F 125p. szeroki zawias - co potrzeba?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Co potrzeba żeby do Kanta zamontować tzw. szeroki zawias - mam całe nowe zawieszenie tzw. wąskie od poloneza - i jakie części JESZCZE potrzebne żeby zawias poszerzyć?
  
 
szeroka belka, jak chcesz to mam nową za 100zł sprzedam

oprócz tego długie tulejki drążków kierowniczych i górne mocowania wahaczy (są do kupienia po 6zł nowe).

[ wiadomość edytowana przez: Tailgunner dnia 2010-03-28 21:07:26 ]
  
 
Jeszcze musisz przesunąć mocowanie górnego wahacza, jedno faktycznie wymieniasz (łudeczka), a drugie musisz przespawać bo geometri nie ustawisz.

Pozdrawiam Piotrek.
  
 
i nawiercić nowe otwory na kołki ustalające belkę.
  
 
Cytat:
2010-03-29 01:19:58, fiat_maniac pisze:
i nawiercić nowe otwory na kołki ustalające belkę.



nie?? przynajmniej ja nie musiałem
  
 
Cytat:
i nawiercić nowe otwory na kołki ustalające belkę.



Nic takiego nie robiłem. Wsadzałem szerki zawias do kanta '80.
  
 
bo to bzdura - nic z belka nie trzeba robic - z szerokiego zawiasu jest bolt on
A drazki reakcyjne przypadkiem nie sa dluzsze? pytam bo nie wiem
  
 
Drążki są dłuższe.
  
 
A ja się podepnę tylko odnośnie tylnego zawiasu - ile szeroki mos jest szerszy od wąskiego?
  
 
Z tego co pamiętam to ok 3cm na stronę.
  
 
przod 30mm tyl pewnie tez - moge zmierzyc jak chcesz.
  
 
Cytat:
2010-03-29 13:21:45, jaqo pisze:
przod 30mm tyl pewnie tez(...)


Też, na stronę.
  
 
to zmierz
  
 
Cytat:
2010-03-29 11:58:38, jaqo pisze:
A drazki reakcyjne przypadkiem nie sa dluzsze? pytam bo nie wiem



Były dwie wersje: z drążkami takimi jak w wąskim zawiasie i dłuższymi tulejkami oraz w dłuższymi wewnętrznymi drążkami.
  
 
Cytat:
2010-03-29 01:19:58, fiat_maniac pisze:
i nawiercić nowe otwory na kołki ustalające belkę.


Coś w tym musi być bo i spotkałem się z podobnym problemen jak jeden z forumowiczów na PTK wkładał szeroką belkę do wąskiego polda bodaj rocznik 89+-.

Drążki kierownicze wewnętrzne ale i reakcyjne (ten prent z gwintem na końcu) też chyba są dłuższe
  
 
Nie coś, tylko bodaj 10 mm różnicy w rozstawie kołków, ale w większości przypadków to siada bezboleśnie.
  
 
4mm
561mm dla wąskiego
565mm dla szerokiego

widać jaqo masz sztywniutka budę.
  
 
albo otwory w budzie sa wieksze - ja belke rekoma podmienilem wiec nie nie rozginalem czy nie wkrecalem na sile. Chociaz pamietam, ze jedna i druga belka wchodzila tak samo - dziwne. Jutro to tez sprawdze bo mam stara belke i poldoroverowa luzem.
Chyba ze we fso zrobili belke przejsciowa belke zawiasu mialem z poldorovera 94.

Cytat:
2010-03-29 16:06:46, jose pisze:
Były dwie wersje: z drążkami takimi jak w wąskim zawiasie i dłuższymi tulejkami oraz w dłuższymi wewnętrznymi drążkami.


napisalem reakcyjne nie kierownicze:p


[ wiadomość edytowana przez: jaqo dnia 2010-04-01 00:38:58 ]
  
 
pamietajcie ze stablizator rownize szeroki trzeba zapodac bo zwykły waski srednio chce wskoczy w łaczniki :] a tak pozatym to chyba juz wszystko , w sumie jak juz robisz szeroki to przesun sobie dolne mocowanie wahacza na zewnatrz o jakies 8 mm wtedy bedziesz miał fajny negatyw , auto zachwouje sie znacznielepiej :] i jedzie tam gdzie chcesz a nie tam gdzie go sily chca wyniesc.
  
 
Cytat:
2010-04-01 08:04:43, Barti125pGRT pisze:
pamietajcie ze stablizator rownize szeroki trzeba zapodac bo zwykły waski srednio chce wskoczy w łaczniki :] a tak pozatym to chyba juz wszystko , w sumie jak juz robisz szeroki to przesun sobie dolne mocowanie wahacza na zewnatrz o jakies 8 mm wtedy bedziesz miał fajny negatyw , auto zachwouje sie znacznielepiej :] i jedzie tam gdzie chcesz a nie tam gdzie go sily chca wyniesc.


widze że ustawienie Ci się spodobało
chyba też poszukam szerokiego zawiasu - jak już polibusze będą.