[MK6] Od czego jest ten kabel? FOTO

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Jak w temacie, kabel koloru brązowo - białego, jedno-pinowy. Jest w izolacji razem z kablem od czujnika znajdującego się w gumowym wężu idącym do chłodnicy.

Nieznany kabel wisiał w okolicy wiatraka. Końcówka lekko nadłamana






  
 
Witam,
mam taki sam motor i nie mam takiego kabla wiec niemam pojecia... a szukales jakiegos czyjnika na taka wtyke jedno pinowa ?
  
 
Cytat:
2009-09-05 12:13:15, Logix_89 pisze:
Witam, mam taki sam motor i nie mam takiego kabla wiec niemam pojecia... a szukales jakiegos czyjnika na taka wtyke jedno pinowa ?



Siema,

powiem Ci, że też go nigdy nie widziałem, widać go dopiero z kanału
  
 
ja jestem pewien ze go nie mam bo wymienialem chlodnice itp. wiec go nie bylo pozostaje Ci rozejrzec sie za jakims wolnym czujnikiem moze tez byc tak ze nie bedzie on potrzebny skoro wszystko Ci dziala normalnie...
  
 
Cytat:
2009-09-05 12:26:14, Logix_89 pisze:
ja jestem pewien ze go nie mam bo wymienialem chlodnice itp. wiec go nie bylo pozostaje Ci rozejrzec sie za jakims wolnym czujnikiem moze tez byc tak ze nie bedzie on potrzebny skoro wszystko Ci dziala normalnie...



Problem w tym, że nie mam takiego czujnika nigdzie w komorze silnika przy chłodnicy. Dostałem info od kolegi który jeździ TD że raczej posiada taką kostkę. Może to kostka do czujnika wTD?

btw, u mnie w autku siedzi pełna instalka elektryczna
  
 
Ta jednopinowa wtyczka ma zostać wolna. W silnikach cvh cfi służy ona do przekazania informacji o t. cieczy chłodzącej z c. t. cieczy na zegary. Ta niebieska jest od wentylatora chłodnicy bodaj...
  
 
Tak jak kolega niżej. W różnych silnikach jest inaczej. Ale ten niebieska jest od wentylatora. Sprawdź przy nim od tyłu czy jest tam coś wpięte, jeśli nie wepnij to.
  
 
Siema, ja miałem dokładnie taki sam problem w moim Flamerku, jest na forum cały watek o tym, musisz poszukać bo tez nie pamiętam gdzie to jest, ale powinieneś w tym wątku znaleźć odpowiedz Pozdro
  
 
Cytat:
Ta jednopinowa wtyczka ma zostać wolna. W silnikach cvh cfi służy ona do przekazania informacji o t. cieczy chłodzącej z c. t. cieczy na zegary. Ta niebieska jest od wentylatora chłodnicy bodaj...


Zgadam sie z przedmówca...Rocky ja mam taka wtyczkę i jest to czujnik temperatury na zegary (cvh cfi) ...tylko skąd u Ciebie ta wtyczka? Robiłeś swap wiązki z DOHC na CVH?


-----------------
#1677


Escort już zezłomowany...:/ Foka też, teraz Foka MK3 1.6TDCi 115KM

[ wiadomość edytowana przez: falcon0 dnia 2009-09-05 12:59:32 ]
  
 
Cytat:
2009-09-05 12:50:12, PlesniaK pisze:
Tak jak kolega niżej. W różnych silnikach jest inaczej. Ale ten niebieska jest od wentylatora. Sprawdź przy nim od tyłu czy jest tam coś wpięte, jeśli nie wepnij to.



Niebieska kostka jest wpięta w czujnik na wężu do chłodnicy. Nie ma z nią problemu, na foto pokazałem tylko, że jest razem w izolacji z niewiadomą kostką
  
 
Cytat:
2009-09-05 12:54:32, falcon0 pisze:
Zgadam sie z przedmówca...Rocky ja mam taka wtyczkę i jest to czujnik temperatury na zegary (cvh cfi) ...tylko skąd u Ciebie ta wtyczka? Robiłeś swap wiązki z DOHC na CVH?



Kolego, mam u siebie pełną wiązkę. Pod zegarami znalazłem kiedys wtyczką do lampki ssania na zegary w gaźnikowcach
  
 
U mnie ta niebieska wtyczka jest podłączona do czujnika, który znajduje się na wężu do chłodnicy.
Tej drugiej nie posiadam.

Za to na podszybiu mam nie użytą wtyczkę, na środki pasa przedniego też i w okolicy zbiornika do spryskiwaczy też jakaś jest.
  
 
Wtyczka z guma ma zostac wolna, Ford stosował instalacje do czujnikow chłodzenia te same w CVH/CFI jak i w 16V, w CVH/CFI wolna jest natomiast wtyczka 2 pinowa, a u w 16V odwrotnie.