[Falcon] Foka MKI, już 10 lat razem! :) - Strona 1.5

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2009-08-30 21:30:26, deathrider_85 pisze:
Focus nie jest na płycie Escorta. Ja kiedyś słyszałem, że Mazda 323 i Escort mają tą samą płytę, ale to też nie prawda. Poza tym to masakrycznie "Foka" wygląda . W wielu miejscach w ciągu 2-3 lat wylecą dziury pomimo konserwacji!

Mazdy mają coś wspólnego z escortem ale amerykańskim, też słyszałem że mają to samo podwozie.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Cytat:
2009-08-31 20:56:25, Kleszczak pisze:
Mazdy mają coś wspólnego z escortem ale amerykańskim, też słyszałem że mają to samo podwozie.



Probe to Mazda, ale Ess to już nie mam pojęcia.

Co do rdzy w Fokach to zależy od szczęście. Ford miał wpadki jeśli chodzi o zabezpieczenie antykorozyjne. Dotyczyły one Focusa i Mondeo - sam wdziałem zardzewiałe ranty drzwi.
  
 
plyta podlogowa w mk1 byla nowa.
w nastepnych i mazdzie 3 to samo i jeszcze jakis saab (93 chyba) nastepna plyta
  
 
Cytat:
2009-08-31 21:05:44, deathrider_85 pisze:
Co do rdzy w Fokach to zależy od szczęście. Ford miał wpadki jeśli chodzi o zabezpieczenie antykorozyjne. Dotyczyły one Focusa i Mondeo - sam wdziałem zardzewiałe ranty drzwi.


Rdzewiejące rany drzwi we Foce to standard niestety...

-----------------
#1677


Escort już zezłomowany...:/ Foka też, teraz Foka MK3 1.6TDCi 115KM
  
 
Kolego mam pytanie techniczne , czy ty najpierw malowales tym bialym a dopiero potem czarnym ? Bo jezeli tak to caly zabieg moze sie na nie wiele zdac
  
 
Cytat:
2009-08-31 21:58:14, CKsrv pisze:
plyta podlogowa w mk1 byla nowa. w nastepnych i mazdzie 3 to samo i jeszcze jakis saab (93 chyba) nastepna plyta



Nie Saab a Volvo. Ten pierwszy to kooperował z GM a dokładnie z Oplem
  
 
Cytat:
2009-09-01 00:43:22, Intel pisze:
Kolego mam pytanie techniczne , czy ty najpierw malowales tym bialym a dopiero potem czarnym ? Bo jezeli tak to caly zabieg moze sie na nie wiele zdac


Dokładnie tak jak piszesz...najpierw ML (biała puszka), a potem Bodysafe'm (czarna puszka)...na opakowaniu było napsane,ze ten biały moze byc rownież stosowany jak podkład do tego czarnego...więc skąd informacje,ze operacja na niewiele się może zdać...? Dodatkowo zalałem progi ML (biała puszka)...

-----------------
#1677


Escort już zezłomowany...:/ Foka też, teraz Foka MK3 1.6TDCi 115KM
  
 
Cytat:
2009-09-01 07:48:26, skidmarks pisze:
Nie Saab a Volvo. Ten pierwszy to kooperował z GM a dokładnie z Oplem



dokładnie
s40 po 2004, v50, mazda 3 i focus II to ta sama płyta i niektóre silniki
  
 
Cytat:
2009-09-01 00:43:22, Intel pisze:
Kolego mam pytanie techniczne , czy ty najpierw malowales tym bialym a dopiero potem czarnym ? Bo jezeli tak to caly zabieg moze sie na nie wiele zdac


dla mnie jest to tez dosc dziwne.
mam nadzieje, ze producent wie co pisze
  
 
Dla mnie to nie jest dziwne,a producent wie co pisze...poczytajcie sobie...

Tectyl ML

-----------------
#1677


Escort już zezłomowany...:/ Foka też, teraz Foka MK3 1.6TDCi 115KM
  
 
takie rzeczy powinno sie robic jak auto jest nowe, wtedy by tak nie polecialo, a teraz to i tak wylezie:9 ale przynajmniej znacznie pozniej. troche ta ruda przychamowales, ale po zimie posprawdzaj jak to wyglada.
  
 
Jak juz to progi trzeba byłoi zalac preparatem do profili zamknietych, ewentualnie wczesniej brunox/cortanin etc, po tym elakson bo jest sporo lepszy od fluidolu, lub iny wynalazek.

Co do spodu to dobrze zrobiłes, tylko nie wiem, bo cos widac, przed podkładem malowałes jakims odrdzewiaczem, bo jesli tak to dobrze, jesli nie to podkład tylko bedzie przykrywał wychodzaca rdze.

Ogolnie jest jeszcze srodek duzo lepszy niz preparaty antykorozyjne, jeden to cos podobnego do podkładu antykorozyjnego, koler rowniez podobny z tym ze ten działa bezposrednio z rdza, a minia to juz przezytek.
Kupowałem takie cos na escorta, koszt ok 30zł.

A drugi jest jeszcze lepszy, tyle ze ponoc trzeba go wypalac w piecu, a nie miałem gdzie tego zrobic wiec darowałem sobie, chociaz moze i by wysechł tak, ale nazwy tego nie pamietam, kosztuje cos ponad 50zł.
  
 
Cytat:
2009-09-02 08:13:05, Magik123 pisze:
Jak juz to progi trzeba było zalac preparatem do profili zamknietych, ewentualnie wczesniej brunox/cortanin etc, po tym elakson bo jest sporo lepszy od fluidolu, lub iny wynalazek.


Magik czy ty czytasz co ja pisze? Poczytaj sobie TO To jest do tego wszystkiego co ty wymieniasz i to jest ten wlasnie inny wynalazek
Cytat:

Co do spodu to dobrze zrobiłes, tylko nie wiem, bo cos widac, przed podkładem malowałes jakims odrdzewiaczem, bo jesli tak to dobrze, jesli nie to podkład tylko bedzie przykrywał wychodzaca rdze.


Żadnym odrdzewiaczem nie malowałem przed podkładem - nie było to konieczne...bo nie czytales TEGO

Cytat:
Ogolnie jest jeszcze srodek duzo lepszy niz preparaty antykorozyjne, jeden to cos podobnego do podkładu antykorozyjnego, koler rowniez podobny z tym ze ten działa bezposrednio z rdza, a minia to juz przezytek. Kupowałem takie cos na escorta, koszt ok 30zł. A drugi jest jeszcze lepszy, tyle ze ponoc trzeba go wypalac w piecu, a nie miałem gdzie tego zrobic wiec darowałem sobie, chociaz moze i by wysechł tak, ale nazwy tego nie pamietam, kosztuje cos ponad 50zł.


Czytając neta nie znalazłem lepszego śordka...większośc polecala właśnie te które użyłem czyli TECTYL

-----------------
#1677


Escort już zezłomowany...:/ Foka też, teraz Foka MK3 1.6TDCi 115KM
  
 
Odświeżam temat i wygląd Foczki...drobne zmiany wizualne, ale jakże korzystne
Foczka dostała halogeny (oryginalne używki), kratka między halo (zamiast pasków),oryginalny grill w kratkę (zamiast ohydnych pasków) z wersji poliftowej,przeźroczyste kierunki w zderzak (clear Depo),boczne kierunki clear (oryginał Ford), do tego nowe letnie oponki Fulda w standardowym rozmiarze no i komputer pokładowy - jakże przydatny bajer








-----------------
#1677


Escort już zezłomowany...:/ Foka też, teraz Foka MK3 1.6TDCi 115KM
  
 
Teraz mi przypomina wersję USA
  
 
Ja przerobiłem swoją "żabę" na czarno...czy do komputera musiałeś coś dorabiać czy instalacja już była?
  
 
Instalka na szczęście juz była...kompletna...wystarczyło tylko kupić i podłączyć kompa,założyć ramkę licznika pod kompa,kupić manetke kierunków z funkcją INFO oraz czujnik temperatury i zbiornik sprysków z czujnikiem poziomu Ogólnie wszystko plug&play...łącznie z halogenami

-----------------
#1677


Escort już zezłomowany...:/ Foka też, teraz Foka MK3 1.6TDCi 115KM
  
 
jak na auto z 2000r to jest 'mała' masakra z tą rdzą.. widac ford nie wyciagnal zadnych wnioskow z escorta.
  
 
Gdyby to był samochód z Włoch to by była zupełnie inna bajka...kumpel ma Włocha i bez porównania...moj niestety jest z Alp austriackich...

-----------------
#1677


Escort już zezłomowany...:/ Foka też, teraz Foka MK3 1.6TDCi 115KM
  
 
Dziś Foka dostała seryjne focusowe piętnastki (Vario-Y) wraz z nowiutką gumą Toyo Proxes 195/60.







-----------------
#1677


Escort już zezłomowany...:/ Foka też, teraz Foka MK3 1.6TDCi 115KM