[rex] Cabrio MK IV 1.8 16v - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
WItam po dłuższej przerwie. Niestety na pewien czas essi poszedl w odstawkę. Zakupiłem sobie "normalny" samochód:


i fotka w akcji:


Ale stwierdziłem, że szkoda go i się znowu zawziąłem. WYwaliłem silnik ponieważ był niewiadomego pochodzenia i wsadziłem mój z Escorta mk VII, ze skrzynią z 1.4. W zeszły weekend wsio zamontowałem i odświeżyłem komorę silnikową. Wiązka będzie połączona na złączce 8pin z zastosowaniem przekażnika itp. Mam nadzieję ją jutro wysłać na kolegi Fordon z Fiesta Klub na przeróbke i w te wakacje pojeździć w końcu
Co będzie:
- Silnik 1.8 16v, wałki mondeo 2.0, kolektor foka plastik (z mondziak nie wchodzi niestety), przepustnica 2.0, przeływka 2.0, kolektor st170 troszke przerobiony na dole, sterowanie smt6 no i gazik z mojego ślwikowego
- Hebel z mondeo v6 z przodu jako, że mam zestaw w MKVII
- Wydech 2.25 z RST bo wisi w garażu od 5 lat
- Zawiesze Bilstein Wolf (b6) na sprezynie -35mm

Generalnie jest blizej niz dalej ale niestety robie go tylko w soboty :/ Fotki w ten weekend.

BTW. Czy ktos sie orientuje gdzie kupic mocowanie aku? u mnie deczko przerdzewialo tam od stania. Nie ma tragedii ale lepeiej zrobic.
  
 
P.K.P.

bardziej mi ta foka leży niż escort ale co ja tam wiem.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Jestem ciekaw co z tego wyjdzie.

U mnie od zawsze brakowało mocowania akumulatora, ale siedzi tam w takim gałganie, więc prawie nie lata, a nawet jak się ruszy to szkód nie na robi.


[ wiadomość edytowana przez: darek4488 dnia 2012-06-14 16:27:59 ]
  
 
No foczka wiadomix ze da best ale Essi w cabrio w stanie w jakim mam plus pare zabiegow odnowy biologicznej bedzie fajny
To mówisz zeby to wyciąc i zaspawać?
  
 
Jeżeli chodzi o półki pod akumulator to u angoli na pewno można dostać nowe (e-bay). Ja bym mimo wszystko wyciął starą i wspawał nową. Odezwij się do gościa o loginie GTomek, ostatnio rozbierał zdrowe MKIV Cabrio na części, może ma półkę w dobrym stanie.
  
 
Dobra w zeszly weekend wiązka wyleciała i pojechała na zmixowanie z silnikową z MK7 do FORDONa. Kupiłem też brakującą póloś i czekam na brakującą zwrotnicę bo za bardz kolega posprzątał pod warsztatem i poszło na złom.

Co do pólki po aku to wycinam to i wspawam tam blache z jakimś mocowaniem i już.
  
 
Mały update:

Samochód stał na kobyłkach jedynie z silnikiem ale był bardzo wydajny dzień w piatek. Zacząłem od amorków (okazuje się że to bilstein B6 Wolf cokolwiek to znaczy) i sprężyn H&R. Do tego wleciał hebel z mojego MK7 z mondziaka V6 na takim patencie (w ten sam sposób moż założyć 300mm z mondeo MK3):



I na gotowo:


Następnie założyłem koła z mojego mk7 jakies OZ i zmieniłem zawias na tyle i nadszedł upragniony moment przejazdzki za traktorem c330:



Tu ujęcie z drugiej strony. Miałem go malować ale teraz myślę że taki klasyczny 2 kolorowy i ten pasek z napisem xr3i dodaje mu smaku więc tylko odświeże to co jest:



I jeszcze "spod" maski:



Teraz tylko czekam na wiązke od FORDONA, nowe wahacze, linkę sprzęgła i końcówki drążków kierowniczych i można powoli odpalać. Wywaliłem też mechaniczny ABS
  
 
śruby mocujące zacisk mam nadzieje że nie są zwykłe z sklepu budowlanego?

aha... Warszawy nie chcesz sprzedać?

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Śruba ze sklepu ze śrubkami także nie wiem czy to z budowlanego czy nie heh. A Warszawa kolegi jest razem z syreną łapaczką kur
  
 
Omega w oddali na handel?
  
 
wizualnie śruby zwykłe, polecam założyć jakieś twarde coby zaraz nie ścięło.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Dzieki za info....w sumie nie zastanawiałem się nad tym tzn. nad twardością metalu tych śrubek. Masz jakiś symbol czy cos...czy po prostu "wzmacniana"?
  
 
szukaj jakieś używane z rozbiórek samochodu. Dobre będą np właśnie te które przykręcasz zacisk do piasty.


-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Cytat:
2012-07-16 16:27:25, Kleszczak pisze:
szukaj jakieś używane z rozbiórek samochodu. Dobre będą np właśnie te które przykręcasz zacisk do piasty.



Lub kup śruby z oznaczeniem od 8.8 w górę, tj. 10.8, 12.8 itd.
  
 
przy ostrym hamowaniu możesz się zdziwić.
Szukaj o jak największym oznaczeniu.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Sukces tygodnia. Właśnie wróciłem z Zerkopolu i się okazuje, że mój jeden zgięty na dole amorek Bilstein naprawią za 200pln. Znaleźli na śmietniku kolumne i wymienią wkład na jutro. Zestaw, który ze spręzynami kupiłem za 350pln jest wart po numerach katalogowych około 3,5k same amory
  
 
Cytat:
2012-07-17 15:45:44, rex pisze:
Sukces tygodnia. Właśnie wróciłem z Zerkopolu i się okazuje, że mój jeden zgięty na dole amorek Bilstein naprawią za 200pln. Znaleźli na śmietniku kolumne i wymienią wkład na jutro. Zestaw, który ze spręzynami kupiłem za 350pln jest wart po numerach katalogowych około 3,5k same amory


No to tylko się cieszyć
  
 
Mały update. Escorcik dostał naprawionego Bilsteina, nowe wahacze i linke sprzegla.



"Zregenerowałem" delikatnie pas przedni za pomocą szlifierki, fosolu, podkladu i barankiem pod cisnieniem.



Kolektorek z st170:
  
 
Kolega Fordon własnie dzwonił że wiązka będzie na dzisiaj gotowa
  
 
W sobote essi ożył. Brakuje mi jeszcze oringów do wtryskiwaczy bo zmieniłem kolektor na mondeo 2.0.


By rexrst at 2012-07-28

Wydech 2.25 ze srodkowym z saaba 900 turbo:

By rexrst at 2012-07-28

No i kabelkologia:



Generalnie prosta robota. Fordon bardzo dobrze mi opisal i tylko podłaczyć: wskaznik cisnienia oleju, temp i obrotek. Do tego plus staly i plus po stacyjce.