i mniejszą awaryjność niż zwykła uszczelka, dodatkowo można zastosować uszczelkę odprężającą. Patrz uszczelki firmy COMETIC. Jedyny minus i przypuszczam też powód dla którego nie montuje się ich w projektach low-budget to cena, za taką uszczelkę możesz kupić kompletnego zeteca..
  
 
co do uszczelki metalowej to zaplacilem za nia 40zł (nie pytać dlaczego tak mało) jeżeli chodzi o turbo to fakt jest za duże. dlatego już nabyłem nową i na dniach będzie montowana. Na obecnej turbinie auto zaczyna się zbierac od 4300 na nowej garrett gt22 powinien wstawać przy około 2500-3000.
  
 
Z jakiego auta miałeś te turbo? I jakie ma oznaczenie?
  
 
nie mam oznaczenia. slady sa nie widoczne...