[rex] Cabrio MK IV 1.8 16v - Strona 5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Escort już jest w stanie poruszać się o własnych siłach, elektryka została ogarnięta i wszystko działa. Ponieważ przyszedł czas na skrobanie wydechu zacząłem rozmyślać nad tym co już posiadam:

- wydech erst stan idealny 2.25
- smt6
- IC Saab 900 jednostronny (kiedyś kupiłem za 30pln)
- kolektor focus 2.0
- pompa z k-jtronica 6bar na pokladzie po poprzednim silniku
- niezliczoną ilość złączek, kolanek i rurek dostępnych za piwo u przyjaciela Coobcia.
- prawie darmowe strojenie jak wyżej

No to wczoraj zanabyłem turbinę garret t25 z flansza i dp od saaba, które idealnie się zegra z wydechem z erst. Tak więc bedzie 1.8 16v zetec turbo. Plan jest na 200km. Koszt max 1000pln.
  
 
Super, czasami z odpadków idzie poskładać coś fajnego
  
 
a jak chcesz zgrać kolektor z rst do 1,8 zetec bo ja mam silnik 1,8z kolektorem od rst i wiercili głowicę i chyba głowica będzie do wyrzucenia
  
 
rex, czy ty czasem nie parkujesz od czasu do czasu na prymasa tysiąclecia 102?
  
 
NIe nie ja smigam FOcusem na codzien. Coprawda tu po malej kraksie więc bez blendy z przodu:



A co do kolektora to tylko angole moga sobie tak zycie skomplikować. Kolektor z Foki 2.0, plus przespawana flansza pod t25. Kolektor mam gratis bo u mnie siedzi wydech z st170. Dzisiaj zawiozłem do Migdała turbinę z uszczelką i DP, nowe lampy na tył, przepływke 2.0 i krokowiec, smt6. A kolektor tak wygląda:
Allegro

Migdał obiecał, że po weekendzie mój Cabrio zawita na stałę w garażu. Pozstaje dorobić spływ w miskę i przewód zasilający turbo w oliwkę. W zasadzie najgorzej wygląda problem umiejscowienia IC, jako, że MKIV ma dość zabudowany pas. Tak czy inaczej dolot będzie narurkach fi50 ponieważ taki wylot z turbiny i IC. Jedynie da się redukcje na przepustnicę i po robocie.


[ wiadomość edytowana przez: rex dnia 2013-05-27 23:35:12 ]
  
 
a nie wiesz czy kolektor z foki ma taki sam rozstaw śrub jak 1,8 rqb i czy 2,0 mondeo ma to samo i pytanko dał byś namiar na migdała może On mi coś podpowie
  
 
Toć to zetec to wszystko jest to samo. Dlatego właśie idealnie pasuje pod turbo. Numeru ci nie dam bo mojego nie skończy Masz na priv
  
 
spoko dzięki nie martw się skończy u mnie jeszcze daleka droga.Na razie turbina leży u gościa od turbin do sprawdzenia czekam na wyniki
  
 
A jaką turbinę wziąłeś?
  
 
Dzisiaj kupiłem Ecumaster det2 z wbudowanym MAPem
  
 
Wczoraj byłem z gratami odwiedzić essiego:

Turbinka już siedzi, IC będzie na belce więc trochę pasa zostało wycięte. Wloty i wylot z jednej strony zaoszczędzi dłubania:


Srodek też już przypomina samochód:




Max do końca tygodnia mam mieć docelowe orurowanie z FMIC tzn kolanka, filtr powietrza, podstawkę pod filtr.
Dzisiaj jadę po alu rurki na ul. Wileńską i zakuć przewód olejowy.