[misiek0803] Dziarski Edek - wkrótce kolejna reanimacja

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ponieważ robi się już powoli ciepło to nadeszła najwyższa pora, żeby zabrać się za modyfikacje.
Na początek zdjęcie jak wyglądał kilka dni po zakupie.



Na wyposażeniu standardowym znajdują się: AIR BAG kierowcy i pasażera, ABS, klimatyzacja, automatycznie włączane światła mijania, podgrzewane przednie fotele oraz sterowane elektrycznie przednie szyby, a silniczek to 1.8 16V 115KM o oznaczeniu RKC (niestety zagazowany wielki błąd).

W zeszłą zimę miałem nim małą nieprzyjemną przygodę - piesek mi wyskoczył (prawdziwy mutant). Uciekałem przed nim, wpadłem w poślizg i uderzyłem w słup.




Kilka drobnych modyfikacji już zostało wykonanych, a mianowicie: listwy boczne i klamki zewnętrzne pomalowane w kolorze nadwozia; założona lotka dachowa Zender; przyciemnione tylne lampy; usunięte oznaczenie modelu z tylnej klapy; białe kierunki na błotnikach (przyciemnione); czarne boczne słupki; usunięty znaczek "Ford" z przedniej atrapy; białe zegary prędkościomierza i obrotomierza; osłona zegarów i przełączników pomalowana w kolorze nadwozia; chromowane klamki wewnętrzne w drzwiach (z wersji Ghia); aluramki zegarów prędkościomierza i obrotomierza; biały zegarek (z wersji Ghia); zmieniona lampka na podsufitce oraz dołożony przekaźnik opóźnienia oświetlenia; skórzane: mieszek i gałka dźwigni zmiany biegów oraz mieszek i rączka dźwigni hamulca ręcznego (dzięki Paweł).

A tak prezentuje się w chwili obecnej:






Moje plany co do zmian są następujące: obniżenie zawieszenia; zmiana przednich lamp na AngelEyes Black; przedłużenie maski, tzw. BadLook; przerobienie tylnych lamp według własnego projektu; dodatkowo czarne przednie słupki; relingi i klamki oraz przedni grill w kolorze chromu; założenie ospojlerowania Zender; przyciemnione tylne boczne szyby; lusterka boczne oraz tylne szyby sterowane elektrycznie; swap jednostki napędowej na 2.0 150KM z modelu RS; usunięcie listew bocznych; ponowne lakierowanie (remont blacharki).

Niestety, ale prace będą szły bardzo powoli z powodu braku czasu (z racji wykonywanej przeze mnie pracy).

Wszelkie uwagi na temat mojej pracy będą mile widziane, w końcu jesteśmy tu żeby sobie pomagać.





[ wiadomość edytowana przez: Clipper_skce dnia 2017-07-14 11:49:15 ]
  
 
Dotychczasowe zmiany jak najbardziej na plus - poprostu uzupełnianie tego czego brakowało. Może poza usunięciem orginalnego grilla na siatex. Proponuję powrót do oryginału albo jakiegoś zamiennika w stylu kamei jesli nie chcesz emblematu. Auto aż się prosi o jakieś chociażby 4 centymetrowe obniżenie. Ładnie przyciemnione tylne lampy. Myśle, że dobrym zabiegem byłoby przyciemnienie także przednich.
Plany konkretne - właściwie wszytko jak trzeba, ale napewno nie robiłbym chromu, o którym piszesz A badlook - kwestia gustu - ja bym nie robił
  
 
Ladne auto i zacne plany... Kibicuje w modyfikacjach!!

Zastanow sie jeszcze nad Swapem. Silnik ktory masz jest bardzo dobry. 115 kucy na start to niemalo. I jezeli jest w dobrym stanie moze wystarczy go troche podrasowac?

Co do wygladu zewnetrznego nie bede podpowiadal, rob jak uwazasz to twoje auto. Kazdy ma inny gust i to co jednemu bedzie sie podobac, innemu bedzie sie wydawac ochydne.

Co do Zendera. Progi znajdziesz ale znalezienie tylnego zderzaka do kombicy graniczy z cudem... Sam szukam bezskutecznie

Widze ze druzyna KOMBI sie zbroi
  
 
A mnie ciekawi jaki to masz pomysł na tylne lampy...
  
 
Nie rób czarnych przednich słupków, bo wyglądać to będzie jak nie powiem co. Co do wnętrza, to skoro polakierowałeś w kolor nadwozia przedni panel oraz ramkę pod radiem to malnij jeszcze plasik pod gałką zmiany biegów (ten w którym sa przyciski od szybek).
  
 
Wczoraj odebrałem nowe części do autka:
- podgrzewana przednia szyba


- oraz tunel środkowy ze schowkiem (bezpłatny dodatek do szyby)


Teraz taka ciekawostka... Jadąc do Poznania od Strykowa po A2 nie schodząć poniżej 160km/h zużycie LPG wyniosło 18,5l/100km. Droga powrotna, prędkość w granicach 110km/h - 8,5l/100km.
  
 
Dzisiaj zabrałem się do uaktywnenia kontrolki otwartych drzwi i...
udało się.



Narazie jest poprowadzony tylko "+" z krańcówek. Jeszce muszę skrócić krańcówki, żeby kontrolka zapalała się jak są niedomknięte i doprowadzić masę, bo zapala się tylko przy włączonym zapłonie.
  
 
tzn krańcówki masz nieorginalne?
  
 
Krańcówki są oryginalne. Przy tylnych drzwiach sam zadkładałem. Jeszcze jedną chcę założyć przy klapie bagażnika.

[ wiadomość edytowana przez: Clipper_skce dnia 2009-04-08 15:42:45 ]
  
 
Cytat:
2009-04-08 15:39:08, Clipper_skce pisze:
Krańcówki są oryginalne. Przy tylnych drzwiach sam zadkładałem.


to po co i jak je skracać? Przeca one działają w samym zamku, w momencie, jak nie zaskoczył rygiel (czyli tak z 1 cm jak drzwi odstają)...
  
 
Ja mam je założone w słupkach. W zamku nic nie ma.
  
 
orginalnie siedzą w zamku i nic nie musisz regulować. Nawet mocowanie jest...
tu masz wątek:
KLIK

[ wiadomość edytowana przez: surec dnia 2009-04-08 15:50:14 ]
  
 
Tak masz w przypadku oryginalnego alarmu. W każdym razie tak wyczytałem z wątku. Ja mam dokładany i moje krańcówki są w słupkach.
  
 
Cytat:
2009-04-08 15:57:07, Clipper_skce pisze:
Tak masz w przypadku oryginalnego alarmu. W każdym razie tak wyczytałem z wątku. Ja mam dokładany i moje krańcówki są w słupkach.


każdy zamek ma takie gniazdo i można sobie zamontować krańcówkę za 10pln ze szrotu, ale oczywiście robisz jaku chcesz, dla mnie prościej jest w orginale (i nie ma to żadnego związku z alarmem), ale może w mk7 jest inaczej...
  
 
W związku z uzupełnianiem wyposażenia dzisiaj doszła regulowana kolumna kierownicy. Przy okazji demontażu paru elemtów deski rozdzielczej zrobiłem małą renowację wcześniej pomalowanych. Dodatkowo pomalowałem osłonę lewarka zmiany biegów oraz osłony przednich słupków.





Nie jest to jednak kolor srebrny, tylko odcień fordowskiego koloru J7.

W najbliższych dniach pomaluję jeszcze osłony głośników w przednich drzwiach.

  
 
Kolorkiem J7 to mam autko zrobione Ani to srebrny, a w papierach jako niebieski wpisali
  
 
Korzystając z ładnej pogody zrobiłem małą sesyjkę zdjęciową.





A tu „nowe” fotele; obydwa podgrzewane, a kierowcy elektrycznie sterowany.



Tylna kanapa również została zmieniona. Za jakiś czas zmienią się boczki drzwiowe.
  
 
prezentuje się całkiem spoko Stykniemy się niebawem w Łowiczu albo gdzieś w okolicach
  
 
Robi sie bardzo fajny escorcik czekam na dalsze mody bo od razu zakladam ze beda
  
 
Sam lakierowałeś elementy we wnętrzu? Wygladają bardzo ładnie. Powodzenia w dalszych modach - i czekamy na dalsze efekty