Pytanie o montaż wspomagania mk5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
Jestem bardzo szczęśliwym posiadaczem escorta MKV 1.6 EFI, 105KM, rocznik 1990. Chciałbym w nim zamontować wspomaganie kierownicy i w związku z tym mam pytanie czy da się bezproblemowo to zrobić, czy to poważniejsza przeróbka ?
Żeby nie było że nie szukałem, nie znalazłem łopatologicznej instrukcji jak to zrobić.
  
 
Cytat:
2009-08-20 23:05:35, jarex76 pisze:
Witam. Jestem bardzo szczęśliwym posiadaczem escorta MKV 1.6 EFI, 105KM, rocznik 1990. Chciałbym w nim zamontować wspomaganie kierownicy i w związku z tym mam pytanie czy da się bezproblemowo to zrobić, czy to poważniejsza przeróbka ? Żeby nie było że nie szukałem, nie znalazłem łopatologicznej instrukcji jak to zrobić.



na pewno bedziesz potrzebowal pompe, magiel, inny pasek osprzetu zbiornik na plyn do wspomagania. jak by co wszystko lezy u mnie.
jak znam zycie to pewnie bedzie problem z wyjeciem starego magla i wlozeniem "nowego". pewnie bedziesz musial sanki odkrecac a przynajmnie zrobic kolyske zeby byl jaki taki dostep. wszystko do zrobienia tylko niech sie wypowie ktos kto wie co z czym.
  
 
Dzięki za info.
Części będe chyba miał, bo ojciec będzie swojego escorta szrotował, swoje już przejeździł.
Tylko chciałem się właśnie dowiedzieć co mnie może spotkać podczas montażu wspomagania.
  
 
ja sie podepne pod temat bo mnie tez kusi montaz wspomagania...

pompa z 1.6 16v bedzie pasowac do 1.8 16v??? teoretycznie mam mozliwosc zakupu wspomagania z 1.6 16v
  
 
Witam Ja równiez od dłuzszego czasu przystawiam sie na mntaz wspomagania posiadam 1.6 8v efi , tak jak kolega wczsniej pisał problem bedzie przy wyciągnięciu maglownicy ale dla chcącego nic trudnego troche męki i wyjdzie . hmm.. co trzeba zmienic ??: otóz jezeli ma sie pompe z tego samego modelu to mocowanie bedzie ok wiec pompa siedzi : druga sprawa do pasek klinowy bedziemy miec i dłuższy i szerszy wiec do wymiany , kolejna sprawa to wymiana koła pasowego alternatora na to z podejsciem na szerszy pasek , nastepnie wymiana koła na wale ;> i z tego co słyszałem to trzeba równiez miec element łączący maglownice z kolumną kierownicy i to wszystko
pozdrawiam
  
 
z 1.6 16v bedzie pasować do 1.8 16v bez problrmu także masz wszystko p&P
  
 
Cytat:
2009-09-08 09:00:43, slavus13 pisze:
z tego co słyszałem to trzeba równiez miec element łączący maglownice z kolumną kierownicy i to wszystko pozdrawiam



Chyba nie,bo do swojego zakladalem wspome i magiel skrecilem ze starym walkiem kola kierownicy.
w 1,6 efi cvh trzeba tez chyba lape pompy wersja bez ma cos innego