[lukas1986] Robimy na RS"a :) - Strona 4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Dawaj więcej fot. A boczki świetne, sam bym u siebie takie widział
  
 
już nie długo


teraz to juz chyba nie styling XR3i ale RS do szczęścia brakuje mi płaskiego grila


[ wiadomość edytowana przez: lukas1986 dnia 2010-11-09 22:35:41 ]
  
 
1 od jakiego te boczki sa
2 tylny zderzak a raczej dokładki zlicował bym z całym zderzakiem
  
 
Cytat:
2010-11-09 23:16:06, iglaxr3i pisze:
1 od jakiego te boczki sa 2 tylny zderzak a raczej dokładki zlicował bym z całym zderzakiem



ad.1 od mk7 cabrio
ad.2 myślałem nad tym ale nie wiedziałem jak się za to zabrac i zostało jak jest
  
 
koledzy i koleżanki mam pytanie związane z grilem. otóż jak wiecie, albo i nie zakupiłem maske od mk5 pytanie jest nastepujące: który gril da sie przerobić na a'la cosworth?? który z 3 poniższych



jak na moje oko to chyba pierwszy nadawałby się do takiej przeróbki.

i drugie pytanie: czy wie ktoś jak przerobić taki gril??
  
 
pierwszy. Ja zmniejszałem także grubość górnej półki i robiłem głębszy, wyższy i dodatkowo dolną półkę (spawałem dwa grile).


Uploaded with ImageShack.us


Uploaded with ImageShack.us
  
 
Powiem Ci że jak dla mnie do garbatki pasuje tylko jeden grill oryginalny z rs
  
 
Lepiej poszukaj oryginalnego cossa będzie 1000000000x lepiej a nie raz można wyrwać w dobrych pieniądzach. Zapytaj kolegi Escobarto A jeżeli fundusze nie pozwalają to tymczasowo załóż grill RSowy i będzie ładnie

Pozdrawiam


[ wiadomość edytowana przez: Pietrq_TSZ dnia 2010-11-17 10:33:54 ]
  
 
Przy ori od cossa są jak dla mnie duże szpary, chyba, że dasz jeszcze półeczkę:

Ale oczywiście to tylko moje zdanie...
  
 
surec szkoda ze nie masz foty tego grila gotowego z przodu tak jak na pierwszej focie. swoja drogą przy tym od cossa faktycznie pomiedzy zderzakiem a grilem jest dosyc spora dziura. musze sie nad tym zastanowic... poki co i tak nie ma funduszy mam oferte kupna płaskiego grila ale nie tylko escortem człowiek żyje.

p.s. surec co tam masz za lampki od xr'a??
  
 
mi sie wydaje ze to nie sa oryginalane tylko po lifcie zdaje sie ze szklo wypolerowane
  
 
Cytat:
2010-11-17 18:23:53, jacow19855 pisze:
mi sie wydaje ze to nie sa oryginalane tylko po lifcie zdaje sie ze szklo wypolerowane



ty jeszcze nie znasz kolegi surec on tam takie czary-mary odwala ze nam się nie śniło. jak go znam to jakaś soczewka na krótkich i na długich. a szkło na pewno jest po polerce.

aha jeszcze jedna kwestia. jak działają podgrzewane spryski. one maja grzac cały czas?? czy potrzebny jakiś przekaźnik czy co. niech mnie ktoś oświeci.


[ wiadomość edytowana przez: lukas1986 dnia 2010-11-17 18:34:18 ]
  
 
A powiedz mi czy te boczki są plug&play?
Bo drzwi w cabrio są chyba dłuższe... nie trzeba było nic przerabiac?
  
 
Cytat:
2010-11-17 18:28:02, lukas1986 pisze:
aha jeszcze jedna kwestia. jak działają podgrzewane spryski. one maja grzac cały czas?? czy potrzebny jakiś przekaźnik czy co. niech mnie ktoś oświeci. [ wiadomość edytowana przez: lukas1986 dnia 2010-11-17 18:34:18 ]


spryski podlacza sie pod 12V po zaplonie, a dokladnie pod 12V swiatel stopu.
grzeja tylko przy niskiej temperaturze
  
 
Cytat:
2010-11-20 16:13:26, -Bartas- pisze:
A powiedz mi czy te boczki są plug&play? Bo drzwi w cabrio są chyba dłuższe... nie trzeba było nic przerabiac?



nic nie przerabiałem, z cabrio do 3-drzwiowego pasuja p&p, bo do 5-drzwiowego nie będą pasować.

@radebox, czy moge te spryski podłączyć pod pozycyjne np?? czy lepiej pod ten stop, zeby mi sie cos nie sfajczyło??


i dalsze modyfikacje. z takiego czegoś


powstało coś takiego



i mała poprawka fabryki, czyli wszystkie ostre krawędzie zabezpieczone peszelkiem


Nie pokażę efektu końcowego bo już ciemno. Jak będzie dzień to pstryknę kilka fot wnętrza. Jak widać na zdjęciu skórka wymaga trochę opieki, ale tym też się zajmę.


[ wiadomość edytowana przez: lukas1986 dnia 2010-11-20 18:50:17 ]
  
 
wedlug schematow idzie oryginalnie zasilanie z tego samego co stop, za inne rozwiazania nie biore odpowiedzialnosci
  
 
Cytat:
2010-11-20 20:01:40, radekbox pisze:
wedlug schematow idzie oryginalnie zasilanie z tego samego co stop, za inne rozwiazania nie biore odpowiedzialnosci



jak juz poruszyłeś ten temat to podpowiesz mi gdzie może znajdowac sie ten kabelek od stopa?? tylko nie wrzucaj mi schematów bo nie umiem ich czytac.
  
 
wbijasz sie np w kabel idacy do czujnika przy pedale hamulca.
sa tam dwa kable, jeden jest ze stalym 12V po zaplonie, drugi 12V dopiero po nacisnieciu hamulca.
podlaczasz do tego pierwszego i tyle
  
 
Cytat:
2010-11-20 21:50:49, radekbox pisze:
wbijasz sie np w kabel idacy do czujnika przy pedale hamulca. sa tam dwa kable, jeden jest ze stalym 12V po zaplonie, drugi 12V dopiero po nacisnieciu hamulca. podlaczasz do tego pierwszego i tyle




a widzisz nie pomyślałem o tym w ten sposób. dzięki wielkie.
  
 
Cytat:
2010-11-20 21:52:37, lukas1986 pisze:
a widzisz nie pomyślałem o tym w ten sposób. dzięki wielkie.



warto też sprawdzić czy potrzebny bezpiecznik w razie jakiegoś zwarcia w naszych kabelkach.
jeśli tak, to nie powinien być większy od tego, na którym wyciągamy 12V z hamulca.