[Damiano-Gdynia] Dark bolid mk7 - Strona 10

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2013-05-14 00:46:01, Damiano-Gdynia pisze:
Z cyklu "Bling Bling" Na razie tylko tyle , bo nie mam czym cyknąć "normalnych" zdjęć . Od jutra powoli ruszam z robotą : -gwint -heble od V6 -cała reszta zawiasu z przodu -itd. Będzie czym to będę strzelał pikczery



I co mówiłem że będzie Gwint to ja zapytam z czego ten Gwint ?
  
 
Cytat:
2013-05-14 15:43:07, Diviz pisze:
I co mówiłem że będzie Gwint to ja zapytam z czego ten Gwint ?



Z Escorta
  
 
Cytat:
2013-05-14 18:37:47, Esseii pisze:
Z Escorta



Super... Bardziej mi chodziło o Firmę której logo widnieje na Amortyzatorze
  
 
Cytat:
2013-05-14 23:18:06, Diviz pisze:
Super... Bardziej mi chodziło o Firmę której logo widnieje na Amortyzatorze



Trzeba było tak od razu
Nie jest to jakiś szał pał i szczyt techniki , w każdym razie jest to opcja przejściowa . Jest to delikatnie zmodernizowany Ta Technix ... Sezon dwa powinien ujechać , potem pomyślimy nad czymś lepszym
  
 
Miałem okazje zrobić zdjęcia czymś lepszym niż kalkulator :
Zderzaki są zamontowane na sztukę , byle wisiały także nie zwracać uwagi na spasowanie


Dziś zaś zdemontowałem całą przednią lewą stronę zawiasu i troszkę odświeżyłem przy okazji zrostnicę
Zaciski będą jeszcze malowane . Jutro odpoczynek a w weekend walki ciąg dalszy


[ wiadomość edytowana przez: Damiano-Gdynia dnia 2013-05-16 23:44:29 ]
  
 
air ride z przodu?
a sie spytam, czy widzisz coś przez szybę poza maską i niebem?

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Wszystko fajnie ale lampy tył bym zamienił na ori.
  
 
Cytat:
2013-05-17 14:11:23, lukirs pisze:
Wszystko fajnie ale lampy tył bym zamienił na ori.



Albo zrób wersję black

Po za tym nie wiem co Ty masz tam z przodu założone ale to przebija nawet serie z essa
  
 
Z przodu to raczej silnika nie ma.
Nie wierzylem w te poszerzenia, ale widać że jest raczej ok
  
 
Cytat:
2013-05-17 15:05:06, SEGE pisze:
Albo zrób wersję black Po za tym nie wiem co Ty masz tam z przodu założone ale to przebija nawet serie z essa



Trochę niżej jest wklejone kilka zdjęć , m.in. zdjęcie świeżo malowanej "PUSTEJ" komory silnika

Cytat:
2013-05-17 18:04:10, Hex pisze:
Z przodu to raczej silnika nie ma. Nie wierzylem w te poszerzenia, ale widać że jest raczej ok



Według mnie też wyszło to całkiem sensownie
  
 
Auto bez silnika zawsze wygląda jak wodolot

Zapewne i tak gwint jest skręcony ma max do góry, więc może być tylko niżej i niżej, a można pojechać 10cm niżej na tym zawiasie.
  
 
Cytat:
2013-05-20 21:50:38, Tigerbart pisze:
Auto bez silnika zawsze wygląda jak wodolot Zapewne i tak gwint jest skręcony ma max do góry, więc może być tylko niżej i niżej, a można pojechać 10cm niżej na tym zawiasie.



To jest jeszcze na starym zawiasie Tył -40

Nowy zawias się dopiero zakłada z całą resztą . Trwa to strasznie długo ,bo brak czasu to raz , dwa , że wlatuje wszystko nowe . A to zabraknie śrubki , a to nie pasuje nadkole wewnętrzne plastikowe z przodu ( które jest obecnie przerabiane) , a to kompletny brak mocy na dłubanie po pracy . Niestety , człowiek nie cyborg . Spać też musi , a opary od benzynki i rozpuszczalników i odrdzewiaczy już nie działają
  
 
Cytat:
2013-05-22 01:13:10, Damiano-Gdynia pisze:
a opary od benzynki i rozpuszczalników i odrdzewiaczy już nie działają



Matka wie że ćpiesz?
  
 
ale koza, wsadź motor od hayabuzy
  
 
Mały Up .
Przód skończony Wszystkie elementy przedniego zawiasu nówerki plus odpowiedni heblunek Zwrotnice wypiaskowane , wymalowane , wahacze , drążki i reszta gumek zamontowane nowe .
Gwint skręcony do połowy i różnicę widać nawet bez silnika
Czas zabrać się za tył
- Gwint na pupę
- odświeżenie hamulców
Mam nadzieje , że pójdzie w miarę sprawnie .


[ wiadomość edytowana przez: Damiano-Gdynia dnia 2013-06-05 00:05:29 ]
  
 
Zaczyna robić się ładnie

Heblunek z mdo 278?
  
 
Z heblunku będziesz zadowolony
  
 
Cytat:
2013-06-05 17:08:51, lukirs pisze:
Z heblunku będziesz zadowolony


Jeżeli to 278 to nie będzie, niestety. Mam mniejszą moc od tej w którą celuje damiano, a hamulce są za słabe.
  
 
Tu się nie zgodzę,moc mocą ale przy wadze ok 1200 kg ten hebel spokojnie wystarczy.dobre tarcze i klocki i ok bez problemu wytrzymują.mam taki hebel i jeszcze mnie nie zawiódł,a często w górach upalam gdzie na zjazdach tarcze czerwone są.w rajdowych cliówkach przy podobnej wadze i hamulcach 280mm wytrzymują oesowe katowanie bez problemu.wiadomo że na wyczynowych klockach ale nie ma sensu większych rozmiarów zakładać.do esa
można z mdo mk3 zaciski i tarcze 300mm z st170 ale to już typowo pod tor
  
 
Na razie będą musiały wystarczyć te heble , a co dalej to się zobaczy
Dziś roboty ciąg dalszy - walka z tyłem
Została rozebrana lewa strona :
- Wyleciał stary amorek i wleciał gwint
- zacisk z tarczą poszły do malowania

Jutro poprawie konserwację i jak zdążę to poskładam całość do kupy
Jak auto było na kołach to kalkulator poszedł w ruch :