(MK7 1.6 16V 95r) wyjące łożyska

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
felgi są dobre
  
 
kolego - popraw temat, bo wątek wyląduje w koszu a ty dostaniesz ostrzeżenie za niedostosowanie się do regulaminu.
  
 
nie wiem o co chodzi z tym tematem pomóż mi jak to zrobić
  
 
Cytat z regulaminu:
2. W tytule wątku musi zawierać się model Escorta ewentualnie pojemność silnika lub rodzaj, w nast. postaci: [MK…..] pojemność, rodzaj silnika; "tytuł wątku"

Ale widzę że już znalazłeś.
Kolego - Chciałeś wymieniać bębny - mechanik powiedział że są OK - ale na jakiej podstawie. Oglądnął i stawierdził że jest ok? Pewien jesteś że nie masz bicia na nich, albo łożyska wchodzą już luźno w bęben?
  
 
czyli teraz z moim profilem jest ok?
nie wiem ale przez bębny łożyska by tak szybko siadały zrobiłem nim dopieri 20 tyś a juz po 2 razy na każdej stronie były wymieniane w prawym tylnym bębnie ten pierwszy pierścien wchodził ciasno ale jak znalazł sie na swoim miejscu miał delikatny luz ale tam buczenie narazie ustało teraz mam probłem z nastepnym przed wymianą kazałem mechanikowi zobaczyć i ocenić bebny czy są dobre czy do wymiany mowił ze bęben jest dobry i ze wymienił tylko łożysko. Już nie wiem co mam robić zeby przez 20 tyś wymieniać łożyska po 2 razy na kole to jest aż nie możliwe
  
 
No trochę to niemożliwe, zainwestuj w SKF'y to po pierwsze a po drugie primo to każ mechanikowi obejrzeć może piastę koła a nie bęben, może gość jest dosłowny i nie domyślił się co autor miał na myśli.
  
 
musi wejść ciasno w bęben i ciasno na czop piasty. Inaczej prędzej, czy później się wytłucze...
A próbowałeś u innego mechaniora...?
PS: jak nie umiesz pisać postów, to spójrz jak to robią inni i nie kopiuj wątków, tylko edytuj pierwszy post (wtedy możesz zmieniać tytuł wątku).

[ wiadomość edytowana przez: surec dnia 2009-08-18 12:09:40 ]
  
 
firma tego łożyska o jakieś optimal GERMANY
Na piaste wchodziło tak normalnie ręką wchodziło
  
 
Cytat:
2009-08-18 12:17:27, wodzu213 pisze:
firma tego łożyska o jakieś optimal GERMANY Na piaste wchodziło tak normalnie ręką wchodziło


ja też mam optimala i wytrzymał już 12tkm...
A jak dociągał mechanik nakrętkę?
  
 
tego nie wiem ale koło było sztywne nie miał luzu
  
 
czy tak powinno być
  
 
Cytat:
2009-08-18 12:21:50, surec pisze:
ja też mam optimala i wytrzymał już 12tkm... A jak dociągał mechanik nakrętkę?



Optimal ma kilku dostawców. Czasem można trafić SKF-a w ich zestawach naprawczych. Różnią się od typowego Optimala numerem seryjnym, ale nie pamiętam jakie różnice były. Więc bardzo prawdopodobne, że masz SKF-a nawet.
  
 
Cytat:
2009-08-18 12:28:01, wodzu213 pisze:
tego nie wiem ale koło było sztywne nie miał luzu


a jak się kręciło? Duże były opory, czy coś było słychać?
Jak wygląda łożysko po wyjęciu i jak wygląda bęben i piasta? Masz jakieś fotki? Bez tych info, to wróżenie z fusów...
  
 
łożysko było takie żółte (tz.suche) było słychać szum jak sie kreciło ale to przed wymianą. A po to nie wiem bo też wymieniałem szczeki z tyłu i sie docierały to na początku bęben był bardzo gorący i się az kopciło z niego dotarły sie i było wszystko git i gdzieś tak po miesiącu zaczeło wyć łożysko nie wiem co jeszcze mam napisac juz mnie te łożyska wykańczaja nam go rok i 240zł w same łożyska
  
 
foty, foty, foty...inaczej tego przez neta nie zbadasz...
To wyjmij szczęki i pokręć kołem. A co mechanik na tą sytuację? Co teraz wymyśli?
Trudno tak pomóc, bo możliwości są takie:
1. kiepskie łożyska
2. stan piasty i bębnów kiepski
3. żle dociągnięte nakrętki
4. żle zamontowane
5. nienasmarowane (no i czy masz kołpoak na nakrętkę i nie jest luźny)
Bez fotek, albo oględzin nic więcej nie można wywróżyć...
  
 
to dzieki narazie za tyle.Nie mam narazie żadnych foteek jak coś bede miał to sie odezwe. najlepiej to pewnie sprawdził w serwisie i sie dowiedziec oni by wiedzieli co jes grane
  
 
Cytat:
2009-08-18 15:31:10, wodzu213 pisze:
to dzieki narazie za tyle.Nie mam narazie żadnych foteek jak coś bede miał to sie odezwe. najlepiej to pewnie sprawdził w serwisie i sie dowiedziec oni by wiedzieli co jes grane


jeśli masz na myśli ASO, to przygotuj się na ceny x3.
  
 
nie wiem tak tylko mowie to nie wiem gdzie szukać pomocy
  
 
ale nawet jeśli Ci doradzimy, to przecież wymienisz u tego samego gościa i być może z podobnym skutkiem...
Czy masz innego mechaniora, jakiegoś znajomka?
a może spróbuj kupić cały komplet używany (bęben z piastą) od kogoś pewnego i wymień łozyska jeśli potrzeba na porządne w porządnym warsztacie.
  
 
wydaje mi sie że juz wiem co sie dzieje czy może to być przez opone? Opona nie bije mi na boki tylko góra dół bo jest dekikatnie zdarty bieżnik w jednym miejscu tak na płasko ze nie widać golym okiem tylko na maszynie bo byłem na sprawdzenu opon i myśle ze to od tego wybija sie łożysko. Przez to mechanik obejrzał i powiedział ze jest wszystko ok a przecież to wina opony za pewne.


[ wiadomość edytowana przez: wodzu213 dnia 2009-08-23 11:23:12 ]

[ wiadomość edytowana przez: wodzu213 dnia 2009-08-23 11:24:28 ]