[MKV] RS 2000 - Tłoczki, uszczelniacze zacisków tylnych

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam! Wybaczcie, że zakładam taki temat, bo gdzieś znalazłbym odpowiedź, lecz zależy mi strasznie na czasie. Mianowicie - od czego można podebrać tłoczki do zacisków tylnych w mkV rs ? problem pojawia się również z uszczelniaczami/simeringami/gumkami (zwał jak zwał) do zacisków. Zestawów naprawczych w ogóle nie ma, tłoczków też nie widziałem nigdzie i nikt o tym nie słyszał... Powiedzcie od czego idzie to dobrać (gdzieś coś słyszałem o gumkach z merca jakiegoś, ale nie wiem co i jak)?

Do Moderatorów: Prosiłbym o tymczasowe nieusuwanie tego tematu, przynajmniej przez parę dni. Dzięki i pozdrawiam!
  
 
Pomogę pośrednio, swego czasu chciałem sprzedać swoje ale w końcu nie sprzedałem, VenPL- sympatyk mówił mi że znalazł sposób na regenerację.
Tłoczki zrobić nowe u tokarza a uszczelki kupić.
Teraz jego musisz zapytać jak on to robił i jakie uszczelki.
Najlepiej jak pójdziesz z uszczelkami starymi do sklepu i pokażesz takie, może podpasują z czegoś innego.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Kleszczak toczone tłoczki to chyba nie jest najlepszy pomysł - odpowiedniej twardości muszą być i po toczeniu będą ryski w poprzek. Te moje jeszcze by się dało wypolerować, ale lepiej nowe jakieś wsadzić i mieć spokój... Tylko właśnie nie wiem jak z tymi gumkami, bo auto teraz stoi 90km ode mnie:/
  
 
Nie wiem, ja tego nie robiłem, napisałem ci kto może coś o tym wiedzieć.VenPL ale go nie ma na liście sympatyków. Poszukaj na motonewsie.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
uszczelniacze zacisków tylnych w RS 2000 spokojnie dostaniecie w sklepie u Slawasa, gorzej z tłoczkami...
  
 
i ja rownierz sie podepne. u mnie moze wina lezy przy lince recznego, ale z tego co wiem to seba chyba wymienial wiec wydaje mi sie ze problem jest z tloczkami, a raczej z jednym. zapieka sie co jakis czas. z checia bym wymienil no, ale sami wiecie, ze do rsa takowych nie ma
  
 
Cytat:
2009-12-09 19:37:50, smallsize pisze:
i ja rownierz sie podepne. u mnie moze wina lezy przy lince recznego, ale z tego co wiem to seba chyba wymienial wiec wydaje mi sie ze problem jest z tloczkami, a raczej z jednym. zapieka sie co jakis czas. z checia bym wymienil no, ale sami wiecie, ze do rsa takowych nie ma


Do zapiekania sie tloczka linka nie ma nic do rzeczy (nie wymienialem ) ,reczny masz na osobnych szczekach i nie ma to nic wspolnego z hamulcem noznym.
Uszczelnienia do zaciskow podobno dostac idzie (zapytaj slawas1) ,ale tloczkow nie - bez problemu slusaz dorobi - nie ma filozofii.
  
 
Jestem pewien na 100000000% ze tłoczki da się kupić! Jest to tylko kwestia czasu i oczywiście pieniędzy. Jeżeli czegoś Ford Polska nie ma to w ciągu tygodnia ściągają z magazynu centralnego w Kolonii w Niemczech. Każdy serwis Forda i sklep specjalizujący się w Fordach ściągnie każdy, najmniejszy element samochodu.
  
 
Cytat:
2009-12-09 19:53:21, Seba pisze:
Do zapiekania sie tloczka linka nie ma nic do rzeczy (nie wymienialem ) ,reczny masz na osobnych szczekach i nie ma to nic wspolnego z hamulcem noznym. Uszczelnienia do zaciskow podobno dostac idzie (zapytaj slawas1) ,ale tloczkow nie - bez problemu slusaz dorobi - nie ma filozofii.



co do lapy to tylko sie pytalem. wiesz, ze mialem problem zeby przejsc przeglad, bo mialem duza roznice na hamulcu miedzy lewym a prawym, a powod byl prosty zapieczony tloczek. problem wraca jak bumerang troszke polaczylem reczny z noznym z tad tak wyszlo

edit:
ja juz sie pytalem slawka o cylinderki do tylu. i powiedzial dokladnie tak samo jak ty piszesz. uszczelnienia da rade kupic, tloczkow juz nie. takie uroki posiadania rsa.

[ wiadomość edytowana przez: smallsize dnia 2009-12-09 20:05:12 ]
  
 
Cytat:
2009-12-09 20:01:27, krzysiek808 pisze:
Jestem pewien na 100000000% ze tłoczki da się kupić! Jest to tylko kwestia czasu i oczywiście pieniędzy. Jeżeli czegoś Ford Polska nie ma to w ciągu tygodnia ściągają z magazynu centralnego w Kolonii w Niemczech. Każdy serwis Forda i sklep specjalizujący się w Fordach ściągnie każdy, najmniejszy element samochodu.



zapytaj sie slawas1 on ma sklep z czesciami do fordow. z reszta ja bylem sie juz pytac w kilku sklepach i u forda tez bylem. nie produkuja tloczkow do forda escorta rs 2000.
  
 
nie no, bez jaj - jeszcze sie nie zdarzyło zeby czegoś sie u mnie w pracy do forda ściągnąć nie dało. W najgorszym przypadku klient czekał kilka dni i zapłacił dodatkowo 50zł za ekspres bo wtedy jakoś darmowego ekspresu nie było.

Jeżeli slawas1 współpracuje z serwisem forda to nie wierze ze nie da rady sciagnąć tego. Michalski Motors z Płocka (dealer i serwis Forda) nie mógł przez miesiąc ściągnąć przełącznika zespolonego do fiesty z 91 roku - nam zajęło to 4 dni Ma się układy, hehe

PS. Być moze nie produkują, ale oryginały gdzieś na pewno w magazynach zalegają.

[ wiadomość edytowana przez: krzysiek808 dnia 2009-12-09 20:27:32 ]
  
 
Dajcie VIN do tego RS-a
  
 
Cytat:
2009-12-09 20:26:42, krzysiek808 pisze:
nie no, bez jaj - jeszcze sie nie zdarzyło zeby czegoś sie u mnie w pracy do forda ściągnąć nie dało. W najgorszym przypadku klient czekał kilka dni i zapłacił dodatkowo 50zł za ekspres bo wtedy jakoś darmowego ekspresu nie było. Jeżeli slawas1 współpracuje z serwisem forda to nie wierze ze nie da rady sciagnąć tego. Michalski Motors z Płocka (dealer i serwis Forda) nie mógł przez miesiąc ściągnąć przełącznika zespolonego do fiesty z 91 roku - nam zajęło to 4 dni Ma się układy, hehe PS. Być moze nie produkują, ale oryginały gdzieś na pewno w magazynach zalegają. [ wiadomość edytowana przez: krzysiek808 dnia 2009-12-09 20:27:32 ]

to zapytaj się czy mają i za ile załatwią. Daj znać jak będziesz mógł załatwić. Cene podaj.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Dajcie VIN do jakiegoś RS-a to zaraz sprawdze co wyświetli mi program serwisowy forda
  
 
Dajcie VIN do jakiegoś RS-a to zaraz sprawdze co wyświetli mi program serwisowy forda
  
 
Coś trzeba pokombinować, a na tokarza to za bardzo czasu nie mam, bo na piątek auto potrzebuję:/ U mnie to w ogóle było dziwnie bo czasem piszczało to koło, ale przestawało jak lekko klamkę zaciągnąłem. Więc byłem święcie przekonany, że to ręczny trzyma. Po rozebraniu wszystkiego okazało się, że tłoczek zapieczony. I trzeba coś wydumać...
  
 
a to ma jakies znaczenie? masz do mojego.

WF0BXXGCABMJ06146.

cene wal tutaj bo nie tylko ja jestem ciekawy
  
 
O coś takiego Wam chodzi?



Jeśli tak to prosze (znalezione po nr VIN):



Sugerowana cena detaliczna przez Forda to 148.84zł. Kwestia tylko tego czy jest to w magazynie w Teresinie pod Warszawą, czy w Niemczech.


[ wiadomość edytowana przez: krzysiek808 dnia 2009-12-09 20:51:05 ]
  
 
znalazles to po moim vinie? tam pisze, ze abs na 4 kola a mam na 2 :-p

na stronie slawas1 taki cylinderek 40 zl. tylko, ze jak ja sie pytalem o tloczek lub cylinederek ogolnie do rsa to powiedzial, ze do rsa nie ma i wspominal, ze jeden z klubowiczow dorabial recznie.

[ wiadomość edytowana przez: smallsize dnia 2009-12-09 21:04:23 ]
  
 
Tak, po Twoim VIN-ie

Hm, moze kiedyś miałeś i ktoś coś przerobił, albo w fabryce się chłopaki walneli i do tej karoserii dali nieco inne wyposazenie. A moze "na wszystkie koła" to w tym wypadku chodzi o oś tylnią??? To cały Ford ;D Mamy czasem z tymi Fordami jaja, ale jeden telefon do serwisu i chłopacy tłumaczą nam z "polskiego na nasze" ;D