Nowy

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam wszystkich! Marzy mi się rozpoczęćie przygody z CB lecz mam poważny problem... Jestem kompletnie zielony w tej materi. I tutaj zaczynają sie schody dlatego liczę na wydatną pomoc doświadczonych forumowiczów. Mianowicie chciałbym sie dowiedzieć: na co należy głownie zwrócić uwagę wybierając radio, antenę? czy może ktoś mi poleci jakiś dobry zestawa (w tym miejscu muszę zaznaczyć, iż do bogaczy nie mam szczęścia należeć - jestem studentem, wiec zależy mi na jakimś przyzwoitym sprzęcie w przyzwoitych pieniądzach).
Pozdrawiam serdecznie
  
 
Trudna sprawa wszyscy na forum co mają troche pojęcia o CB mogą polecać co innego wiesz nie każdy lubi to samo.Biorac pod uwage wszystkie okolicznosci to tak(zakladam ze jest to auto osobowe ).Antena tak na początek metrowa na magnesie taki popularny hanter lub wilson taki mały magnesik i z metrowy promiennik.Radyjko jakiś model firmy TTI takie niebieskie wyświetlacze.Podsumowujac ja osobiście nigdy dla siebie bym tego nie kupił ale wszyscy tak maja i jest git .Wszystko to cena i brak w sprzedazy dobrych (starych)radyjek.powodzenia w zakupie i nie w markecie a w serwis tylko to i antene ustawia do karoseri samochodu
  
 
tak auto osobowe dokladnej vectra "b" co do anteny to podobno mamy w domu jakiegos starego wilsona 150cm wiec jak rozumiem taka wystarczy... a co do radyjek nie dało by sie czegos tak w kwocie do 120zl sensownego dostac? bo z tego co orientacyjnie patrzylem na allegro TTI zaczynaja sie od 170 zl.. zalezy mi na szybkim kupnie a taka kwota bede dopiero w przyszlym miesiącu dysponował :/
  
 
to poczekaj miesiac, sensowne radia to pewnie tak od hmm 5-set w zwyz a i to nie rewelacja w porownaniu do tych co dawniej produkowano