2103 "77 - plyszczarz86 - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Latwo poszlo
  
 
Na kołyske nie mam miejsca niestety, wszystko od dołu bede robił z najazdu (spawanie na podnośniku u mechanika). Dobra skoro mam otwory wlewowe to jeszcze pytanie czym to zalać? i czy wogóle to robić? wiem, ze leje sie np stary olej, ale nie mam do takiego dostepu. moze jest coś innego też zabezpieczającego?
  
 
takie coś
Ale jak zabezpieczany element jest zdrowy.
  
 
Potrzebuje bloady trzymającej maske w pionie zeby na głowe nie leciała. Moja złąmała sie pare lat temu i narazie kijem od mopa podstawiam, ale zaczyna mnie to denerwować. Ma ktoś może, bo w rzeszowie i okolicach to jest nie do zdobycia?
  
 
Bardzo Ci się śpieszy? Bo za jakieś 2 miechy będę miał Ew jak swoją rozbiorę, to mogę Ci przesłać, bo nie będzie mi pilnie potrzebny, ale to dopiero jak się cieplej zrobi-za jakieś 2-3 tygodnie, mam nadzieję. Jak coś to priv. Pozdrawiam. Ładna trójeczka tak wogóle pomimo tej rdzy Powodzenia w pracach
  
 
Dziś z racji ładnej pogody troszke podłubałem przy ładzie.
Ponaciągałem linki od szyb bo na wybojach szyby opadały po parenaście milimetrów. Przy okazji zauważyłem, ze jedna uszczelka troszke wylazła i w drzwiach nazbierało sie wody. Na szczeście drzwi są całe nasmarowane od wewnątrz wiec woda nie narobiła szkód w blacharce drzwi
  
 
Kolejne drobne dłubanko przy ładzie. Tym razem dostała nowe cylinderki i klocki z przodu bo sie troszke zacinały

Mam pytanie: Ile może być warta moja Łada? na allegro rozrzut jest bardzo duzy. Pytanie czysto retoryczne, bo narazie nie mam zamiaru jej sprzedawać
  
 
1000zł?
  
 
1000, max 1500zł Ale to za samą nazwę 2103. Bo jak by się czepiać to całe blachy sa do remontu.
  
 
dzięki slepemu_1986 moja łada juz nie ma maski podpieranej kijem od mopa Dziś przyszła oryginalna podpórka
Dzięki slepy
  
 
Nie ma sprawy Cieszę się, że mogłem pomóc Pozdrawiam i życzę radości z trójeczki
  
 
Dziś łada zrobiła brzydki psikus, siadło ładowanie (na aku na wolnych obrotach m 12,6). Nie sprawdzłem napieci na alternatorze bo niebardzo miłem mozliwość, ale alternator kręci i psek jest odpowiednio napięty. Zaciekawiła mnie natomiast inna rzecz. Podczas podpinania klemu akumulatora tyknął przekaźnik kontrolki ładowania (mam nadzieje ze go z niczym nie pomyliłem, to jedyny na boku komory silnika po stronie akumultora). Po włączeniu zapłonu kontrolka ładowania nie zapala się jak zwykle, natomiast zapala sie w momencie uruchomienia rozrusznika i po odpaleniu silnika (świeci sie pełną mocą nie tylko minimalnie jak to czasami bywa).
  
 
przedwczoraj mojej ładNej stuknęło pierwsze 100 000 km



Dopełnieniem tego szczęścia jest to, ze na wczasach z których właśnie wróciłem przejechała bezawaryjnie 720km spalając średnio 6,85L/100km przy obciążeniu 4 osób i pełnym bagażniku
  
 
na ten rocznik to zle to nie wyglada wszystko, ale i tak masakra...
tzn. mowie po swojej ktora dzis robilem. mialem dziury w progach, normalnie po lewej i prawej w tych samych miejscach
ciekawa rzecz z ta zywica, ze kwasna.. czyli dobrze zrobilem. bo nakleilem latki z blachy ocynkowanej (lezala na zlomie u mechnika) na klej do szyb, tzn. nie dokladnie bo to masa klejaco-uszczelniajaca polimerowa (albo poliuretanowa) ale ten sam typ. oczywiscie wszysko wysmarowalem wczesniem brunoxem. wymieszalem brunoxa z woda i wstrzyknalem strzykawka do srodkoa, no i kolejny raz srodek typu fluidol. ciekawe jak bedzie sie trzymalo...
blachrka to przesrane kompletnie. jak sa np zakladki i zgrzewy w drzwiach na dole... rdza jest w srodku... ja teraz swoja to mam zamiar pod pokrowcem trzymac, jak za starych dobrych czasow
  
 
nic co jest rozcienczalne woda nie jest warte zachodu ja stosuje minie ktora jeszcze jestem w stanie dostac ale nie ta nowa rozcienczaną woda tylko klasyczna rozcienczana rozcienczalnikiem. moze wrzuce zdjęcia spodu mojej 2103 bo ja przewrocilem na bok i zaczalem skrobac. powiem ze nie jedna 2107 nie wyglada tak jak ona. sa dziuri ale tylko tam gdze poprostu odparzylo konserwacje i dostała sie woda ale na glownej kostrukcji jest ok.
  
 
brunox zmywa sie woda np z pedzla, ale jak sie utwardzi to woda go nie rusza, a i tak sie go w koncu lakieruje.. ja wierze w szwajcarskie patenty

masy poliuretanowe np utwardzaja sie pod wplywem wilgoci... nie wiem czego to dowodzi
  
 
metal koroduje pod wplywem wilgoci. szpachlówka pecznieje pod wpływem wilgoci, te patenty zostaly wprowadzone pod wplywem slużb chroniących środowiska. noi klej do szyb jest bardzo dobrym klejem ale czy blacha klejona na nim to dobry pomysl to ja nie wiem, karoseria samochodu pracuje i to nawet nie zdajemy sobie sprawy jak bardzo, lakiery wodne ktore weszly juz w obieg i wiele mieszalni tylko takie sprzedaje rozcienczane wodą, malowalem i to nie jest dobra sprawa do wpylek do zaprawek, poprostu zle sie tym robi i tyle. Ci co lakieruja więcej wiedza jak szybko schnie co kolwiek rozcienczone woda a jak szybko rozcienczalnikiem. to sa moje spostrzezenia i dokad bede mogl to zero wodo rozcienczalnych plakatówek chcialbym bardzo zeby te patenty naprawde byly na lata w sumie to audi A8 z aluminiową blacharką nie bedzie rdzewiec jak sie ja wodą pomaluje
  
 
Zdaje sobie sprawe to to co zrobilem to druciarstwo, ale nie mam mozliwosci ani tego zaspawac ani nic innego. trza bylo zakleic . a ten klej, czy tez masa jest to taka guma, elastyczna po wyschnieciu. i naprawde mocno sie trzyma blachy i lakieru. podobniez teraz w nowych samochodach czesto sie klei blachy, ale nie wiem.
na pewno wszystko potem psikam akrylem
  
 
A ja gratuluję przełomu na budziku, udanego (za sprawą Ladnej ) urlopu i bezproblemowej jazdy pozdrawiam
  
 
Koledzy poradźcie. W ładzie głupieje ładowanie. Objawia sie to tym, ze na wolnych obrotach mam około 12,8 (kontrolka sie nie swieci) przy włączonych mijania. Po przegazowaniu napięcie się podnosi, lampy zaczynają mocniej świecić, ale 14V uzyskuje dopiero koło 4500obr/min.
Drugim objawem jest to, ze na zimnym silniku kontrolka gaśnie od razu, a na gorącym różnie. Co mnie zaskoczyło to jak nie chce zgasnąć na ciepłym silniku to po przegazowaniu nie gaśnie przy szybkich obrotach, tylko dopiero jak obroty spadną. Wymieniłem juz regulator na elektroniczny, ale nic to nie pomogło.
Co to moze być?