MkVI 1.8 D uszczelniacze zaworów ??

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam.
Mam problem z moim 1.8 D. Silnik bierze około 1l na 500km, czyli dużo. Dziś odkręciłem plastikowy kolektor dolotowy i ujrzałem coś takiego.
dolot jest mokry chyba od oleju. Gdy przytykałem dolot pierwszego cylindraca silnik prawie nie reagował lecz na pozostałych zaczoł kuleć i zwalniać (na pierwszym słabiej zasysa wina zużytych pierścieni czy zaworów?). Silnik lubi zakopcić gdy mu trochę przycisnę , gdy jadę równo nie widać dymu. Czego to jest wina uszczelniaczy zaworów czy pierścieni. To że głowica jest do remontu to jest raczej pewne ale nie wiem czy też pierścienie a może to coś innego?
  
 
Witam
Oj zaraz posypią się gromy z jasnego nieba coś czuję. Tak na dobrą sprawę to nikt ci nie napisze co i jak bez wykonania jakichkolwiek pomiarów ciśnienia na tłokach więc na początek proponuję pomiar kompresji na poszczególnych cylindrach i wykonanie próby olejowej - to da ci w miarę dokłądny pogląd na sprawę.
Pozdrawiam
  
 
witam. zdiołem głowicę i zobaczyłem rysy na komorach wirowych. I teraz niewiem czy jewymieniać czy nie. znajomy mówi że to niema sensu bo te nowe też tak zrobią. I niewiem czy warto go słuchać. Co o tym sądzicie?
  
 
Ja bym powiedział ze wina zaolejonych tych dwoch komor to bardziejh wina niszczelnych zaworów ssacych, plus moze byc do tego nieszczelnosc tłok-cylinder.
Dodatkowo, nie patrz ze ci silnik kopci, jesli kopci na zcarno po wcisnieciu gazu to normalne, diesel ma kopcic zeby jechał, oczywiscie do granic rozsadku.
  
 
a co z tymi nadpękniętymi komorami wirowymi?