[MKVII]Sprężyny obniżające do RS2000 4x4. Ile siądzie w dół?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Panowie mam takie pytanie bo wiem ze RS seryjnie był obniżony o ok 2cm od normalnego A teraz jak założę te sprężyny Jamex -40mm to auto będzie obniżone o 4 cm względem normalnego escorta ( 4cm w dół)czy czy względem RS ? ( 6cm w dół od normalnego )


[ wiadomość edytowana przez: Diviz dnia 2009-12-14 18:47:01 ]

[ wiadomość edytowana przez: Kalor dnia 2009-12-14 18:51:25 ]
[ powód edycji: Uściślenie tematu wątku ]
  
 
4 cm od serii czyli 2cm od RS
  
 
Ahh szkoda , myślałem ze zejdzie jeszcze 4 w dół . ale puki co to jedyna opcja obniżenia 4x4
  
 
Nie jest to jedyna opcja. Każda spręzyna z htb będzie pasować, pytanie tylko jaka będzie jej charakterystyka.
Drugim pytaniem jest stan amortyzatorów po w polsce nie kupisz nic poza serią.

Jednym z lepszych rozwiązań, ale też drogich jest zakup w UK kompletnego zawieszenia Spax dedykowanego do 4x4.
  
 
ale sprężyna z tyły htb będzie pasować do tyłu 4x4 czy z przodu htb do tyłu ??
te sprężyny nie są drobie bo można je wychaczyć za 315 zł no i mało jest takich sprężyn żeby obniżały auto o 6 cm
co nie ?
  
 
Cytat:
2009-12-14 19:30:31, GrzEE pisze:
Nie jest to jedyna opcja. Każda spręzyna z htb będzie pasować, pytanie tylko jaka będzie jej charakterystyka. Drugim pytaniem jest stan amortyzatorów po w polsce nie kupisz nic poza serią. Jednym z lepszych rozwiązań, ale też drogich jest zakup w UK kompletnego zawieszenia Spax dedykowanego do 4x4.



Grzesiu, z tego co robiłem rozeznanie dla Ciebie to Spax nie produkuje zawieszenia do Escort 4x4. Oni robią zawiasy sportowe, obniżające i gwintowane, ale do Escort COSWORTH 4x4.

Jedyne rozwiązanie to albo oryginał (też pewnie tani nie będzie), ale kombinowanie i dopasowywanie zawieszenia z innego modelu forda lub nawet innej marki.
  
 
no to te sprężyny i amory seria potem jakiś DIY
A tak nasuwa mi się pytanie czy bardzo się różni tynie zawieszenie od Kosiary w stosunku do Rs ?

Ps. Jest opcja na hardcorowca żeby Kw lub inny producent zrobił zawiecho gwintowane dedykowane do jednego auta tyle że koszt będzie ogromy :d tak ma zrobione "Włodar" z PFD Do swojej M5 przyjechali pomierzyli i zrobili czas oczekiwania 3 miesiące
  
 
Tylne zawieszenie różni się znacznie. Cossowi bliżej do sierry niż do escorta, a zwłaszcza do 4x4. Te auta tylko z zewnątrz są podobne. (no i wnętrze )
  
 
Darku jednak da się kupić spaxa do 4x4, wystarczy pogadać z Ianem z RS2000.co.uk

Diviz zawias Es cossa jest całkowicie inny niż zawias RS2000 4x4, RS miał dedykowany zawias pod siebie i nie ma drugiego takiego.
Co do spręzyn, to tylna spręzyna htb jest taka sama jak w 4x4, różnią się tylko twardościami.
Diviz jeśli chcesz coś na tył, to kup zawias gwintowany na przód z Fiesty i wkładaj na tył, tylko nie zapomnij kupić jakiś bardziej miekkich sprężyn bo tył zacznie się zachowywać jak ping pong...

Venom_4x4, czemu piszesz że Cossowi bliżej do sierry niż do escorta. Escort cosworth nie różni się niczym z zawieszenia od Sierry 4x4. To są te same pojazdy, tylko że buda w jednym jest ze Scierki z podłągą Sierry, a w Escorcie Cosworth jest podłoga ze Ścierki, a buda jako poszerzony escort!

Za kilka dni będę miał już w garażu Cossa po włożeniu silnika więc będę mógł wszystko Wam wyjaśnić na przykładach zdjęć...