[srvrserver] MK7 by SRVR R.I.P. 27.08.2014 - Strona 112

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2013-08-28 16:45:38, pawcon pisze:
zobacz co sie trafilo w ogloszeniu klik



no mialem taki epizot, na zlocie w Radomsku w czerwcu





  
 
troche w temacie przycichlo, ale jak jest chwila to cos tam grzebie...

listwa z wtryskami sr20det




jest wyczekiwane kolo pasowe walu (150mm aluminium)







nowy rurociag w budowie





Air na tyle odpalony






z racji tego ze przygotowywuje sie do sprawienia escortowi mlodszego brata budzet na modyfikacje zostal mocno ograniczony... wiecej info niebawem
  
 
nie wroze dlugiego zycia temu polaczeniu przewodu z podstawa poduszki, gwint w plastiku i dosyc gruby waz ktory w zimne dni bedzie sztywny, zdecydowanie lepszym rozwiazaniem bylby tekalan uwazam i poprowadzony podobnie jak przewod hamulcowy. masz jakies zawory poziomujace i utrzymujace pojazd na oczekiwanej wysokosci ?
  
 
rozwiazanie to dziala od miesiaca i nic sie nie dzieje, natomiast tekalan wytrzymal pol dnia... nie mam zaworow poziomujacych, wysokosc ustawiana jest na podstawie wskazan manometrow.
  
 
a mozesz napisac co sie stalo z tekalanem? jak byl zamontowany? tak samo jak ten gumowy? mozesz opisac szerzej uklad? nie masz zadnego zaworu automatycznie korygujacego cisnienie w poduszkach zaleznie od obciazenia? dajmy na to zabierasz na poklad 2 osoby na tylna kanape auto siada to musisz manualnie dostroic wysokosc ? przeciez wiadomo ze cisnienie musi wzrosnac ale o ile ?
uwazam ze pomysl pneumatyki bardzo fajny juz nawet nie ze wzglegow tuningowych ale i samej codziennej eksploatacji. escort ma miekkie sprezyny z tylu i wystarczy zeby z tylu siadly 2 dorosle osoby i juz ciagnie dupa po ziemii nie wspomne juz o zaladowaniu kufra a tak wykonanie pneumatyki chocby na sam tyl juz o wiele usprawnia pojazd
pomysl masz fajny jednak ja wykonalbym to troche inaczej bardziej na zor zawieszen a ciagnikach siodlowych i naczepach gdzie tez mozna regulowac wysokosc ale i mozna szybko wypoziomowac pojazd i niezaleznie od obciazenia odpowiedni uklad utrzymuje zadany poziom.
  
 
Ale Seweryn nikogo nie wozi escortem więc poziomowanie mu nie potrzebne
  
 
Poczytaj watek o moim escorcie dokladniej a znajdziesz w nim wiele informacji na temat calego zestawu. Nie spotkalem sie zeby ktos w osobowym aucie robil tak skomplikowana instalacje, wszystko mozna ustawic manualnie a upchanie dodatkowych bajerow w malym osobowym aucie jest trudne. Upchanie podstawowego zestawu juz nie jest proste. Nie chce cie zniechacac, masz pole do popisu i szlaki przetarte... dzialaj !!


blotniki wyklepane na ciasno, przygotowane pod lakier







dla ciekawskich zrobione na szybko video, niestety telefonem i cos dzwiek sie rozjechal

www.youtube.com/watch?v=vZOIednJk6k&feature=youtu.be
  
 
wlasnie uwazam ze w osobowce nie ma miejsca na tone przewodow prowadzacych do manometrow itd poza tym uwazam ze ustawianie wysokosci na manometry jest strasznie niewygodne i malo precyzyjne gdyby byly poziomki to klik 1 przycisk i auto samo ustawia sie do jazdy i za kazdym razem wysokosc jest taka sama nie trzeba np po zaladowaniu auta itd kombinowac z pompowaniem.
To oczywiscie jest moj sposob na takie zawieszenie a kazdy robi jak uwaza, Ty wolisz tak jak masz u siebie to ok ja tylko pokazuje jak inaczej mozna to jeszcze zalatwic. Tak czy inaczej fajnie sie czyta i oglada Twoj watek zawsze jakies nowosci
  
 
Musisz rowniez wziac pod uwage koszta... bo to raczej tanie zabawki nie sa. A wracajac jeszcze do tematu zaworow samopoziomujacych to nigdy z nimi nie mialem stycznosci i nie wiem na jakiej zasadzie dzialaja. Pytanie czy to sa zawory poziomujace czy wyrownujace cisniena... bo to chyba dwie rozne rzeczy. Nalezalo by wziac pod uwage rowniez ze podczas jazdy cisnienie w poszczegolnych poduchach nie jest stale i na drodze bez dziur zmienia sie o +/- 1bar
  
 
Co do błotników, to nie są za ciasne? Jak opuszczasz samochód, to na filmie się wydaje, że dość mocno siada Essior na nadkolach.
  
 
tak wlasnie chcialem


  
 
zaworow poziomujacych sa 2 rodzaje pneumatyczne czysto i elektryczne (to juz nie zawory a czujniki wysokosci z reguly potencjometryczne) nie kontroluja one cisnienia tylko sa polaczone z wahaczem i utrzymuja stala wysokosc pojazdu pompujac lubupuszczajac powietrze z poduszek cisnienia nie graja tu roli bo jak masz puste auto to stoi na zadanej wysokosci i zawor ani nie upuszcza ani nie pompuje powietrza jak obciazysz auto to dzwignia polaczona z wahaczem otwiera zawor i pompuje poduszki aby utrzymac zadana wysokosc , jak obciazenie zniknie to dzwignia otwiera czesc zaworu polaczona z wylotem i upuszcza powietrze az do osiagniecia wymaganej wysokosci, poza tym stosujac 2 zawor mozna sobie opuszczac i podnosic auto wedle zyczenia. a juz wogole super rozwiazanie to czujniki wysokosci polaczone do jakiegos prostego sterownika na atmega , program do tego na pewno ktos by Ci napisal a masz wtedy minimum przewodow z powietrzem tylko przewody elektryczne , mysle ze kosztowo nie jest to az takie straszne bo pozbywasz sie tych manometrow i w ich miejsce kupujesz poziomki.
tak jak mowie jezeli mialy by byc typowe zawory poziomujace to rzeczywiscie moze byc problem z upchnieciem tego ale w wersji elektronicznej juz jest lepiej.
  
 
Cytat:
.. z racji tego ze przygotowywuje sie do sprawienia escortowi mlodszego brata budzet na modyfikacje zostal mocno ograniczony... wiecej info niebawem



W końcu zrozumiałeś że nie da się jednym autem jeździć na co dzień i przy nim grzebać na szeroką skalę
  
 
Cytat:
2013-08-31 22:40:03, Chromy pisze:
W końcu zrozumiałeś że nie da się jednym autem jeździć na co dzień i przy nim grzebać na szeroką skalę



to nie to... zapragnalem luksusu, klimy, wygodnych foteli, ciszy w srodku... itp.itd

P.S. nic do ciebie nie mam, ale wkurzaja mnie cwaniaki ktorzy chwala sie autem ktorym jezdza 5 razy do roku... MÓJ !! Escort byl jest i bedzie autem na codzien, limuzyna bedzie na niedziele

Uwierz ze spojrzenia innych kierowcow ktorzy mijaja mnie podczas powrotu z pracy sa bezcenne...
  
 
Cytat:
2013-09-01 00:23:25, srvrserver pisze:
to nie to... zapragnalem luksusu, klimy, wygodnych foteli, ciszy w srodku... itp.itd P.S. nic do ciebie nie mam, ale wkurzaja mnie cwaniaki ktorzy chwala sie autem ktorym jezdza 5 razy do roku... MÓJ !! Escort byl jest i bedzie autem na codzien, limuzyna bedzie na niedziele Uwierz ze spojrzenia innych kierowcow ktorzy mijaja mnie podczas powrotu z pracy sa bezcenne...



To ze ktoś robi auto i jeździ nim 5 razy w roku to jest cwaniak? Masz dziwne podejście chyba do życia. Ja taż jak bym mógł to bym zrobił auto na igłe i wyjeżdżał nim rzadko. Też jestem cwaniak? Pamiętaj że to Ty się pozbyłeś klimy i wspomagania a to jest już trochę ograniczone. Wkładasz kompresor zeby fajnie jeździć a go nawet jeszcze nie podłączyłeś na dodatek jeździsz z gazem Albo jedno albo drugie. No i ten twój clean look. Wejdź na google i zobacz jak wygląda prawdziwy clean look i w tedy coś działaj.
  
 
dajcie chłopakowi spokój robi z esem to co chce i jeżdżi tak jak chce moim zdaniem super sprawa z tym zawieszeniem to jest jego auto i musimy to uszanować a jeśli ktoś myśli inaczej to niech zrobi taki bajer i wrzuci filmik to wtedy będziemyoceniać pozdrawiam
  
 
Cytat:
2013-09-01 08:01:19, slawek75 pisze:
dajcie chłopakowi spokój robi z esem to co chce i jeżdżi tak jak chce moim zdaniem super sprawa z tym zawieszeniem to jest jego auto i musimy to uszanować a jeśli ktoś myśli inaczej to niech zrobi taki bajer i wrzuci filmik to wtedy będziemyoceniać pozdrawiam




tutaj nie chodzi o zawias Seweryna tylko calkiem o cos innego. poczytaj kilka / kilkanascie stron do tylu

Server, nie ma sie co obrazac i rzucac "dziwnymi" haslami na inne osoby. ( mysle, ze nikt tutaj nie zyczy ci zle, tylko chce dobrze dla twoich modow ).

-----------------
FEFK #2497

Był Escort MKV 1.4, 91' 2004-2011
Jest RS2000 MKV 91' 2008-
  
 
Cytat:
2013-09-01 08:12:33, smallsize pisze:
... ( mysle, ze nikt tutaj nie zyczy ci zle, tylko chce dobrze dla twoich modow ).



Dobrze to ująłeś. Też tak myślę. Ale jak ktoś ma nieco odmienne zdanie od Sewewryna to już zły i trzeba zhejtowć.

Dobra tematu nie było i nie komentujmy teraz w tym wątku przez dwie strony nad zaletami i wadami dodatkowego samochodu. Taka dyskusja już kiedyś była i efekt jej będzie taki sam jak poprzednio


[ wiadomość edytowana przez: Chromy dnia 2013-09-01 08:40:59 ]
  
 
a ja podzielam zdanie Seweryna, robi auto po to zeby nim jezdzic jak najwiecej i cieszyc sie z wprowadzonych zmian a nie jako eksponat do garazu, pamietajmy do czego auta zostaly stworzone po co do auta ktore jezdzi raz w miesiacu wkladac Air'a ikompresor? zeby sobie popatrzec jak ladnie blyszcza w niedzielnym sloncu ?
  
 
dulin, jestem tego samego zdania. autem powinno sie jezdzic, ale jezeli kogos stac na to aby miec 2-3 samochody to czemu nie traktowac jak zabawke? ( sam sobie chyba przecze ).

-----------------
FEFK #2497

Był Escort MKV 1.4, 91' 2004-2011
Jest RS2000 MKV 91' 2008-