[OGÓLNE]Przycisk start

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam mam pytanie czy ktos montował taki przycisk w swoim aucie? i czy mozna go zamontowac bez wiekszych koplikacji.

Dzięki
  
 
ja nie montowałem, ale teściowi założyli taki guzik, jak mu stacyjka padła podpięty był zamiast ostatniej pozycji kluczyka (zapłon)
  
 
to sie chyba mija z celem, bynajmniej w MK7. Tak czy tak musisz miec wlozony kluczyk, bo jak ominiesz immo i blokade kierownicy??
  
 
jak ktoś jest zdolny magik to sobie zrobi na karte zbliżeniową.
ale mnie to jakoś nie kręci. ani guzik ani karty. nie ma to jak kluczyk
  
 
Cytat:
2010-02-11 10:41:55, Venom_4x4 pisze:
jak ktoś jest zdolny magik to sobie zrobi na karte zbliżeniową. ale mnie to jakoś nie kręci. ani guzik ani karty. nie ma to jak kluczyk





Dokładnie JA tam lubię to "uczucie"


A co do samego przycisku to da się ale tak jak napisał srvrserver i tak będziesz musiał mieć włożony kluczyk w stacyjkę
  
 
Co do immo to ja mam sposob, i sam sie kiedys niechcacy znalazł. Ale tym glosno mowic nie bede. I zgadzam sie z przemowcami, nie ma to jak przekrecanie kluczyka, dzwiek pompy, start kontrolek... hmm
  
 
Ja bym sie wstrzymal z taka modyfikacja majac autko bez immo, wystarczy ze ktos wie co nieco o escortach i ich przelaczniku zespolonym. Wystarczy wyciagnac koncowke przelacznika, spiac styk od pozycyjnych ze stykiem od mijania i masz zaplon(pompka paliwa dziala, wszystkie kontrolki swieca sie jak przy kluczyku na II) wystarczy zapalic na pych/srubokretem przy rozruszniku/guzikiem(jesli ktos zmodyfikuje).

[ wiadomość edytowana przez: Tikavi dnia 2010-03-21 14:38:09 ]
  
 
immo wymontowujesz i doklejasz w jakimś miejscu obok czujnika. a blokadę kierownicy upierdziel fleksem. Ja tak zrobiłem i jeżdżę do dzisiaj
  
 
JA ROBIŁEM - PROSZĘ

Tylko że to się na dłuższą metę nie sprawdza, chyba że by puścić przez przekaźnik.
  
 
ja niestety byłem zmuszony zrobić sobie taki mini starter gdy po zatankowaniu złamałem kluczyk w korku wlewu paliwa i na szybko zrobiłem go z dodatkowego włącznika halogenów który miałem luzem, 2 minuty roboty pod dystrybutorem na raz dwa na szybko wszystko można, tylko zaskoczyła blokada kiery i na tym skończyła sie przygoda jazda prosto, skręceniu pomógł mi masywny śrubokręt którym podważałem ząbki kiery na blokadzie jednak nie ma to jak przyjemny przekręt kluczyka i on sam wiszący ze smyczką i nie żadko z różnymi klamorkami

-----------------
EscortDriver #893
Preto on Tour
www.youtube.pl/pretoontour
  
 
Allegro 1

Allegro 2
  
 
dwa najpopularniejsze zestawy

-----------------
EscortDriver #893
Preto on Tour
www.youtube.pl/pretoontour
  
 
ja u siebie w mk7 tez mialem na guzik, za wlacznik dalem 70 zl tzlko tak jak reszta pisze musisz wlozyc kluczyk i przekrecic do zaplonu
 
 
Z tym przyciskiem to jak w starych maluchach zapalanych na linkę