[smallsize] RS2000 MKV - Strona 2

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
bardzo fajnie prezentuje się te twój rs, raz go oglądałem jak stałeś pod tesco na wielickiej, mój przy twoim to taki szarak
  
 
chyba nawet pamietam, bo zadko tam teraz jezdze zawsze swojego szaraka mozesz zrobic na cos fajnego
  
 
moze mi ktos pomoze. mam problem z kontolka ladowania. nie zawsze sie ukazuje, ale czasem tak. problem jest taki, ze po odpaleniu auta swieci sie kontrolka ladowania. wystarczy tylko leciutko dotknac gazu i kontrolka gasnie. problemu nie ma jak odpalam auto po jezdzie. dzieje sie tak gdy auto postoi kilka godzin. problem sie pojawil juz w zimie. co zostalo zrobione, bo musialem:

- glowica plus nowe graty
- nowy napinacz paska wielorowkowego plus pasek
- skrzynka z bezpiecznikami przelutowana
- autko bylo takze u elektryka, ktory sprawdzil wiazke silnika, i zrobil tak jak ma byc mocowanie kabli altek, rozrusznik itp. ( zerwaly mi sie w zimie i byly tylko zrobione na tzw "slowo honoru" )

nie sprawdzalem tylko akumulatora. autko odpala normalnie. nie ma z tym zadnych problemow.
  
 
kabel sprawdz i przeczysc styki od kontrolki ladowania przy altku.
jesli to nic nie da, to szczotki w altku, a potem diody wzbudzenia


[ wiadomość edytowana przez: radekbox dnia 2010-05-11 21:21:37 ]
  
 
Cytat:
2010-05-11 21:21:07, radekbox pisze:
kabel sprawdz i przeczysc styki od kontrolki ladowania przy altku. jesli to nic nie da, to szczotki w altku, a potem diody wzbudzenia [ wiadomość edytowana przez: radekbox dnia 2010-05-11 21:21:37 ]



kable w altku byly robione w zeszlym tygodniu. jak pisalem wczesniej. sam altek nie wiem czy byl sprawdzany. ladowac, laduje podejde jutro do elektryka i nakresle mu problem.

jeszcze jakies sugestie?
  
 
zmień regulator napięcia i będzie po kłopocie,cene przystępna, wymiana prosta , czas całej operacji niewielki
  
 
Może być już niedomaganie alternatora. U mnie też się tak pojawiało, z czasem częściej a jak wpadł w kałuże to też aż w końcu kupiłem drugi za 45zł.

-----------------
W poszukiwaniu żywiciela ważną rolę u kleszczy odgrywa ruch, ciepło i inne czynniki chemiczne, np. zapach. Przypuszczalnie dlatego określone grupy ludzi są częściej kąsana przez kleszcze, niż inne. - Po prostu mają pociągający dla kleszczy zapach
  
 
Cytat:
2010-05-11 21:37:40, Kleszczak pisze:
Może być już niedomaganie alternatora. U mnie też się tak pojawiało, z czasem częściej a jak wpadł w kałuże to też aż w końcu kupiłem drugi za 45zł.



o widzisz kleszczu przypomniales mi jedno. po remoncie glowicy i wymianie kilku innych rzeczy bylo wszystko ok. na drugi dzien umylem auto i pojawil sie problem. dostal spora dawke wody w trakcie mycia ( auto stalo miesiac u mnie potem 2 miechy u mechanika ). odpalam chce wiechac do garazui widze, ze kontrolka sie swieci. lekko naciskam gaz i znika. i takjest do teraz.
  
 
Cytat:
2010-05-11 21:30:06, Remarq pisze:
zmień regulator napięcia i będzie po kłopocie,cene przystępna, wymiana prosta , czas całej operacji niewielki


O tym samym pomyslałem
Dodatkkowo wyczyść wszystkie połączenia kabli z alternatorem
Pozdrawiam
  
 
dzieki wszystkim za pomoc. jak sie z tym uporam to dam znac
  
 
dzisiaj dotarla paczuska z plytka, ktora jest nie zbedna, aby dzialala rezerwa paliwa i spryskiwaczy. spowodu ciaglych opadow w krakowie ( zamkniety glowny most w miescie ) z powodu wielkiej wody na wisle, mialem czas zeby ja zalozyc. stara plytka juz nie banglala. teraz brakuje tylko czujnika do spryskiwaczy, ktory ma przyjsc od kleszcza.

przy zakladaniu zegarow ulamala sie raczka od wycieraczek. komus wczesniej tez sie zlamala i byla robiona na goraco. narazie kasy nie mam wiec zrobie tak samo , a w czerwcu trzeba bedzie kupic nowy zespolony.





[ wiadomość edytowana przez: smallsize dnia 2010-05-18 12:29:57 ]
  
 
Czyli na zlot przyjedziesz?
  
 
bozocielny? nie. 4-go czerwca oddaje auto na wymiane pompy wody.

[ wiadomość edytowana przez: smallsize dnia 2010-05-18 12:31:39 ]
  
 
Wymian apompy wody to maks godzina czasu.
Ales sobie powód znalazł
  
 
Cytat:
2010-05-18 15:03:49, RemikGT pisze:
Wymian apompy wody to maks godzina czasu. Ales sobie powód znalazł



nie wiem jak ty, ale ja sobie nie moge pozwolic na wymiane pompy wpdy samemu, bo nie dysponuje kanalem, a mechanik, ktory opiekuje sie moim autem poza tym, ze ma swoj warsztat to pracuje tez w innym miejscu. jestem z reszta troche z kasa do tylu i wypad na drugi koniec polski w czerwcu nie wchodzi w gre. kasa byla, ale poszla w silnik. w czerwcu rownierz oddaje maglownice do regeneracji. zebys sie we wrzesniu nie zloscil tez mnie na zlocie nie bedzie z uwagi, ze oddaje auto do blacharza i mam z reszta 2 wesela, a nie mam cieplej posadki wiec na kazda modyfiakcje, naprawe itp musze zasuwac.
  
 
Cytat:
2010-05-18 15:26:37, smallsize pisze:
nie wiem jak ty, ale ja sobie nie moge pozwolic na wymiane pompy wpdy samemu, bo nie dysponuje kanalem, ...



... eeeeeetam ... o ile pamiętam to u Grzee wymienialiśmy pompę wody na chodniku przed warsztatem tadzika - max godzina roboty bez kanału ... bierz pompę na zlot to ci wymienimy gratis
  
 
Cytat:
2010-05-18 15:32:20, Pre100n pisze:
... eeeeeetam ... o ile pamiętam to u Grzee wymienialiśmy pompę wody na chodniku przed warsztatem tadzika - max godzina roboty bez kanału ... bierz pompę na zlot to ci wymienimy gratis



Pre100n nie kus losu
  
 
Cytat:
2010-05-18 15:32:20, Pre100n pisze:
... eeeeeetam ... o ile pamiętam to u Grzee wymienialiśmy pompę wody na chodniku przed warsztatem tadzika - max godzina roboty bez kanału ... bierz pompę na zlot to ci wymienimy gratis


dobra myśl.Jestem za!!!!!!!!!
  
 
dzisiaj od rana bawie sie w zakladanie elektrycznego szyberdachu.

przelozylem szyberek, bo do mojego nie przykreci sie silniczka. podpiolem wszystko iiii nic. silniczek nie reaguje.

korzystalem z tego watku:

http://motonews.pl/forum/?op=fvt&t=144735&c=129&f=20&start=0

zrobilem jak fabryka wypuszczala. mam wszystko przekaznik wiazke i nic. jakies pomysly?

ide teraz podpiac silniczek na krutko do aku czy w ogole zyje.
  
 
miernik w reke i:

sprawdz czy masz napiecie w wiązce

napiecie za wtyczką silnika ewentualnie na samym silniku

i na koniec czy jest napięcie na wtyczce od guzika