Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
Spawn669 Sympatyk FEFK Essi Kombi strzelin | 2009-05-26 13:52:24 Z tego co widze to jest forum escorta a nie puga 306... |
kcprski Sympatyk FEFK NCC-1701-E Gdynia | 2009-05-26 14:15:06 2 tysiące?
Za zrobienie blachy i położenie lakieru na – nie oszukujmy się – całym aucie? Gdzie? U kogo? Jakimi metodami? Co z konserwacją? A części? Podobno to ma być max niezawodne auto – czytaj – za rok ma nie wymagać ponownego remontu. Asior dobrze mówi, nie będę za nim powtarzał.
A to akurat święta prawda [ wiadomość edytowana przez: kcprski dnia 2009-05-26 14:17:20 ] |
Asior 306 HDI XS Sport Wronki | 2009-05-26 14:27:12
Z tego co widzę to jestem realistą. jak ktoś widzi sens ładowania w naprawę auta 4tyś i blacha ma potrzymać 3-4 lata to ja dziękuję............. a niestety TANIO I DOBRZE to blachy raczej nie zrobisz........ [ wiadomość edytowana przez: Asior dnia 2009-05-26 14:27:56 ] |
orioninblue orion&escort RS2000 Łosice | 2009-05-26 14:31:15 Jeżdżę escortem już osiem lat sam mam obecnie dwa i powiem że to biedne zaniedbane zapuszczone autko nie nadaje się do naprawy , znaczy nie kalkuluję się jego naprawa.
Silnik prawdopodobnie złom który pali masę oleju, samemu można jednak zrobić swap na 1,4 bez większych komplikacji, ale buda to po prostu porażka, jeśli nie potrafisz naprawić blach sam ,a zapewne nie potrafisz bo inaczej byś się w to nie pchał, to pochłonie to kupę pieniędzy. Ja zawsze mówię , naprawić można wszystko tylko nie zawsze się opłaca. Chyba, że traktujesz to auto jak hobby i ma dla Ciebie jakąś szczególną wartość sentymentalną , w co wątpię. Jedź tym na szrot może dadzą 300-400zł |
slawcek Sympatyk FEFK Cabz WRoCław | 2009-05-26 14:35:59 Raczej nie ten dział, przenoszę do Tuningu. |
Intel Sympatyk FEFK Rs Turbo s1 / Rs2000 ... Tarnow | 2009-05-26 15:06:52 Kolego bisbau co by nie mowic czy na czesci , czy do jazdy była to okazja i to moim zdaniem nie mała! I moja mała rada , nie bierz na powaznie wiekszosci tych wypowiedzi bo niestety czesc z ich autorów widzialo auto od spodu u mechanika jak przechodzili po kawe z automatu czekając na naprawe Powodzenia |
Spawn669 Sympatyk FEFK Essi Kombi strzelin | 2009-05-26 15:33:59 Patrze na allegro i widze jakie auta sa...
I za 3000 to sobie mozesz kupic co najwyzej "fajny" skuter!! Zapytaj kogos z forumowiczow, wlascicieli mk7 czy by ktos Ci odsprzedal "fajne" mk7 za 3tys to Ciebie kazdy wysmieje!! Za naprawde odremontowane trzeba dac min 7 tys. Ewentualnie mozesz sprowadzic sobie auto z zachodu placac za nie 3 tys + oplaty. Ale wez pod uwage ze jak wjedziesz tym na polskie drogi to za pol roku cala zawiecha do wymiany!! Jezeli chodzi o ten konkretny samochod, to jezeli ma podluznice i podloge w dobrym stanie, a zawieszenie nie tlucze, to madrze remontujac wyniesie go do 4000zl ze swapem na 1,6 - 1,8. I to jest moje zdanie. Chlopak okacje trafil i tyle. Jezeli mnie by ktos takiego proponowal to nawet bym sie nie zastanawial!! Bo za 200zl to mozna sobie kupic co najwyzej 2 uzywane opony |
Asior 306 HDI XS Sport Wronki | 2009-05-26 16:04:32
4000zł powiadasz, no to jedziemy: wymiana zawieszenia - 200zł na przód nie starczy (pytanie na jak długo wystarczą zamienniki) i czy będziesz w stanie wymienić samemu, bo jak zaprowadzisz do mechanika to ja obstawiam 300-400zł silnik -> podobno tez do remontu, więc lepiej kupić używany, więc ok 300zł + z 200zł na rozrząd i 100zł na olej, razem 600zł więc już masz 1000zł na boku. w jakim stanie są amortyzatory i tarcze ? jak do wymiany to amorki ok 400zł tarcze z klockami z 200zł razem 1600zł blacha, ja widzę tam do roboty: progi, tył, błotniki z tyłu, strzelam z kosztami spawania i materiałów bez podłużnic - 600zł, do tego 2 przednie błotniki dajmy z 100zł razem, tylna klapa z 50zł, więc blacha zamyka się w ok 850zł bez malowania razem 2450zł kolejna sprawa - zderzaki, powiedzmy że kupisz 2szt za 100zł razem 2550zł konserwacja - strzelam 300zł Masz poklejone auto do malowania, malowanie całości myślę że jak za 2000zł z materiałami ktoś pomaluje to możesz być szczęśliwy.. (choć nie będzie to zrobione idealnie) razem 4850zł do tego będziesz chciał założyć gaz - liczmy 1300zł razem 6150zł To co wyżej napisałem to naprawdę są niskie ceny za części i robociznę, i nie licz na to, że zawieszenie przednie za 300zł będzie trwałe na lata...... jeżeli masz do roboty podłogę i podłużnicę to dołóż do całości z 500zł i masz 6650zł i w sumie masz zrobioną blachę, niby auto tip top, ale za 1500-2000zł idealnie nikt tego nie pomaluje. Stracisz kupę kasy, nerwów, czasu i zakładam że będziesz dużo przy nim sam grzebał...... I dolicz jeszcze że zawsze coś wyskoczy, że np mas linkę ręcznego do wymiany, jakąś uszczelkę itd itp z 500zł się rozleci naprawdę na drobnostki.......... w sumie to na gotowo do 7000zł się zamkniesz. Za tą kasę i czas wolałbym coś innego nić Escort CL 1.3 benzyna + gaz. ps. a prawdziwa kur... Cię weźmie po 3 latach jak ruda powie DZIEŃ DOBRY albo jak przy sprzedaży nikt 3tyś nie będzie chciał dać. yeż za 200zł jako na DESTRUCTION DERBY to sam bym kupił [ wiadomość edytowana przez: Asior dnia 2009-05-26 16:05:17 ] |
pytlar Sympatyk FEFK Chrysler Aspen Prabuty | 2009-05-26 16:25:12
popieram |
Pre100n Sympatyk FEFK Ford Focus II C-Max Wroclaw | 2009-05-26 16:26:05 Asior - więc uważasz, że lepiej kupić np escorta za 3-4 tyś - pocieszyć się nim rok aż wylezie ruda/padnie silnik/zdechnie zawiecha i tak czy inaczej wpakować wg twojego wyliczenia ok 5 tys?
Po 1 - zwróćcie uwagę, że w tym aucie do malowania są błotniki i 2 drzwi wiec nie przesadzajmy ze 2 tyś za malowanie - reszta (dach, maska, klapa) do polerki i po zabawie. Po 2 - piszesz zamienniki - a myslisz, że kupując auto za 4 tyś to co tam w środku zastaniesz? jeśli w ogóle było w takim aucie coś robione to 100% na zamiennikach. Kupując nowe zamienniki i tak pojeździ dłużej niż na używanych zamiennikach. Po 3 nie wliczaj w remont gazu bo gaz to nie remont tylko doposażenie - jak kupisz auto za 3-4 tyś to tak czy inaczej musisz ten gaz wstawić (chyba ze kupisz z gazem ale za 3000 z gazem to bym sie nie spodziewał po aucie dużo więcej niż to co kolega kupił za 200) Po 4 - nikt z was nie był pod autem - dlaczego od razu zakładacie ze podłoga zgnita itp? może była dobrze zakonserwowana i sie trzyma? To że ruda na progach wyłazi pewnie jest efektem uszkodzonej powłoki lakierniczej wynikającym z nieszanowania auta. Barana jeszcze na progach nie widzę, więc niewielkim kosztem można im pewnie przywrócić "drugą młodość -na 2-3 lata powinno wystarczyć." Po 5 - jeśli kolega ma odrobinę samozaparcia, chęci, talentu i warsztatu po większość napraw będzie w stanie zrobić sam. Mnie koszt naprawy podłogi, progów i podłużnic (wycięcie, dopasowaniem, montaż, lakierowanie) wyniosło 500 pln wraz z materiałami (nowymi). Po 6 - remont silnika? jak padnie to się będzie trzeba martwić - póki się toczy to niech tak zostanie. W końcu czego wymagać od auta za 200 pln. Zawsze to część kosztów remontu można na przyszły rok przełożyć. Poza tym wierzycie w to, że auto za 3-4 tyś 97 rok z gazem nie będzie miało silnika do remontu? Wasza sprawa. |
Asior 306 HDI XS Sport Wronki | 2009-05-26 16:41:44
ja uważam że nie warto kupować escorta za 3-4 tyś to jedynie zadbane mk4 możesz kupić (o ile takie istnieją). Niestety ale dobre auto kosztuje. a jeżeli miałbym wydać 5-6 tyś to na 100% szukałbym escorta mk6-7 z dieslem bo to jest naprawdę dobra i tania konfiguracja. ad1. liczyłem że całość do malowania -> jak robić to konkretnie ad2. to ryzyko wliczone w koszt zakupu ad3. kolega pisał że gaz tez by chciał, więc ja leciałem po całości. ad 4. Ja zakładałem 2 wersje blacharki: z i bez podłużnic i podłogi ad5. Zależy czy ktoś robi konkretnie czy na szybko, zależy jakie materiały do konserwacji, zależy czy wstawiasz łatki czy reperaturki... ad6. Kolega pisał że silnik raczej do remontu to też wliczałem jeżeli miałbym ładować kasę po to aby auto służyło mi z 3 lata to uważam to za pomyłkę (dot. poniższego escorta). jak na moje to pokleić ponitować, pokleić i byle do przodu się jechało a tym jak wygląda to się nie przejmować. Bo jeżeli naprawdę chcesz to auto doprowadzić do dobrego stanu to szkoda czasu. [ wiadomość edytowana przez: Asior dnia 2009-05-26 16:43:48 ] |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2009-05-26 16:55:27
Z calym szacunkiem - pie^*&lisz glupoty Polowe rzeczy ktore wymieniles i tak sie wymienia w kupionym aucie. Czytam watek od poczatku i jeszcze do konca nie doszedlem a widzialem ,ze jakies foty sa po wymyciu chyba,ale z tych z dolu widac,ze auto jest zdrowe a rdza wyszla w wyniku stluczek itd wiec poprostu trzeba auto pomaloac,a nie jezdzic na szroty i kupowac nowe czesci bo ja tam widze rdze powierzchowna ktora sie oczyszcza i maluje. MEGA OKAZJA wg mnie. Pomalujesz,kupisz nowe amorki,hamulce (zainwestuj od razu w wezyki hamulcowe,zeby zona byla bezpieczna) i bedziesz sie ceszyc ladnym i tanim w eksploatacji autem ktore po miescie przy kobiecej jezdzie bedzie 7l/100palilo. |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2009-05-26 16:59:49 No i tak jak myslalem/widzialem - oddaj do jakiegos lakiernika (nie koniecznie super dobrego,bo po co tak z jednej strony) powymieniaj czesci eksploatacyjne i milej jazdy zycze |
Asior 306 HDI XS Sport Wronki | 2009-05-26 17:00:17
weź do ręki młotek i obstukaj ten próg, a dopiero potem pisz że rdza jest powierzchowna. ja czekam na foty podłogi i podłużnic. |