[MKV] RS 2000 - Tłoczki, uszczelniacze zacisków tylnych - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
rozstaw otw. 32,00mm
22,1 mm sr. tloczkow
  
 
Cytat:
2009-12-09 21:32:42, iglaxr3i pisze:
Gumki uszczelniajace mozna dostac za 70 dych i nie ma zamienników na to ,a tłoczki z tego co pamietam kupowałem za chyba 60 zł .I sa dostepne ty;lko trzeba poszukac



a kupowales do rsa?


zeberko to samo pytanie co u gory czy kupowales do rsa i kiedy?

ja sie pytalem slawka pol roku temu i mowil ze tloczka nie idzie kupic. ogolnie w tedy sie pytalem o cylinderek z tylu.

[ wiadomość edytowana przez: smallsize dnia 2009-12-10 06:55:19 ]
  
 
Cytat:
2009-12-09 21:11:07, krzysiek808 pisze:
PS. Chcieliście do RS-a wiec dlatego taka cena, a do "normalnych" escortów jest naprawde tanio. Aha, to tylko cena jaka trzeba w serwisie zapłacić, dajmy przykład: coś kosztuje np 100zł wg FORDA i tyle dacie w serwisie. My w sklepie mozemy to kupić (z serwisu) za 50zł (bo mamy upusty), a sprzedać za 70zł. Rozumiecie???



Po pierwsze - program na ktorym pracujesz to kicha bo wprowadza Cie w blad co za tym idzie klientow tez a ktos placic za bledy musi - wkurza mnie jak kupuje cos w sklepie i 3 razy jade to wymieniac - kiedy auto zawzwyczaj juz rozbebrane.
RS mk V nigdy nie mial ABSu na 4 kola i nie mial bebnow z tyl

Cytat:
2009-12-09 21:23:49, Venom_4x4 pisze:
tłoczek jest od ręcznego



Nie ma takiego czegos w tarczo-bebnach escorta





[ wiadomość edytowana przez: Seba dnia 2009-12-10 15:17:51 ]
  
 
a mnie wk...wia jak jadę do sklepu i mi koleś każe tą część pokazać, raz wystarczyło owalić że na allegro kupuję i nigdy nie ma problemów to i tu nie będzie. W oplach tak jest że jeden silnik, jeden rocznik a trzy rodzaje każdej części.


-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Cytat:
2009-12-09 21:23:49, Venom_4x4 pisze:
tłoczek jest od ręcznego

2009-12-10 15:13:58, Seba pisze:
Nie ma takiego czegos w tarczo-bebnach escorta



Masz racje. Coś mi sie wczoraj popitoliło pod czachą. Przecież ręczny jest na lince.


[ wiadomość edytowana przez: Venom_4x4 dnia 2009-12-10 16:54:55 ]
  
 
Cytat:
2009-12-10 06:54:22, smallsize pisze:
a kupowales do rsa? zeberko to samo pytanie co u gory czy kupowales do rsa i kiedy? ja sie pytalem slawka pol roku temu i mowil ze tloczka nie idzie kupic. ogolnie w tedy sie pytalem o cylinderek z tylu. [ wiadomość edytowana przez: smallsize dnia 2009-12-10 06:55:19 ]



tak kupowałem
  
 
Seba, nie zgodze się z Tobą ze ten program to kicha! Do Forda lepszego nie znajdziesz. Po drugie nie oceniaj wszystkich sprzedawców na jednym poziomie! Jeszcze się nie zdarzyło, zeby do Forda ktoś zgłaszał u san reklamacje ze cos nie pasuje! Po trzecie to już jest stary samochód i dane nie sa juz aktualizowane, co nie zmienia faktu ze po rozmowie z klientem da się dokładnie ustalic co ma w aucie! Po czwarte w Oplach faktycznie jest cięzko z doborem części - głównie przewodów zapłonowych i kopułek. Po piąte podobno w mk VI był ABS na cztery koła (mówie podobno bo na rs-ach się nie znam) a kolega podał win z auta z października 1991 roku, więc to juz moze jaks wersja przejsciowa.
  
 
Paz 91 to wersja mk5 dla scisłosci
  
 
Cytat:
2009-12-10 18:38:07, iglaxr3i pisze:
Paz 91 to wersja mk5 dla scisłosci


nie ucz ojca dzieci robić ;D a tak na powaznie to wiem ze to mkV, ale moze to już jakaś przejsciówka, a tak wogóle to cholere bronie tego programu? Wiem jedno - klientom części dobrze dobieramy, a ze w tym przypadku są jakies rozbieżności to nie moja wina. Wy to tylko krytykować...
  
 
Cytat:
2009-12-10 18:35:00, krzysiek808 pisze:
Seba, nie zgodze się z Tobą ze ten program to kicha! Do Forda lepszego nie znajdziesz. Po drugie nie oceniaj wszystkich sprzedawców na jednym poziomie! Jeszcze się nie zdarzyło, zeby do Forda ktoś zgłaszał u san reklamacje ze cos nie pasuje! Po trzecie to już jest stary samochód i dane nie sa juz aktualizowane, co nie zmienia faktu ze po rozmowie z klientem da się dokładnie ustalic co ma w aucie! Po czwarte w Oplach faktycznie jest cięzko z doborem części - głównie przewodów zapłonowych i kopułek. Po piąte podobno w mk VI był ABS na cztery koła (mówie podobno bo na rs-ach się nie znam) a kolega podał win z auta z października 1991 roku, więc to juz moze jaks wersja przejsciowa.



Ja nikogo nie oceniam,mowie jak jest - zazwyczaj malo kto idzie z zamilowania na takiego sprzedawce - a powinien wg mnie miec hopla na tle aut i wtedy by sie tam sprawdzil. Lepszy program sam mam - jest to program fabryczny A reklamacje juz bys dostal sprzedajac nam zamiast zaciskow cylindereki
MK V od wrzesnie 90r do wrzesnia 92 roku
  
 
Jak bym miał Wam sprzedać te cylinderki to po pierwsze wypytał bym się o wszystko telefonicznie, po drugie w pracy mam podgląd obrazkowy (który u mnie za cholere nie chce działac), a po trzecie musiał bym zadzwonić do kolegów z Ford Polska by upewnić się gdzie jest część a oni zawsze sami raz jeszcze sprawdzaja czy dobrze dobraliśmy, bo wiedzą jak wiekszość sprzedawców dobiera, a potem robić zwrot towaru specjalnie sprowadzonego do Polski to kaszana.

MK I - produkowany od 08/1968 do 12/1974.
MK II - produkowany od 01/1975 do 09/1980.
MK III - produkowany od 10/1980 do 01/1986.
MK IV - produkowany od 01/1986 do 09/1990.
MK V - produkowany od 10/1990 do 08/1992.
MK VI - produkowany od 09/1992 do 12/1994.
MK VII - produkowany od 01/1995 do 09/2000.

Seba, i teraz tak:
kolega ma samochód z października 91, czyli już mk VI, ale w dowodzie i programie to mkV. Być może to 1 października??? I co, w takim razie to jest jakas przejsciówka. Obwiniacie mnie za zły dobór ale nie moja wina ze taki problemowy VIN dostałem

PS. A pochwalisz sie jego nazwą, bo "fabryczny" to nie wiadomo dokladnie o jaki chodzi.


[ wiadomość edytowana przez: krzysiek808 dnia 2009-12-10 18:51:10 ]
  
 
Cytat:
2009-12-10 18:50:09, krzysiek808 pisze:
Jak bym miał Wam sprzedać te cylinderki to po pierwsze wypytał bym się o wszystko telefonicznie, po drugie w pracy mam podgląd obrazkowy (który u mnie za cholere nie chce działac), a po trzecie musiał bym zadzwonić do kolegów z Ford Polska by upewnić się gdzie jest część a oni zawsze sami raz jeszcze sprawdzaja czy dobrze dobraliśmy, bo wiedzą jak wiekszość sprzedawców dobiera, a potem robić zwrot towaru specjalnie sprowadzonego do Polski to kaszana. MK I - produkowany od 08/1968 do 12/1974. MK II - produkowany od 01/1975 do 09/1980. MK III - produkowany od 10/1980 do 01/1986. MK IV - produkowany od 01/1986 do 09/1990. MK V - produkowany od 10/1990 do 08/1992. MK VI - produkowany od 09/1992 do 12/1994. MK VII - produkowany od 01/1995 do 09/2000. Seba, i teraz tak: kolega ma samochód z października 91, czyli już mk VI, ale w dowodzie i programie to mkV. Być może to 1 października??? I co, w takim razie to jest jakas przejsciówka. Obwiniacie mnie za zły dobór ale nie moja wina ze taki problemowy VIN dostałem PS. A pochwalisz sie jego nazwą, bo "fabryczny" to nie wiadomo dokladnie o jaki chodzi. [ wiadomość edytowana przez: krzysiek808 dnia 2009-12-10 18:51:10 ]


No byc moze pomylilem sie o miesiac w ta i wta ,ale na pewno pazdziernik 91 zawiera sie pomiedzy 08.90 a 10.92
Po za tym nawet jak sie upierasz o te mk VI to tam w RS i tak zawsze byle ytarczae a Tobie pokazalo bebny z 4ro kanalowym ABS
  
 
Katalogi i programy zawierają czasem błędy, zwłaszcza jeżeli chodzi o mniej popularne wersje aut. Spróbuj znaleźć sprężyny i amorki do RS 4x4
  
 
Seba, ja się nie upieram. Pierwszy screen dałem z bebnowymi, a drugi z tarczowymi, bo takie program pokazywał.
A błedy są w katalogach i to poważne, np TecDoc, chyba jeden z najlepszych i najdroższych (szef płaci za licencje 300zł miesiecznie na dwa komputery) pokazuje w moim mkV w silniku 1.4 ze występują świece żarowe i podaje konkretne w dodatku ;D

A przecież wszyscy wiemy ze nie było diesla 1.4

Aha, i dziś rano sprawdzilem w TecDoc-u RS 2000 mkV i mi w dziale "hamulce" pokazał właśnie cylinderki do hamulców bębnowych. Nie pokazał nawet opcji wyboru czy tarczowe czy bębnowe. Postanowiłem wejść w mkVI i tam to samo ;/ Kurcze, jak to tłumaczyć???
  
 
Cytat:
2009-12-10 19:06:20, Venom_4x4 pisze:
Katalogi i programy zawierają czasem błędy, zwłaszcza jeżeli chodzi o mniej popularne wersje aut. Spróbuj znaleźć sprężyny i amorki do RS 4x4


Amortyzator tylny : nr fabryczny 5031027 sprezyna wychodzi ,ze jest taka sama
  
 



Seba, sprężyne znalazłem taką, dedykowaną do RS-a:


[ wiadomość edytowana przez: krzysiek808 dnia 2009-12-10 19:29:39 ]
  
 
Nawet szybko ci poszło Amorek ok. natomiast ze springami jest taki bajer że nawet ford nie wie jak być powinno. Podobno na początku sprężyny były inne (inna charakterystyka), potem wkładali od 2wd. W ASO sprawdzili po numerze i stwierdzili że już do 4x4 nie robią i nie ma w magazynach. Ale temat nie o tym.
  
 
A co do charakterystyki to mi wywalilo 3 rodzaje sprezyn do RS

  
 
uuu, Seba, to mój program lepszy ;D hehe

Kurcze, chłopaki, zachciało się Wam RS-ów ;D

ASO, a ASO to różnica. Niektórym się po prostu nie chce w to bawić, bo wiedzą ze mało ( hehe, oni nie znają umiaru) na tym zarobią, a po drugie to wiedzą ze ceną zaskoczą klienta, a ten nie kupi, więc po co szukać. Błędne koło się zamyka...

Ja tam mam standardowego escorta i tez są dziwadła w nim, ale to chyba wina tego ze przez te 18lat to każdy właściciel wsadzał to co na szrocie podpasowało, czego skutkiem są np dwa różne przeguby i łożyska w kołach przednich ;/
  
 
Cytat:
2009-12-10 20:04:08, krzysiek808 pisze:
Kurcze, chłopaki, zachciało się Wam RS-ów ;D



bo rs to rs. moje marzenie jest nie tuzinkowy i daje radosc z jazdy w sumie za nie wielkie pieniadze i to jest to

p.s. 1.4 essa tez mam

[ wiadomość edytowana przez: smallsize dnia 2009-12-10 20:12:46 ]