Granatowa Łajdaczka 2107 - konukera - Strona 8

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Aparat z nivy, ale ciezarki z 1500. I sa ciezsze niz z nivy... Zasadniczo to jednak mam modyfikowany silnik.... sprezanie, walek... jak ustawie gaznik to wtedy bede sobie testowal rozne ciezarki... teraz mam najciezsze, wiec teoretycznie najwieksze przyspieszenie...
Statyczny mam na jakies 15 stopni poprzeddnio mialem podobnie, benzyna 98, wolne 950-1000, walek 289, podwojne dellorto.

O ciezarkach napisalem w watku o o aparacie na "Techniczne"
na razie tylko kolo bazarku posmigalem wiec dokladnie nie wiem jak to chodzi.... ale ogolnie ladnie chodzi, rowno.

No niby tak - ale powiem ze mi sie sypnal aparat po kreceniu na wysokie obroty... byc moze nie ma duzej roznicy jak aparat jest sprawny. moj zlapal jakies niezidentyfikowane luzy. obroty lataly tak ze szok, ale silnik w miare rowno chodzi, tylko obrotek wariowal.
  
 
dodam jeszcze:
przerywacz: ma krzywkę, ma popychacz, potem ten caly przerywacz - dosc zlozony uklad.
hall: czujnik i okna w metalu.
siłą rzeczy przerywacz ma wiele miejsc gdzie łapie luzy, i nawet działając jako przelacznik to i tak jest gorzej niz na hallu. ale zdecydowanie warto jakis modul miec - jedyna elektronika ktora osobiscie toleruje w samochodzie
jak sie zbiore to sprzedam ten swoj poprzedni... zasadniczo wielka roznica na przerywaczu i na przerywaczu z modulem. pamietam jak po remoncie gloowicy odpalalem te moje vfts - na przerywaczu nie zagral. modul dal taka iskre ze odpalil bez problemu.
teraz mam przerwe na swiecy 1 mm - odpala bez problemu. zimny czy cieply.
  
 
jest coraz lepiej.
jakis czas temu udalo sie wyrwac przyrzad do zaworow na allegro, i chyba nigdy nie mialem tak dokladnie luzow ustawionych
z tym mozna to zrobic tak precyzyjnie ze szok.
jak jakis czas temu ustawialem na szczelinomierz, to jednak nie to.. ogolnie mialem za duze luzy i rozne na roznych cylindrach... i pewnie dlatego mi wszystko ostatnio zaczelo swirowac...
teraz tylko musze pomyslec czemu mi obrotek wariuje na wyzszych obrotach.. moze to wina wiazki... moze cewki, moze obrotomierza... ale jestem blizej niz dalej



  
 
Cytat:
jakis czas temu udalo sie wyrwac przyrzad do zaworow na allegro



Ile takie coś kosztuje i jak działa? Nie widzę takich rzeczy na Allegro (może źle szukam)
  
 
77 zeta dalem... ale chyba z 15 chetnych na aukcji bylo...
przypadek, jak ktos wygrzebie z garazu/piwnicy

ale moze w rosji jeszcze sa do dostania? powinny byc...
  
 
Cytat:
2011-05-13 10:18:07, konukera pisze:
77 zeta dalem... ale chyba z 15 chetnych na aukcji bylo... przypadek, jak ktos wygrzebie z garazu/piwnicy ale moze w rosji jeszcze sa do dostania? powinny byc...



I wlasnie jednym z nich bylem ja, aukcja trwala 14 dni, nikt nie licytowal, ja bylem pierwszy. Ustawilem cene i... Akurat jak byl koniec aukcji, ja bylem w trasie i nie moglem podbic ceny, a tu nagle bombardowanie ceny. Wiem co to znaczy ustawic dobrze zawory w ladzie, jak byl bym przy kompie nie kupil bys tego urzadzenia. Zalobe i plucie w brode mialem potem przez kilka dni.
  
 
pewnie całe forum łady licytowało
a tak serio to na prawde trzeba do bartixr uderzyc... na pewno cos wyszuka
ja tam juz mam wiec nie musze hehe
  
 


słuchaj, konkretny przyrząd, dokładność do 0,01 mm !!

oto i ono dla 2101-2107:

przyrząd technologiczny regulacji cieplnych luzów zaworów.



wartość przyrządu około 120-130 złotych

tutaj jeszcze kilka specjalnych przyrządów dla klasyki i danych:

1. siły dokręcenia gwintowych połączeń (dla fabrycznego motora)

siły dokręcenia

2.
płyny eksploatacyjne, smary i inne

3. dane regulacyjne silnika


A tutaj

ZESTAW NARZĘDZI jakie powinien mieć każdy majsterkowicz VAZ.
  
 
przejscie na modul, zabawy z regulatorem odsrodkowym, ustawienie solidne zaworow, poskutkowaly zmianą dysz wolnych z 57 na 50 i:
zmniejszeniem spalania w miescie z 13 l do 10/11 l !

dwutlenku wydycha mi ok. 3.2 procent... ale mam kiepskie sruby od wolnych... i ciezko ustawic w 4 miejscach zeby bylo dobrze...

podejrzewam ze na 45/48 tez by bylo dobrze no ale nie mam
hurra
  
 
Gratulacje! Nie sądziłem że na podwójnych gaźnikach da się zejść do 10l
  
 
to kwestia dysz wolnych tylko... stąd największe spalanie
moim zdaniem ilośc gaźników nie rzutuje....

ale naprawdę strasznie się zdziwiłem jak zatankowałem.. ale 2 raz ostatnio.. i na to wyglada że tak jest...
no na trasie to zawsze było koło 9, miasto 13, zima ponad 13
  
 
no tak, poszła mi uszczelka pod kolektorem, wiec zaczalem watpic w poprawne wyniki na analizatorze, mam nadzieje ze nie trzeba bedzie zwiekszac dysz :/
no ale juz naprawione, dodatkowo zrobilem ram-air, tak to sie chyba nazywa, super puszka na filtry, wyglada troche jak pudelko do butow, ale co tam.

podlaczylem sie tez ze wspomaganiem hamulcow do drugiego kolektora. wczesniej juz okazalo sie ze korektor podcisnienia zaczal dzialac dopiero po podlaczeniu pod dwa przeloty, na jednym ni chu...

takze wzmocnione serwo z rosji powinno pokazac w koncu co potrafi