Regulamin kategorii Spoty, Zloty FEFK z dn. 26.11.2009 r.

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam

Poniżej zamieszczam kilka jasnych zasad, które panują w tym dziale i wierzę, że przestrzeganie ich przez nas wszystkich sprawi, że w niniejszej kategorii będzie panował ład a wątki będą przejrzyste.

1) Informacja o planowanym miejscu spotkania bezwzględnie musi być umieszczona w tytule wątku. Ponadto wątki, w których dochodzić będzie do umawiania się na kolejne spoty będą zamykane.

2) Dokładne miejsce i termin spotkania powinny być zamieszczone w wątku niezwłocznie po ustaleniu, m.in. poprzez edycję pierwszego posta i zmianę w nim tytułu.

3) Jak są spoty/zloty to oczywiście to nie powinno zabraknąć z nich fotorelacji . Aby ci, którzy nie byli żałowali oraz, żeby zachęcić nowe osoby i zwiększać frekwencję na kolejnych spotkaniach zachęcam do zamieszczania zdjęć i filmów. Pamiętajmy jednak o kilku zasadach. Zdjęcia wstawiane bezpośrednio na forum nie mogą być w większej rozdzielczości niż 800x600 (rozdzielczość można zmienić m.in dzięki programowi IrfanView) - w przeciwnym razie będą usuwane . Inną formą zamieszczania zdjęć jest wgranie ich na jeden z popularnych serwerów (np. fotosik imageshack picasa). Filmy można zamieszczać m.in. dzięki youtube oraz picasa.



Zwracam się także z uprzejmą prośbą o przestrzeganie nadrzędnego regulaminu naszego forum (można się z nim zapoznać tutaj), oraz o używanie odpowiedniego słownictwa, które przecież świadczy o nas samych. Osobom mającym problemy z ortografią polecam zainstalowanie przeglądarki Mozilla - nie kaleczmy naszego pięknego języka.

Wszelkie zmiany w niniejszym regulaminie będą wchodziły w życie po 24 godzinach od daty edycji niniejszego posta.


W razie pytań bądź wątpliwości służę pomocą poprzez priv lub gg.


Pozdrawiam i do zobaczenia na spotach/zlotach,

Kalor