Sortuj wg daty: rosnąco malejąco |
ArekCLX Sympatyk FEFK BMW E34 525I 24v/Sca ... Bydgoszcz | 2009-12-08 08:10:39 Ja w bmw mam to samo z tym że u mnie zrobił się mały luz na tulei a do tego dochodzą "prawie slicki" więc się nie przejmuje... |
smallsize Escort Driver Ford Escort RS2000 Kraków | 2009-12-08 08:16:28 w essach to norma. jedyna rada ruszac normalnie. |
FAROW Sympatyk FEFK Chorzów | 2009-12-08 08:20:59 Zawieszenie albo amortyzatory ze sprezynkami Mozesz zalozyc twardsze, sportowe |
Magik123 Sympatyk FEFK osobowy gdzieś | 2009-12-08 18:30:58
Przeczytaj co wyzej napisałem, sprezyny dodatkowo były i sportowe -40 i seria, amory wczesniej jhakis sport wytłuczony, pozniej nowki. |
smallsize Escort Driver Ford Escort RS2000 Kraków | 2009-12-08 18:45:55 i w moim 1.4 jak i w rsie jest tak samo, a sa 2 rozne zaiasy. jeden miekki drugi sportowy obnizony i przy ostrym ruszaniu w obydwu autach jest identycznie. rada jak pisalem wczesniej. trzeba ruszac spokojnie |
pdasiek Sympatyk FEFK Bmw e39 zwoleń / kielce | 2009-12-08 19:42:06 to chyba normalne w escortach. na mokrej nawierzchni wydaje mi sie ze bardziej samochod jest podatny na takie zachowanie. na letnich nie zdążyłem zauważyc, jezdziłem na nich jakies 2-3 miesiace i raczej nie naleze do takich co mieli na swiatlach. na zimowkach cienkich 155 na deszczu zdazyłem zauwazyc. jednak na niskich obrotach jak koła stracą przyczepność na wyższych rzędu 4-6 juz to mija. takie jest moje spostrzezenie. [ wiadomość edytowana przez: pdasiek dnia 2009-12-08 19:44:02 ] |
rafal_13 Sympatyk FEFK Rzeszów | 2009-12-08 19:45:32 moje 1.4 też tak skacze, wujek miał tak w audi 80 b4 ale wymienił amory i przestało mu skakać
Taki już urok Escorta [ wiadomość edytowana przez: rafal_13 dnia 2009-12-08 19:47:11 ] |
Qwet Sympatyk FEFK BMW e46 330Ci Białe Błota | 2009-12-08 19:57:05 To zjawisko związane jest z charakterem opony i elastycznością układu zawieszenia. Opona traci przyczepność i zaraz ją odzyskuje. I tak 5 razy na sekundę. Zjawisko występuje gdy prędkość obrotu opon jest niewiele większa od prędkości poruszania się samochodu. Gdy wciśniesz mocniej gaz i dasz w obroty to opony zaczną się całkiem ślizgać i już nie będzie podszarpywało
U mnie w escorcie też to jest, najgorzej na pół mokrym asfalcie. W mondeo też tak miałem. [ wiadomość edytowana przez: Qwet dnia 2009-12-08 19:58:14 ] |
nowypn Sympatyk FEFK Ford Escort MKIV, Fo ... Górki/Sztum | 2009-12-08 22:32:11 Witam
W zasadzie każdy pisze że skacze ale nikt nie precyzuje jakie ma koła - cosik mi się wydaje że tu zasadniczą rolę odgrywa tzw. masa nieresorowalna - trzeba by pokombinować z kołami zarówno lżejszymi od standardu jak i cięższymi(np. 17" RS7). Pozdrawiam |
Byras Sympatyk FEFK Szczecin | 2009-12-08 22:34:56 Mnie też to denerwuje. Mam tak na mokrej nawierzchni gdy tylko zrobie kickdowna. Z początku myśłałem ze winne temu są opony letnie z niezbyt wysokim bieżnikiem, ale czytajac Wasze opinie to trudno wyrokowac |
Venom_4x4 Sympatyk FEFK Escort RS 2000 4x4 Warszawa | 2009-12-08 22:51:12 Może być tak jak pisze Qwet. Na 175/70R13 miałem to samo i na 205/50R15 też. (nigdy na esie nie miałem nowiutkich laćków więc nie wiem czy to ma znaczenie)
Tak teraz strzelam, ale może to wina sprzęgła? Ma ktoś jakieś sportowe założone? Nie mówie że wszyscy mają padnięte sprzęgła, ale może mają taką specyfike, że się uślizgują na tak dużym oporze, po chwili opór spada sprzęgło łapie i tak w kółko. |
Magik123 Sympatyk FEFK osobowy gdzieś | 2009-12-08 22:57:56 Sprzegło napewno nie bo to uskok koła, u mnie tak na CVH na starym sprzegle było, pozniej 16V, nastepnie nowe sprzegło w 16V i roznic brak.
Koła 15 alu opony chyba ze 4 rodzaje w tym nowe, na zim,owkach 2 rodzaje i rowniez nic to nie zmieniało, tak ze to juz problem auta, i tego raczej nie da sie rozwiazac. A wydaje mi sie ze rozwiazanie poprzez kabinowanie z elementami, wymianami nie jest tego warte, gdyz chcemy ruszyc ostro to ruszymy, trzeba sie wystrzegac tylko pol ostrego ruszania, a to nie jest trudne. |