[rex] Cabrio MK IV 1.8 16v - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
No nieźle, tego jeszcze nie było.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Cos nowego SR20DE + glowica z 1.6 ze zmiennymi fazami rozrzadu i masz SR20VE i okolo 170KM, silnik bardzo rozwojowy, dobrze znosi turbienie, wysokie krecenie, a czesci tuningowe sa tanie i dostepne.
  
 
sr20ve ma 200KM, ale mysle, ze Rex bedzie wsadzal najpierw zdrowe sr20de i po kilku zabiegach te 160KM/200Nm beda robily zamieszanie. najpierw rzezba, a pozniej juz na gotowo bedzie mozna podmienic ewentualnie silniki, bo sa identyczne poza kilkoma wtyczkami od krokowego i wezami wodnymi.
w kazdym razie powodzenia i chyba wczesniej Ci sie uda ze zlomkiem, anizeli ja sie za swojego zabiore...
  
 
Cytat:
2010-04-21 12:15:40, Damiano-Gdynia pisze:
u znajomka , ale w ścierce zmodzony na 280KM z tylnym napędem , ale w escorcie ?!?!



Jeżeli chodzi o tą srebrną Sierre modzoną w SRT Garage to ona ma c18det a nie sr20det tak mi się wydaje
  
 
Czyli wybrali najgorzej jak mogli, bo nawet ludzie jezdzacy 200sx czasem zmieniaja CA18DET na SR20DET z powodu awaryjnosci i szybkiego zuzywania sie tego pierwszego.
  
 
Cytat:
2010-05-03 12:31:26, TomekBury pisze:
Jeżeli chodzi o tą srebrną Sierre modzoną w SRT Garage to ona ma c18det a nie sr20det tak mi się wydaje



Czarna z okolic Pucka , z zewnątrz rupieć . W Środku klatka , jeden fotel , ogólnie beż środka praktycznie . Zasówa to jak nienormalne bokami . Silnik od tego nowszego nissana 200sx s14 SR20det .
  
 
kalkulacja jest prosta: lapy z primy: max 150pln, spawanie za darmo, podlaczenie za darmo. Silnik z primy mojej za darmo. Czyli 160+ km baaardzo maly kosztem. A 2.0 z ve to ma lekka reka 200 w serii wiec ojej Dzisiaj maja mi lapy wyslac z nissanklubu
  
 
Panowie, silnik zostal usadowiony. Obyło sie bez ciecia Teraz tylko trzeba dospawac porzadnie lapy, pomalowac komore i wsadzac wlasciwy silniczek.
  
 
Moglbys wrzucic jakies foty i szkic prowizoryczny, co i gdzie wspawales? Byloby udokumentowane, duze uproszczenie dla innych zainteresowanych tematem w przyszlosci.
  
 
Cytat:
2010-06-14 09:31:15, rex pisze:
Panowie, silnik zostal usadowiony. Obyło sie bez ciecia Teraz tylko trzeba dospawac porzadnie lapy, pomalowac komore i wsadzac wlasciwy silniczek.



Zdjęcia !!!!


A będziesz przekładał osprzęt z sr20det??
  
 
hehe... REX ty to masz zdrowie....
  
 
ku.... niestety przekrecilem silnik z dawcy ;(((( Ale sie nie poddaje. Sorry za brak fotek ale dopiero w czwartek jade cos tam podlubac to porobio dokladnie.
  
 
Rex jak to przekręciłeś? Tzn. jechałeś dawcą? Czy może Ty już dałeś radę to odpalić?
Ty jesteś nienormalny w pozytywnym tego słowa znaczeniu
  
 
Dobra panowie...po chwilowym zachlysnieciu finansowym wyciagnalem cabrio z pokrzyw. Plan jest zlozyc do konca czerwca turbo za cirka 1.5k . Dokonalem tez pare zakupow:

- silnik fiesta rs1800 kompletny z wiazka, osprzetem i sorzeglem stan igielka i to za 700pln
- turbina t25 z saab 9-5 razem z DP - 400
- intercooler saab 900 turbo (wejscie i wysjcie ma z jednej strony) 50pln
- wtryski nissan 200sx 200pln
- kolektor focus 2.0 z flansza t25 100pln z dorobieniem flanszy
- pare rurek alu i kolanek od coobcia

Rzeczy ktore juz mialem wczesniej:
- wydech rst 2.25 cala
- hamulce rst
- skrzynia xr3i

Plan wystroic to na 0.7 bara bez odprezania. W angli twierdza ze dobrze wytrojone 1bar zniesie spokojnie.
Teraz pytanie....w sobote wkladam silnik do budy i chcialbym zeby ktos mi dal dokladna kabelkologie bo juz raz drutowalem takie cos ale wolalbym miec to porzdnie zrobione. Fotki w sobote. Pozdrawiam!!
  
 
Czekamy z niecierpliwośćią, coraz bardziej zachwycam się mk4, może kiedyś moje RS2000 zawita do mk4

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
kosztorys wyglada zachecajaco

montuj wiec i pochwal sie efektami
  
 
No male postepy. Wczoraj za pomoca traktora ursus c330 wyciagnalem moje cabrio z pokrzyw

- silnik polaczylem ze skrzynia
- przerobilem lape od xr3u pod zeteca
- wsadzilem to wszystko z turbina i wyglada ze lezy cacy
- potem wyjalem i zaczalem male czyszczenie komory silnika po tym postoju bo mimo ze buda niebita to troche sie tam osadzilo wokol aku

W przysly weekend mam w planie zlozyc do kupy, zamontowac zawias i kola na przedzie zeby to sie toczylo i przygotowac pod zabawe z elektryka.
  
 
Udalo sie w zeszla sobote wsadzic silnik i odnalezc zaginione graty w pokrzywach:

Tu foto jak essi wyjezdza z pokrzyw:


Tutaj silnik juz na miejscu:


P piatek stawiam go na kolach i spawam wydech z DP
  
 
pytanie z innej beczki, jak zaczepiłeś auto do ciągnika aby się podniosło i nie zaczepisz kołami?

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Normalnie hehe...sztywny hol pod zaczep ten wyzej, wsadzony pod samochod pod pas przedni, do tego pas z lawety trzymajacy, zeby essi nie ssunal sie z ciagla i jazda...30 metrow z pokrzyw na beton przejechal...