(MK5 RS)jakie łożysko z tyłu?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
jak w temacie, jakiś czujnik na przodzie na dole pod zderzakiem?
Mam odpięty.
I jeszcze niby wqentylator się nie włącza, jak go na krótko włączyć?
mam przed sobą 500km


-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach

[ wiadomość edytowana przez: Kleszczak dnia 2009-07-30 22:00:23 ]

[ wiadomość edytowana przez: Kleszczak dnia 2009-08-02 22:13:26 ]

[ wiadomość edytowana przez: Kleszczak dnia 2009-08-03 20:37:55 ]
  
 
jak ci sie nie grzeje to bez wentylatora dasz rade (jeśli chodzi o wentylator chłodnicy) korków w nocy niema
  
 
Cytat:
2009-07-30 21:57:36, Kleszczak pisze:
jak w temacie, jakiś czujnik na przodzie na dole pod zderzakiem? Mam odpięty. I jeszcze niby wqentylator się nie włącza, jak go na krótko włączyć? mam przed sobą 500km [ wiadomość edytowana przez: Kleszczak dnia 2009-07-30 22:00:23 ]


Czujnik ciśnienia wspomagania, może byś odłaczony... on daje do kompa sygnał jak jest na maxa kierownica skręcona aby obroty dać większe
Wentylator aby na stałe załączyć to wystarczy zmostkować(wsadzić drut we wtyczke) od czujnika
  
 
Cytat:
2009-07-30 23:02:50, djtados pisze:
Czujnik ciśnienia wspomagania, może byś odłaczony... on daje do kompa sygnał jak jest na maxa kierownica skręcona aby obroty dać większe


ja myślalem ze ten czujnik odpowiada za zmniejszenie wspomagania przy wyższych prędkościach (130km/h) autostrada itp
  
 
Cytat:
2009-07-30 23:37:55, everlast pisze:
ja myślalem ze ten czujnik odpowiada za zmniejszenie wspomagania przy wyższych prędkościach (130km/h) autostrada itp


Twtey pompa musiałaby pracować pod różnym ciśnieniem.. a ona daje jedno takie same....
Przy wspomaganiu elektrycznym masz coś takiego
  
 
Cytat:
2009-07-30 23:47:00, djtados pisze:
Przy wspomaganiu elektrycznym masz coś takiego



Nie tylko Scorpio na zwyklej pompie mialo takie cos
  
 
Cytat:
2009-07-30 23:59:26, Seba pisze:
Nie tylko Scorpio na zwyklej pompie mialo takie cos


Być może, nie miałem scorupki
  
 
Tak jak Kacper napisał. Czujnik ten zwiększa obroty silnika, przy max wychyleniu przekładni kierowniczej. Wtedy jest największy opór na pompie, a co za tym idzie zwiększa się opór na kole pasowym. Żeby nie było sytuacji z przygasaniem motoru, wykombinowano taki czujnik.
Kleszczu, ja w każdym escorcie miałem wypięty ten czujnik i jeździłem bez problemów. Nie przejmuj się tym.
  
 
no proszę ja tez się zastanawiałem co to za czujnik...też mam go wypięty i jeżdżę
  
 
Dzięki, nawet nie zwróciłem uwagi w jeździe.
Teraz pytanko, przygasają kontrolki, rozrusznik nawet nie cyka a pompka chodzi. Oczywiście nie odpala.
Dwa dni temu lekko żażyła się kontrolka aku.
Wyje łożysko z tyłu, jakie tam jest(zwykłe czy jakieś rsowe) i koszt mniej więcej bo może tu wymienie a jak nie to jadę.

Czujnik przewrócenia(bezwładności) jakoś lużno lata, ten po lewej stronie koło nogi, jakie są objawy.


-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach

[ wiadomość edytowana przez: Kleszczak dnia 2009-08-02 22:14:45 ]

[ wiadomość edytowana przez: Kleszczak dnia 2009-08-03 00:01:33 ]
  
 
jeśli przekrącasz kluczyk i Ci coś tyka ale nie chce zaskoczyć to duże prawdopodobieństwo ze to awaria automatu przy rozruszniku, gdyż widać,ze chce zakręcić ale coś mu nie pozwala

natomiast jeśli palą się kontrolki i nie slychac konkretnie nic (jesli chodzi o dzwieki mechaniczne zwiazane z rozrusznikiem, pomijam pompę paliwa) zadnego krecenia to skończył się rozrusznik lub co tez jest dosyć powszechne upalił się pleciony przewód od elektromagnesu..radziłbym sprawdzić najpierw ten przewód widać go w RSie idealnie, w tym wieku moze już po prostu mieć ten przewód za duzo i się upala..
  
 
https://www.motonews.pl/forum/?op=fvt&t=39348&c=45&f=20
  
 
czujnik bezwładnościowy zostaw w spokoju. jakby on wyskoczyl to by ci paliwo odcielo i w ogole bys nie odpalil. wtedy można albo zmostkowac albo go wcisnac spowrotem.
A z rozrusznikiem mielm to samo. Po przekreceniu nie bylo nic słychac a czasami tylko taki staly krótki dzwiek... Wymienilem bendiks i automat i wszytsko gra jak nalezy. Płacilem za części 150pln.
Łożysko na tył jest stożkowe zwykłe.
jak ci sie zazyla kontrolka od aku na wysokic obrotaqch to alternator do roboty. sprawdz ladowanie.
na poczatku sprawdz wtyczke która idzie z aku do rozrusznika - przeczyść - może cos pomoże
  
 
dziś po pociągnięciu od razu zakręcił, kontrolka żaży się równomiernier niezależnie od obrotów i poboru prądu(długie światła, wentylator itp)
Zgasiłem i pali od razu, chyba szczotki się zawieszają.
W RSie nie jest inaczej z łożyskiem jak są tarczobębny?
Rozrusznik nie kręci jak jest zimny.
Czujnik wentylatora chłodnicy jest po prawej stronie silnika na górze?

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Cytat:
2009-08-03 19:44:18, Kleszczak pisze:
dziś po pociągnięciu od razu zakręcił, kontrolka żaży się równomiernier niezależnie od obrotów i poboru prądu(długie światła, wentylator itp) Zgasiłem i pali od razu, chyba szczotki się zawieszają. W RSie nie jest inaczej z łożyskiem jak są tarczobębny? Rozrusznik nie kręci jak jest zimny. Czujnik wentylatora chłodnicy jest po prawej stronie silnika na górze?



w obudowie termostatu jest.
  
 
a co z łożyskiem? z tyłu jest normalne jak w 1.6 czy jakieś specjalne? wymienia się same łożysko czy jak?
Pytam bo jutro 500km do domu a w razie czego na parkingu wymienię.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Cytat:
2009-08-03 19:52:09, Seba pisze:
w obudowie termostatu jest.

zmostkowałem, wentyl kręci, odwrotnie podpiołem wentyl kręci, podpiołem tak że wentyl nie kręci a kostki takiej jak ma być to nie ma, są dwa wtyki, było grzebane.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Cytat:
2009-08-03 20:06:09, Kleszczak pisze:
a co z łożyskiem? z tyłu jest normalne jak w 1.6 czy jakieś specjalne? wymienia się same łożysko czy jak? Pytam bo jutro 500km do domu a w razie czego na parkingu wymienię.



Powiem Ci ,ze nie wiem,nigdy nie musialem zmieniac,ale sadze,ze moga byc takie same. Postaram sie za raz sprawdzic.

Juz wiem - 100% to samo co zwykle escorty - inne ma tylko furgon



[ wiadomość edytowana przez: Seba dnia 2009-08-03 22:47:44 ]