2107 77rally - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Natrysk powinien byc od strony zaworow wydechowych tak na logike Poniewaz druga stona cylindra i tloka chlodzona jest struga wpadajacej mieszanki

-----------------
motonews.pl/forum/?op=fvt&t=193987&c=265&f=22&orderby=asc&start=0
  
 
no na logikę by tak było ale wtedy by trzeba 2 sztuki cechą prawo i 2 w lewo a tak raczej fabryka nie składała
  
 
Parę fotek z świątecznej przejażdżki 06







no i żeby nie było że nic nie robię, silnik wylądował po raz drugi na szlifierni (NIE POLECAM REDO w Żorach !!!bez komentarza - tłoków nie dało się wcisnąć), a ja w oczekiwaniu poskładałem wstępnie zawias z przodu. Dalej nie rozwiązana jest sprawa kierunku dziurki w korbie , ale zakładam do przodu tak żeby sikała na prawą ściankę cylindra

  
 
miodowo to wyglada aż żal ściska przedział że człowiek czasu nie ma żeby nad swoim popracować
  
 
apropo tego PRL-owskiego wynalazku , masz to jeszcze u siebie aby wykonać kilka fotek jak to wygląda bo pospawał bym sobie coś podobnego
  
 

miejmy nadzieje że nie tylko wygląda i pewnie tylko do pierwszej przejażdżki
Cytat:
2009-08-18 20:56:52, morphio pisze:
miodowo to wyglada aż żal ściska przedział że człowiek czasu nie ma żeby nad swoim popracować



a a propos wynalazku... nie mam już ich, poszukam rysunku bo miałem gdzieś zwymiarowane
  
 
Z powodu zbliżającej się zimy i braku gotówki na resztę zabawek prace przy 2107 wstrzymane, tymczasem uczę się powozić ruskim sprzętem z niedoborem mocy czyt 21063. Kolejny kajtek z przygodami na mecie. O przygodach później.

foto1
foto2

[ wiadomość edytowana przez: 77rally dnia 2009-11-10 14:56:49 ]
  
 
mówiłem ci żebyś robił auto na tydzień przed imprezą a nie na dzień czy noc druciarstwo nie popłaca
następnym zarez kup a nie rób uszczelki gaźnika
  
 
sam mi ostatnio kazałeś wyciąć a w piątek rano się nie dało u nas kupić więc wyciąłem jeszcze jedną - rano szła jak burza aż się żarówki popaliły
  
 
a w nocy żeśmy robili Ryżego

Przynajmniej dzięki przygodzie opanowałem czyszczenie dysz w 8min i następnym razem się nie spóźnię



[ wiadomość edytowana przez: 77rally dnia 2009-11-12 15:00:41 ]
  
 
byle tak dalej, to wyprzedzisz BMW F1 Team w wymianie wszystkiego opon, dysz i tankowaniu bo oni to ... sam wiesz
  
 
Cytat:
2009-11-12 14:57:11, 77rally pisze:
a w nocy żeśmy robili Ryżego


Sam mnie zmusił
  
 
Jako że w temacie 2107 panuje zima i brak gotówki, zmodyfikowałem nieco zawias w 06, a jako że panowie na zbieżności nie chcieli się wziąć za robotę z pływającym dolnym sworzniem, powymieniałem wszystkie, bo pamiętały chyba jeszcze fabrykę. Przy okazji pod młotek poszły drążki kierownicze bo akurat zalegał mi nowy zestaw w garażu. Niech spróbują jęknąć teraz na zbieżności... ze lada to się nie opłaca....
Przy okazji jeśli ktoś będzie zmuszony wymieniać śruby którymi poskręcana jest zwrotnica z ramieniem (M10x1,25x70 -10,9) a nie mógł by dostać do lady - to idealnie się nadaje np. śruba przedniego amortyzatora do felicii - cena 2 zł .
Juz niedługo bo 13.12.09 kolejny kajtek Ładną, nawet nam klasę RWD zrobili pozostało tylko dojść do ładu z gaźnikiem, wymienić świece i kable (bo jak otworzyłem maskę przed chwilą to dyskoteka na całego) , no i dobrze by było zamontować kubły co zostały po maluchu coby nie wisieć na kierownicy, ale to raczej będzie niewykonalne z powodu braku migomatu no i czasu.
  
 
Dzięki uprzejmości Morphio w Niedziele przejechałem się po raz pierwszy z zaspawanym mostem no i dziś się stało
Od BA3 21063






[ wiadomość edytowana przez: 77rally dnia 2009-12-08 23:27:36 ]
  
 
zawsze mówiłem że 100% szpera to 100% emocji
  
 
To takie w środku to się urwało?? Bo ja nie w temacie szperania...
  
 
Nic się nie urwało, tylko pospawali most na "sztywno", co by mechanizm różnicowy przestał działać
Taka najtańsza szpera
 
 
Aha Niech ci Pan Nalewakowy na cepeenie wynagrodzi dobre serce i szybką odpowiedź Pozdrawiam
  
 
Piotruś znowu wyrwał most .............. na krawężniku
zmień blacharza i niech to dobrze wzmocni, same smarki nie utrzymają tego
  
 
nawet krawężnika nie trzeba było , po prosu najpierw było troche sucho i przyczepnie na asfalcie, a później terenowo na poligonie Gość rzeczywiście odpierdzielił druta ale już to poprawił zobaczymy ile wytrzyma jak puszczą śniegi