Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Rocket_Bwoy Escort MK VI Chełm | 2009-05-17 23:09:47 Slusznie i naukowo |
michal_tsk Escort Skarżysko Kamienna | 2009-05-18 22:03:07 no jak byles u tego mechanika ?Co powiedzial? |
michal_tsk Escort Skarżysko Kamienna | 2009-05-18 22:03:40 a tak w ogole to jaki masz silnik?? |
walet90 Escort Mk5 Gdynia | 2009-05-19 09:57:21 No i stało się.. Mnie też się paneweczki przytrafiły Koledzy mam takie pytanie jeśli auto chodzi bez włączonego ogrzewania oraz wentylacji to jak powinien być ustawiony wskaźnik temperatury i w ktorym momemncie powienien się właczyc wentylator? bo u mnie norma to była praktyczni na samej górze nad literką "N". Czy to jest normlane? |
jojompf Sympatyk FEFK opel astra G Gorzow | 2009-05-19 10:32:39 bylem u mechanika to wykluczyl panewki, twierdzi ze to rolka ktoras od razrzadu albo od alternatora, jak bedzie kasa to wymieniam rozrzad itp, zobaczymy jaki bedzie efekt... |
jojompf Sympatyk FEFK opel astra G Gorzow | 2009-05-20 09:32:08 no to przyczyna zdiagnozowana, stuka cos w alternatorze...dobrze ze nie w silniku po weekendzie jade do mechanika zrobic alternator i przy okazji wymienic rozrzad |
walet90 Escort Mk5 Gdynia | 2009-05-20 11:43:25 Witam. Okazało się, że to nie panewki a poluzowały się śruby na stopie od korbowodu. |
walet90 Escort Mk5 Gdynia | 2009-05-30 23:39:49 Witam. Zwaliłem miske i okazało się, że na dwóch korbowodach obróciły się panewki więc kupiłem nowe i wymieniłem wszystkie. Po złożeniu wszystkiego do kupy i zalaniu nowego oleju odpaliłem auto i chodziło ok 30 min. Po tym czasie wbiłem go na wyższe obroty i usłyszałem stuki z pod pokrywy zaworów. Stuki zaczynają się od ok 2000obr/min. Ściągnąłem pokrywę zaworów i zauważyłem, że śruby odstopy(nie wiem jak to się fachowo nazywa) które trzymają wałek były luźne, więc je dokręciłem i założyłem wszystko tak jak było, odpaliłem auto i dalej puka. Pytanie jest takie, co to może być? Auto troszke było żyłowane w komplecie osób. Czy mógł przeskoczyć pasek rozrządu i zawory mogą o siebie walić?
Dziękuje za pomoc. Pozdrawiam |
Sjepka Sympatyk FEFK Honda & Honda Okrajnik k/Żywca | 2009-05-30 23:51:07
Jak może walić zawór o zawór?! |
walet90 Escort Mk5 Gdynia | 2009-05-30 23:59:15 To jest dohc i jeśli pasek przeskoczył na jednym wałku to chyba któryś zawór się szybciej otwiera i mogły by o siebie uderzać. Tak przynajmniej mi się wydaje. Mogę być w błędzie. Ale już pozjadałem wszystkie zmysły. Dwa tygodnie bez samochodu i już nie wytrzymuje. |
walet90 Escort Mk5 Gdynia | 2009-05-31 00:40:09 No a jeśli na jednym wałku przeskoczyłby o jeden ząbek to mogłoby coś tam pukać? Co tam mogło się stać? |
Sjepka Sympatyk FEFK Honda & Honda Okrajnik k/Żywca | 2009-05-31 00:48:02 Jak o jeden ząbek to napewno nic pukać nie może,silnik będzie świrował (przerywał,nie dawał pełnej mocy itp) a nie pukał... |
walet90 Escort Mk5 Gdynia | 2009-05-31 00:55:09 To w takim razie co tam mogło się stać? Bo ewidentnie słychać, że to coś w głowicy. |
Sjepka Sympatyk FEFK Honda & Honda Okrajnik k/Żywca | 2009-05-31 00:59:15 A nie klepią Ci po prostu popychacze? |
walet90 Escort Mk5 Gdynia | 2009-05-31 01:04:38 Nie mam pojęcia. A jak to sprawdzić? Czego mogła być przyczyna, że one zaczeły klepać? |
walet90 Escort Mk5 Gdynia | 2009-05-31 01:11:23 Wcześniej nic nie klepało.. Jak były panewki obrcone to zauwazyłem, że auto straciło na mocy.. a teraz nie sprawdzalem. Mozna z tymi popychaczami tak jeździć? Czy odrazu głowica do remontu? |