[MKVII] Demontaż gazu sekwencyjnego

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Czy ktoś kiedyś samemu odinstalowywał instalację sekwencyjnego gazu w fordzie ?

Bardzo prosiłbym o kilka informacji krok po kroku, od czego zacząć, żeby sprawnie odinstalować sekwencję, "pospawać" następnie co trzeba, by odpalić na benzynie,
iaby tej instalacji nie uszkodzić bo będzie mi jeszcze potrzebna do innego pojazdu
( co jest oczywiście nie legalne, ale nie o to mi tutaj chodzi ).

Nie jestem specjalistą, ale jakieś pojęcie o autach mam i sądzę, żę sobie poradzę, o ile ktoś mnie w dobrym kierunku naprowadzi.

Proszę bardzo o informację co najpierw zacząć odinstalowywać. Mam do dyspozycji garaż z kanałem. Auto to Ford Escort 1.6 rok 96.
Instalacja sekwencyjna BRC, która ma rok, a kolejny rok będzie jeszcze na gwarancji (co oczywiście stracę, ale trudno - instalka chodzi bardzo bardzo dobrze).
Muszę ją odinstalować, gdyż auto idzie do kasacji, silnik po remoncie chodzi bez zarzutu, a "najdroższa" mi jest ta instalacja sekwen.

[ wiadomość edytowana przez: Kalor dnia 2009-11-02 20:13:40 ]
[ powód edycji: Temat! ]
  
 
Póki co, dowiedziałem się od innych forumowiczów, że :
Cytat:

W scorpio zdemontowalem sekwencje - poprostu wszystko wywalilem i tyle,ale byl maly problem - wtryskiwacze mialy na kablach wcinki i wywalajac sekwencje obwod byl nie zamkniety - auto nie chodzilo - w escorcie nie bedziesz mial problemu bo latwo dojdziesz do wtryskow ktore widac i przewody polaczysz.

oraz

Cytat:

zacznij pod maska.
w sumie kolejnosc nie ma historycznego znaczenia.
wywal i tyle.

aaa pewnie chcesz to opchnac jeszcze.
no to nie tnij przy samej pupie.
Cytat:



co do ostaniej wypowiedzi to mam pytanie do jej autora, (nie pamiętam kto to był)
Cytat:

nie tnij przy samej pupie

czyli nie ciąć przy samym początku przewodu, idącego od urządzeń gazu sekwencyjnego do silnika, czy nie ciąć tuż przy butli ?

Dziękuję za wszystkie odpowiedzi
Pozdrawiam
  
 
Poprostu wszystko demontujesz
Krok po kroku:
1na początek zakręć zawór na butli
2. Demontaż redukotra
3. układ wodny trza rozłączyć
4. zawór gazowy porozłączać i wyciągnąć
5 listwe wtr najlepiej z dyszami w kolektorze wykręcić
6. do każdego wtrysku idą dwa przewody:filet i pom, musisz je uciąć( jak chcesz aby auto odpalała na pb to złączyć dwa końce)
7. odpinasz po kolei elektryke
8. wyciągasz zbiornik, zawór tank , przełacznik, komp z wiązką

I to by było z większych spraw
  
 
Wczoraj zdemontowałem gaz sekwencyjny w moim fordzie MK VII. Bardzo dziękuję za cenne wskazówki. Wtryski i elektrykę połączyłem i odpaliłem z powrotem na benzynie. Auto już sprzedane. Pozdrawiam. Temat do zamknięcia.