2107 77rally - Strona 4

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Nuda w temacie to coś napisze. 2107 po prawie 2 latach postoju zagadała . Przy okazji delikatnie pękłem blok przy najmniejszej śrubie od głowicy:/(za głupotę trzeba płacić) ale ten temat już jest załatwiony. Lada na razie w specyfikacji A gr i nie na długo bo odebrałem niedawno kilka zabawek od 3zera i rozebrałem górę coby zgrać kanały itd. Zostaje jeszcze to wszystko poskładać do kupy pociąć tunel i pewnie jeszcze milion innych rzeczy i będzie można wyjechać. P.S Uważajcie na dźwigienki zaworowe z aledrogo itp bo niby oryginał a jedna do drugiej nie podobna



  
 
oby dobrze służyły
  
 
a co to za zabawki?
w końcu w jednej piaskownicy jesteśmy, no nie ?
  
 
p.s. trzeba było mówić to bym Ci przywiózł pożadne, utwardzane dzwigienki zaworowe (50HRC). szkoda takiego allegrowego szitu wogóle wkładać
  
 
jeszcze przywieziesz... z ostrzejszym wałkiem puki co wracają stare ale jare
  
 
no Marian, w końcu będziesz miał czym zwijac asfalt
  
 
Żebyście nie myśleli ze projekt umarł, Lada śmiga i ma się w miarę dobrze, Po prostu nie miałem czasu wszystkiego opisywać. A smiga tak

www.youtube.com/embed/dWG0xaPlmSc
www.youtube.com/embed/DPyUyl1HFsQ



[ wiadomość edytowana przez: 77rally dnia 2013-03-26 07:05:41 ]
  
 

fajnie jeździsz
a łada wydaje się być okropnie miękka, skacząca, walczysz ciągle z nią.
  
 
Łada próbuje jechać po swojemu, ale kierowca wie co z tym robić.
  
 
Fajnie sie oglada
  
 
Lada ma nastawienie raczej leśno szutrowe dlatego taki miękki przód poza tym amory chyba domagają się regeneracji + brak zbieżności

Cytat:
2013-03-26 07:27:42, bartixr pisze:
fajnie jeździsz a łada wydaje się być okropnie miękka, skacząca, walczysz ciągle z nią.

  
 
Cytat:
2013-03-26 20:17:10, 77rally pisze:
Lada ma nastawienie raczej leśno szutrowe dlatego taki miękki przód poza tym amory chyba domagają się regeneracji + brak zbieżności



rozumiem.
czy szuter czy asfalt auto musi się nienagannie słuchać kierowcy.
Nie ma mowy o jakichkolwiek luzach w układzie zawieszenia i kierowniczym. Amortyzatory mają trzymać koła na nawierzchni.
Kolejna sprawa opony i hamulce

a potem mocy przybywaj
  
 
W slangu sportowym mówimy na to : ABZ
Absotutny Brak Zawieszenia.


Zbierzność w Ladzie to kwestia umowna.
W zależności od ugięcia zmienia sie w obie strony.
Trzeba ustawiac z obciążeniem.
  
 
Chyba nie jest aż tak źle gdyby nie ponad 40 s s kar za spóźnienia była by generalka, luzów to tam żadnych nie ma wydaje mi się że zbyt zbieżna była na tych kołach.
Z czego sprężynę polecacie do przodu do B6 ?? Od razu napisze ze z niwy - za nisko jak dla mnie nie do przyjęcia ( pierwwszy filmik), aktualnie jest seryjna ściśnięta o 1 zwój.

[ wiadomość edytowana przez: 77rally dnia 2013-04-10 07:14:25 ]
  
 
Wiem ze montują od Mercedesa 124
  
 
Mam taki holownik i sprawdzałem- średnica by pasowała pytanie czy ktoś z was na takim zestawie jeździ i jak to stoi, bo mało mam czasu na eksperymenty a nie zależy mi żeby byłą mega twarda i niska

Cytat:
2013-04-10 08:06:53, SzokoLada pisze:
Wiem ze montują od Mercedesa 124

  
 
Cytat:
2013-04-15 15:33:01, 77rally pisze:
Mam taki holownik i sprawdzałem- średnica by pasowała pytanie czy ktoś z was na takim zestawie jeździ i jak to stoi, bo mało mam czasu na eksperymenty a nie zależy mi żeby byłą mega twarda i niska



będzie okropnie twarda na 124 mercu i bedzie wyrywało spawy
co do wysokości nie wiem ,bo człowiek miał cięte a o ile tez nie wiem.
  
 
Lada po założeniu staba od Bartka. Oczywiście nie obyło się bez małych modyfikacji mocowań

28.04.13 ARS Rybnik



[ wiadomość edytowana przez: 77rally dnia 2013-05-03 07:51:03 ]
  
 
Trzeba powiedzieć, że już nie jest plastyczna. Ja się nie znam, ale mam wrażenie że zdecydowanie lepiej się prowadzi.
  
 


fajnie lata tył widać, że sztywniejszy. Przód delikatnie jeszcze lata.


trzeba ci szybko szperę wysyłać żeby poprawić trakcję