[MKV]1.8 16V pompa paliwa-brak prądu

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
witam! niedawno wymienialem pompe paliwa i wszystko bylo wporzadu przez ok 3 tygodnie i przestala dzialac na poczatku myslalem ze pompe szlag trafil ale pompa jest ok. problem polega na tym ze nie dochodzi do niej prąd... jak sie pozniej okazalo prad nie dochodzi na przekaznik odpowiedzialny za pompe paliwa wie ktos moze skad dokladnie idzie prąd na ten przekaznik? zeby mniej wiecej wiedziec gdzie szukac przyczyny?? pozdrawiam
  
 
Zwarcie w skrzynce bezpieczników. Trzeba przelutować, najlepiej wszystkie piny. Też miałem z tym problemy
  
 
tyle ze to juz 3 skrzynka bezpiecznikow i za kazdym razem ten sam problem
  
 
Ale przelutowywane czy używki kupowales?
  
 
Sprawdź czy na kostce 12 pinowej jest prąd do pompy, znajduje się po przeciwnej stronie co akumulator, zwykłą próbówką nawet. Odepnij ją i sprawdzaj od strony silnika, nie od strony która idzie na skrzynkę.
  
 
skrzynki używki miałem.
  
 
a ta kostke sprawdze jutro jesli ja znajde
  
 
niestety nie znalazlem tego sa jakies 2 kostki od strony kierowcy ale one nie sa nigdzie podpiete od kiedy kupilem samochod
  
 
kostki 12 pinowe są duże, jak odepniesz ją to będzie 12 bolców w niej nie jak w innych 2 bolce.
  
 
witam! wiem ze troche pozno ale dopiero dziasiaj mialem czas zeby zagladnac do escorta. znalazem ta kostke sprawdzalem czy jest prad i w zadnym pinie go nie ma jakas rada???
  
 
mam podobny problem tylko z MKVII, będę bacznie się temu wątkowi przyglądał.
  
 
Cytat:
2009-12-13 16:08:03, _RAMMfan_ pisze:
witam! niedawno wymienialem pompe paliwa i wszystko bylo wporzadu przez ok 3 tygodnie i przestala dzialac na poczatku myslalem ze pompe szlag trafil ale pompa jest ok. problem polega na tym ze nie dochodzi do niej prąd... jak sie pozniej okazalo prad nie dochodzi na przekaznik odpowiedzialny za pompe paliwa wie ktos moze skad dokladnie idzie prąd na ten przekaznik? zeby mniej wiecej wiedziec gdzie szukac przyczyny?? pozdrawiam

Sprawdź czy nie wyskoczył ci wyłącznik bezwładnościowy.

-----------------
CB Radio: President HR 2600+alan PC6

EOP 3F98

#2432
  
 
Cytat:
2009-12-19 14:29:30, skorpion19 pisze:
Sprawdź czy nie wyskoczył ci wyłącznik bezwładnościowy.

szukałem tego wyłącznika na lewym słupku obok nóg kierowcy i nie ma go na 100%, najprawdopodobniej został wymontowany. z ciekawości sprwdzałem też w bagażniku bo podobno w niektórych modelach tam były umiejscowione ale ni ma...
  
 
Nie masz czegoś takiego? Teoretycznie nie powinien odpalać wogóle, chyba że ktoś to wywalił a kabelki skręcił ze sobą.

-----------------
CB Radio: President HR 2600+alan PC6

EOP 3F98

#2432
  
 
własnie nie ma czegoś takiego, kiedyś szukałem jak wygląda ten czujnik i na 100% go nie ma. jest tylko wiązka kabli i tyle...
  
 
Cytat:
2009-12-13 16:41:21, Kleszczak pisze:
Sprawdź czy na kostce 12 pinowej jest prąd do pompy, znajduje się po przeciwnej stronie co akumulator, zwykłą próbówką nawet. Odepnij ją i sprawdzaj od strony silnika, nie od strony która idzie na skrzynkę.

Kleszczu wiązki do pompy nie ma w komorze silnika, musi szukać usterki w skrzynce bezpieczników albo przerwy w obwodzie wiązki tylnej. Wtyk M5C przewód czarno-czerwony 1mm2 to jest zasilanie pompy.

-----------------
CB Radio: President HR 2600+alan PC6

EOP 3F98

#2432
  
 
widze ze to jednak grubsza sprawa i bez elektryka sie nie obejdzie ale dzieki za wszystkie podpowiedzi pozdro
  
 
a sprawdzales bezpieczniki kolo akumulatora ?? jeden jest odpowiedzialny za pompe
  
 
szczerze mowiac nie sprawdzalem wiesz moze dokladnie ktory jest odpowiedzialny za pompe?
  
 
z tego co pamietam u mnie sa 3 i byl to srodkowy. jakby co to sa przykrecane z dwoch stron wystarczy dobrze poluzowac bo ja nie spojrzalem i wyrwalem :p