Potrzebne więcej mocy...

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Ludzie drodzy... co można zrobić, żeby 60-konny Escort mk6, silnik 1.8 diesel nabrał trochę mocy? Wzniesienie o średnim nachyleniu stanowi dla niego straszny wysiłek z samym kierowcą w środku, nie mówiąc o jakimkolwiek wyprzedzaniu. Tak wiem... jest wyszukiwarka, korzystałem z niej, ale jakoś nie znalazłem nic co by mi odpowiadało... Proszę o jakieś porady...
  
 
Daj spokoj nic nie zrobiz, tylko zmiana na benzyne. lub TD
  
 
Dokładnie. Jedynie swap Cie ratuje RQB lub N7A i powinieneś mieć wystarczający zapas mocy
  
 
Cytat:
Ludzie drodzy... co można zrobić, żeby 60-konny Escort mk6, silnik 1.8 diesel nabrał trochę mocy? Wzniesienie o średnim nachyleniu stanowi dla niego straszny wysiłek z samym kierowcą w środku, nie mówiąc o jakimkolwiek wyprzedzaniu. Tak wiem... jest wyszukiwarka, korzystałem z niej, ale jakoś nie znalazłem nic co by mi odpowiadało... Proszę o jakieś porady...


A może pomiar ciśnienia w cylindrach powie co i jak ? O ile pamiętam i się nie myle,w zdrowym w miare dieslu powinno być ok.20-stu paru atmosfer.Proszę poprawić jeśli się myle.Ja raczej benzyna i jej zapach.Problem mogą stanowić też wtryski,może pompa wtryskowa,itd.Powiedz czy kopci,jak odpala (lekko czy trzeba go kręcić rozrusznikiem) itp.Ewentualnie jak koledzy piszą ten typ tak ma.
 
 
Cytat:
2009-08-22 18:58:38, lukinigga pisze:
Ludzie drodzy... co można zrobić, żeby 60-konny Escort mk6, silnik 1.8 diesel nabrał trochę mocy? Wzniesienie o średnim nachyleniu stanowi dla niego straszny wysiłek z samym kierowcą w środku, nie mówiąc o jakimkolwiek wyprzedzaniu. Tak wiem... jest wyszukiwarka, korzystałem z niej, ale jakoś nie znalazłem nic co by mi odpowiadało... Proszę o jakieś porady...



Jakoś wydaje mi się, że słabo szukałeś.
Poza tym zdrowym 1.8D te da się jeździć, tylko trzeba się nauczyć odpowiednio korzystać ze skrzyni biegów.
Jak masz padaczkę pod maską to tylko remont lub zmiana motoru Cię ratuje.
  
 
tez mysle ze masz zajezdzony motor. smigalem troche 1.8d i pomimo kompletu osob naprawde 'dawal rade' jesli chodzi o plynna jazde.
  
 
ja bym sprawdził ciśnienie na cylindrach mój ma 26 atmosfer minimum powinien mieć 21,5 a jak to jest ok to sprawdż pompe
  
 
ile oleju wchodzi do 1.8d.??
  
 
Cytat:
2009-08-29 16:43:59, rafalekpsychofans pisze:
ile oleju wchodzi do 1.8d.??


Kolego
Po pierwsze to nie ten dział a po drugie załóż swój wątek (oczywiście zgodny z regulaminem) lub lepiej wcześniej poszukaj w wyszukiwarce czy przypadkiem nie ma odp na twoje ciekawe pytanie
  
 
przemo2 to jak zapala auto zależy tez od rozrusznika jaki to rodzaj ( niektóre rozruszniki kręcą wolniej inne szybciej). Kopcić będzie wiekszość Diesel-li

Djtados - na początku lukinigga napisał, że korzystał juz z wyszukiwarki i nic nie znalazł, atak wogóle to ja już nie proszę, lecz BŁAGAM !!!!! odpuście trochę z tym regulaminem ... przez to jesteście gorsi od Policji

lukinigga - mam escorta oriona a w nich 1,8D i powiem ci, że za ch***** nie mogę dojść różnicy pomiędzy nimi. Są małe zmiany typu pompka przy filtrze paliwa itd. ale moje auto ma takiego zamuła, ze ledwo co jeździ ( fakt, że opony 215 i niedługo na te auto trzeba będzie mieć kat. C alej jeszcze wcześniej bez tego słabo jeździł). Z ojcem pogrzebaliśmy przy zapłonie i powiem ci, że jeździ już troszkę lepiej, Lecz nie tak escort ten tak pocina, że nakleiłem z tyłu na szybie napis ,, ha ha wyprzedził cię Diesel " .
  
 
zgadaj się z TVISTEREM22 on będzie dodawał MOCY do swojego (co prawda 1.8 TD), ale założy IC, Chipa i będzie GIT. Z tego co wiem to ma mechanika od chipów więc pewnie do 1.8D też da radę.....



a na poważnie 1.8d to auto do jazdy z pkt A do B a nie do piłowania. Ma być tanie i bezawaryjne (i takie jest)