[Damiano-Gdynia] Dark bolid mk7 - Strona 11

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
"Była sobie kiedyś terenówka" , teraz zaś to już przeszłość :mrgreen:


Czas najwyższy zabrać się za komorę Powoli , ale do przodu

[ wiadomość edytowana przez: Damiano-Gdynia dnia 2013-06-13 22:46:28 ]
  
 
Zajebistu naleśnik
  
 
Mega

Tylne lampy to byś zmienił


[ wiadomość edytowana przez: JmB dnia 2013-06-13 21:27:20 ]
  
 
piekny jest ten escort a te felgi sa przezajebiste dawaj wieccej zdjec
  
 
A próg w garażu tawotem przesmarowałeś??
  
 
Serio esson jak trzeba zrbiony ale przy tych lampach to nic nie pomoże Z ładą serią wyglądałby konkretnie po Brytyjsku
  
 
Cytat:
2013-06-13 23:00:37, rex pisze:
Serio esson jak trzeba zrbiony ale przy tych lampach to nic nie pomoże Z ładą serią wyglądałby konkretnie po Brytyjsku



Seryjne lampy mi się wybitnie nie podobają . Nie wiem czego , ale czegoś im brakuje A auto trzeba robić po Polsku Niech coś od nas inne narodowości też zaczną wyłapywać

Teraz zacznie się powolne składanie przodu do kupy . Mam Cichą nadzieję , że motorownia wpadnie w przyszłym miesiącu
  
 
Jest git! Mi tak samo tylne ori nie pasują i też wolę ciemne lexy lub ledy, tymbardziej do ciemnych aut
  
 
Damianos działaj, trzeba sprać parę tyłków w 3city
  
 
"tyleczek" jest piekny, powodzenia w dalszych modach, pozdrowionka
  
 
Kolejny mały up
Idzie okrutnie powoli , bo brakuje gdzies z 10 dodatkowych godzin w dobie
Komora wstępnie gotowa na przyjęcie motorowni
  
 
Mimo że z tymi foliami bąbelkowymi to i tak już ta komora robi wrażenie
  
 
Essik aż prosi o Big Block 2.4 Zetec z głowicą Ford Racing i skrzynką Quaife
  
 
Cytat:
2013-06-25 22:11:06, Tigerbart pisze:
Essik aż prosi o Big Block 2.4 Zetec z głowicą Ford Racing i skrzynką Quaife



To będzie zbędne , bo arsenał który wpadnie w tą komorę będzie gniótł cycki niemiłosiernie Ale niestety to jeszcze trochę potrwa , bo potrzebne jest troszkę większy worek z kasą niż zakładałem , bo doszło jeszcze kilka nieplanowanych wymian związanych z motorem , no i przede wszystkim czas którego mam okrutnie mało na grzebanie W połowie lipca wyjeżdżam i prace wznowie może dopiero w połowie sierpnia ... Ale tak jak już pisałem wcześniej , już mi się nie śpieszy . Chcę to tym razem zrobić naprawdę porządnie . Dobrze było robić wszystko samemu , dzięki temu dużo się nauczyłem . Auto jeździło i to bardzo dobrze, a to dla mnie był już sukces . To co go bolało to głownie sterowanie , a reszta to już drobnostki które zostały wyeliminowane chwilę przed "poprawkami blacharskimi" Powoli , ale do wymierzonego celu , a ustanowiona poprzeczka jest naprawdę wysoko
  
 
.

[ wiadomość edytowana przez: Damiano-Gdynia dnia 2013-06-26 18:24:53 ]
  
 
a zdradzisz chociaz jakies szczegoły co do pojemności silnika ? powyżej 2 litrów ?
  
 
Ogólnie słupek jak i pojemność się nie zmieni (2,149ccm) , ale za to "osprzęt" i sterowanie ulega zmianie Takie jak wydech , wtryski , dolot , Stand Alone i kilka innych dupereli a oprócz tego boost idzie do góry , ale ile finalnie zostanie podane to już napiszę na koniec
  
 
Wczoraj rozbierając motor ,postanowiłem strzelić esikowi zdjęcie i pokazać go w całej okazałości . Niestety robione kalkulatorem i trochę przykurzony był więc zdjęcie nie oddaje efektu nowego lakieru .
  
 
nice one!
  
 
te poszerzenia są zajebiste ! nie mogę się na nie napatrzec