[rex] Cabrio MK IV 1.8 16v - Strona 4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Z braku czasu i kolejnego sezonu bez cabriolecika postanowiłem oddać sprawy w ręce fachowca. Kolega Migdal_6 zdecydował się podjąć wyzwanie i Essi dziarsko zjechał wczoraj z lawety u niego pod Garage.
Plan: zrobi wszystko bez druciarstwa. Mam nadzieje na jakiś update juz w tym miesiącu
  
 
ja wczoraj też podrzuciłem mu swojego złoma - Migdał był zachwycony posiadając na placu tyle escortów
  
 

Gratulować, migdał zrobi robotę.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Na to liczę. Stał w trawie od 6 lat i korozji brak więc potwierdza to ogólny stan budy. Niestety potrzeba mu tzw final touch czyli mówiąc krótko:

Zrobić swapa od początku porządnie i odgruzować to co zarosło
Potem lakierek
  
 
ogarnięcie tego to dla Migdała to żadna nowość - samych escortów 'prawie jeżdżących' ma tam aktualnie 3
  
 
Spox....deadline jest koniec czerwca to moze sie uda
  
 
czyli potem nie wymigasz się od spota...
  
 
Jak go zrobie to nie będę wysiadał Więc na spota też wpadne.
Generalnie Migdał już posprzątał. Samochdód odpala i toczy się po podwórku. Teraz na tapecie jest odgruzowanie wiązki tu i tam. Ja natomiast kupilem:

- kolanka i łączniki na dolot FMIC
- rurę 60cm 76mm polerowane aluminium na dolot
- przepływke mondeo 2.0
- krokowiec mondeo 2.0
- tylne lampy z wkladami jak nowe

Spec ogólny jest:
- silnik 1.8 16v zetec - done
- wałki mondeo 2.0 - done
- kolektor mondeo 2.0 plastik z przepusnicą - done by Migdal
- dolot 76mm na przepływce z mondeo 2.0 - można powiedzieć że done by Midgal
- kolektor focus st170 założony ale do pospawania trochę by Migdal
- wydech rst 2.25 na orginalnym tlumiku i środkowym 2.25 z saab 900 turbo do złożenia by Migdał
- układ paliwowy - done by Migdał
- rozrusznik - done by Migdal
- hamulce przód mondeo v6 - done
- hamulce tyl piasty z tarczami focus 2.0 (jeszcze chlopaka nie dolowalem tym)
- nowe wahacze przód - done
- bilstein b6/8 vs sprezyna h&r - done


Do zrobienia:
- nowe przewody hamulcowe
- układ wodny będzie na łącznikach i rurkach aluminiowych z FMIC bo za dużo poginęło
- pewnie drążki
- no i ogarnięcie wahaczy z tylu. Ktoś wie skąd wziąć tuleje?

  
 
Ten środkowy z saaba to przelot komorowy może?
  
 
A ja wiem...coocbio kazal montować to wzialem za 30pln. Byłem dziisaj po update i juz swiatla itp działają, chlodznie bedzie seria bo wsyzstko sie odnalazlo i generlanie Migdal to jest zloty czlowiek Nawet wskazniki juz wszytskie działają gdzie była wielka pajęczyna...gdyby nie rak reszty wydechu to w miare cywilizowany
  
 
Generalnie tuleje tylnych wahaczy to ciężki temat. Podobno coś od sierry pasuje ale nie udało mi się tego namierzyć. Na pewno są do ściągnięcia poliuretany od Angoli ale to trochę kosztuje.

Fajnie, że ogarnięty. Dawaj jakieś foto tego wszystkiego.
Jak podłączyliście podciśnienia przy kolektorze ssącym z MDO? Bo ja mam chyba z tym jakiś problem...
A wydechowy z ST mieści się bez problemu? Chłodnicę masz dużo przesuniętą?
  
 
rex - jak będziesz miał okazję to podpytaj go, bo to ciekawy temat Już od dłuższego czasu szukam alternatyw dla m-tech'ów, ale same niepewne informacje są wszędzie...
  
 
jeśli mogę doradzić to tuleje można dotoczyć u tokarza jest taki materiał polonit czy jakoś tak.Mi toczył szwagier do ciężarówki do mascota tam tuleja kosztowała 430zł netto za szt a było 6szt.Zrobił mi to i miałem spokój.
  
 
Tzn skoro na tym tlumiku w turbo robia spokojnie 300km to nie wiem czego jeszcze bys chcial ....w N/A chyba nie planujesz takich mocy a wyciszy to co normalnie było wyciszone w moim wydechu . A kolektor od ST wchodzi bez problemu. A ten kolektor dolotowy Migdal wsadził inny plastikowy i tam jedno idzie pod przepustnice.

Kolega mi szuka po wymiarach tych tulei ale mam tez namiar na escorta po 50tkm co gosc z niemiec wrocil i w drzewo przypakowal.
  
 
To jest dobre tevenet:
http://www.inter-rally.pl/product-pol-2300-PFR19-207-Ford-Escort-Mk3-4.html

Gość mi krzyknal 250 za wahacze to jak wziac to 275 i na zawsze spokoj...

Fuck jaka perwera: http://www.ebay.co.uk/itm/FORD-ESCORT-MK3-MK4-REAR-TIE-BAR-BUSHES-x-4-/320642671841?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item4aa7cae4e1



[ wiadomość edytowana przez: rex dnia 2013-05-24 11:26:43 ]
  
 
Rex, ale turbo, a NA to inna bajka W Turbo tak naprawdę im bardziej luźny wydech tym lepiej (bardzo upraszczając), w NA tak prosto nie jest Z tego też powodu tłumiki z saaba mają potencjał na to, żeby być przelotowymi, komorowymi tłumikami i jeśli takie są to mamy ciekawą alternatywę dla tłumików za 4 stówy
  
 
Heh ja to wszystko wiem. Moim zdaniem sie nada. Zamówiłem te poliuretany bo w sumie sciagnieci seryjnych wyjdzie jakies 70pln plus przesylka kolo 100 to nie ma co....
  
 
No to jak wiesz to błagam Cie zweryfikuj to, jak będzie tak jak myślimy to zaraz wykupuje wszystkie tłumiki do saabów turbo z allegro
  
 
Mogę ci oddać za przesyłke i piwo mój bo jednak sie zdecdowałem założyć tłumik na kolektorze Z wirnikiem.
  
 
Sprzedane