[Mk IV] 1.6 Rs Turbo] jaki blow off dobrać????

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!!!Mam pytanko jaki blow off podejdzie do mechanicznego wtrysku....Można zamontować uniwersalny czy musi byćjakiś specjalny????Pozdrawiam


[ wiadomość edytowana przez: Dawcio11988 dnia 2012-01-20 20:53:42 ]

[ wiadomość edytowana przez: thomas77 dnia 2012-02-17 17:50:44 ]
[ powód edycji: poprawa tytułu(cyfry rzymskie) ]
  
 
Może być uniwersalny
  
 
wtrysk nie ma raczej nic do blowoffa, ten poprostu ma upuszczać nadciśnienie napompowane przez turbine w momencie zamknięcia przepustnicy i tyle
jak ma się materiały odpowiednie to i można takiego zrobić samemu
  
 
Najlepiej głośny
  
 
HKS?
  
 
Dzięki za info ale znalazłem ciekawą stronke i tam jest takie info na temat blow off pisze.....



Zawory upustowe ver. Rodzaje sterowania silnikiem

Zawory upustowe tłoczkowe, membranowe i hybrydowe, stosuje się w silnikach TURBO wyposażonych w przepustnicę. Aby uniknąć problemów, należy odpowiednio dobrać rodzaj zaworu upustowego do posiadanego samochodu.

Do samochodów z gaźnikiem, można zastosować dowolny rodzaj zaworu upustowego.

Do samochodów wyposażonych w system wtrysku mechanicznego, zaleca się stosowanie zaworów dwutłoczkowych, oraz membranowych i hybrydowych.

W samochodach wyposażonych w OBD0/1, zaleca się stosowanie zaworów dwutłoczkowych, membranowych i hybrydowych.

W samochodach wyposażonych w OBD2 należy stosować zawory membranowe lub hybrydowe. Często jednak jest tak, że wyłącznie zawory hybrydowe umożliwiają niezakłóconą pracę silnikowi. Zastosowanie innych zaworów może wymagać korekty map paliwa w sterowniku silnika.

Innym podziałem, jest podział ze względu na zastosowanie w silniku MAP- lub MAF-Sensora. W przypadku MAP-Sensora sprawa jest bardzo prosta. Silnik, będzie tolerował każdy rodzaj zaworu upustowego. Jego praca nie będzie zakłócona. Inaczej wygląda sytuacja w przypadku MAF-Sensora, który wymusza użycia co najmniej zaworu dwutłoczkowego, a najlepiej gdyby był to zawór hybrydowy lub membranowy, z którymi silnik będzie współpracował najkorzystniej i najefektywniej.




A to link do stronki http://www.proracingtechnology.com/html/dv_ver_bov.html