Escort MK VI 1.8 TD Walnieta Chlodnica.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich, jestem tu nowy i z góry przepraszam jak powtarzam temat ale nie widzialem zadnych tutoriali z wymianą chlodnicy ani niczego takiego w FAQ.
Jechalem sobie dzisiaj polem na działke i niestety...
Spora nierówność terenu uszkodzila mi chłodnice do tego stopnia ze listwa metalowa trzymająca chlodnice jest mocno wygięta, a w chłodnicy jest dziura i leci mi woda.
Dziura jest dosc spora, woda leci mocnym strumieniem. Zdązylem na szczescie dojechac do domu nie paląc silnika do reszty po drodze.
Pytanie mam nastepujące:
Sporo juz naprawilem w tym samochodzie ale za chłodzenie sie nie bralem. Na co mam uwazac przy rozbieraniu / wyjmowaniu chlodnicy, i jak poradzic sobie z zapieczonymi śrubami, bodajze 13-stkami trzymającymi metalowe rusztowanie?.
Pozdrawiam wszystkich i z gory dzieki za pomoc.!

[ wiadomość edytowana przez: Krus dnia 2009-06-11 23:32:27 ]
  
 
Jak masz oryginalne zaciski na wężykach to warto zaopatrzyć się w nowe. Zauważ że chłodnica jest ulokowana pod lekkim kątem, górą do przodu, boczne deflektory można założyć "na końcu" operacji, problemów jako takich tam nie ma gdzie znaleźć.