Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2009-11-28 21:34:12 u mnie po wymianie ORingów na wtryskach, wtryski właśnie obracają się dość swobodnie w gniazdach...nie wiem, cz to dobrze, czy źle... |
surec Sympatyk FEFK Gdańsk | 2009-11-29 10:34:35 ja śmigam na lpg i 9 w trasie, a do 13 w mieście (ale sporo korków). Zależy też od przebiegu i stanu silnika... |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2009-11-29 16:05:30
60 to poczatek testu gdzie zaczyna sie falowanie obrotow,koniec testu to 70 i po tym nastepuje prezentacja bledow jakie wystapily podczas testu. Nie pamietam czy w CVH jest regulacja reczna biegu jalowego - w RS jest - przed przepustnica jest otworek ktory doprowadza powietrzeza przepustnice a obok jest srubka na maly srubokret plaski - wykrecajac ja zwieksza sie obroty. |
mikekot Ford Escort MKV wrocław | 2009-11-29 17:38:38 czy powodem gaśniecie może byc silnik krokowy ?? podczas normalnej pracy nic nie wskazuje zbyc był uszkodzony |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2009-11-29 19:07:28
Wg moich informacji sa one po to,zeby ustwic wolne obroty (przy odlaczonej wtyczce krokowca)na granicy gasniecia silnika ,miedzy innymi przydatne sa przy wspomnianej diagnostyce - moj silnik tez gasl jak przechodzil w tryb diagnostyczny,a po malej regolacji jest ok. |
Seba Sympatyk FEFK Ford Escort GT 1,8 Złotów | 2009-11-29 20:23:20
tak aby nie zgasl - najnizsze mozliwe obroty - byle nie zdechl. Regulacja po lewej stronie przepustnicy - stojac przodem do auta. |