Andrys , nowa 2107 w kubie , powrót do starych czasow ;-) - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Działaj, bo początek jest zacny Nie czytałem całego wątku- silnik bez problemu siadł na belkę, że było rzeźbienie? Powodzenia w ciągu dalszym
  
 
Zamontowany na szybko spoiler .:



Podpora walu podniesiona do góry ze względu na zbytnie przenoszenie skrzyni względem walu naped. :



wy spawany tunel pod skrzynie biegów , z nakładką od Fiata 131 (demontowalna , w celu łatwiejszego włożenia i dostępu do skrzyni biegów)

  
 
silnik z 2 głowicami z wyklepanym miejscem w grodzi pod czujnik walka rozrzadu ( przez ten czujnik nie dalo sie wsadzic i zdemontowac 2 glowicy )

  
 
Imponuje mi twoja robota, robisz to z sercem, nie byle jak, wszystko starannie. Dopracowujesz każdy szczegół. Tak trzymaj.
  
 
Idziesz ostro Dobra robota
  
 
dziś trochę popracowałem przy silniku który będzie dokładnie włożony(bo ten rozłożony który siedzi , to model - był po strzale rozrządu) do lady.

1. Zmieniony (przerobiona łapa) napinacz paska wieloklin owego ze wzg. iż mocowanie by weszło w drążek stabilizacyjny który jest zaraz pod kołem pasowym walu korbowego ( ok 10-13 mm] i dorobione dodatkowe mocowanie by nie pękła piska olejowa :





2. wywalona pompa klimatyzacji która jest niepotrzebna i zmienione rolki prowadzące ze względu na zakleszczenie się paska po wyjęciu pompy:
dodano:
- nowy pasek - krótszy oczywiście
- nowe małe rolki
na zdjęciach górnych po przeróbce, na dolnym zdjęcie oryginalnego napędu:


  
 
ciekawie się prodzekt rozwija, oby tak dalej
ciekaw jestem finału
  
 
taki potwor w Ladzie dorób jej skrzydła i będzie latać
  
 
Kolejne przeróbki by wsadzić tym razem :

1. Alternator




2. Pompę wspomagania




3. Chłodnice - Chłodnica zaadoptowana z VW Passata B2 - największa jaka wejdzie do lady bez większego prucia komory (podcięte tylko wewnętrzne żebra by ja wpuścić do środka pod przedni pas






[ wiadomość edytowana przez: andrys20 dnia 2011-03-19 17:46:46 ]
  
 
Kombinowania jest widzę bardzo dużo..ale efekt powinien być motywacją Powodzenia !
  
 
WCZORAJ BYL SZYBKI ZAKUP. I opłacalo sie bo efekt jest calkiem kozacki .pozdrawiam.






[ wiadomość edytowana przez: andrys20 dnia 2011-03-25 20:45:15 ]
  
 
Adaś, daj większe fotki. Kiepsko widać, ciężko stwierdzić kozactwo.
  
 
tak patrze na to co rzezbisz i tak sie zastanawiam...Andrys, myslisz czasem o smierci??? bo jak to zacznie jezdzic to staaaaary
  
 
Cytat:
2010-10-26 20:23:21, andrys20 pisze:
Obecny stan. Pojazd jeszcze jeździ. obecnie wyprute jest wnętrze, i zdjęte zderzaki . w Weekend bede łączył silnik ze skrzynia biegów z fiata 131 abartowska wytrzymującą od 250-300KM .wiec jakiś zapas jest. bardziej boje się o most który seryjny nie wytrzyma na pewno udaru przy ruszaniu lub zmiany biegów ;-(



jak rezultaty ?

myle ze jesli atak nie pierdyknie to tylny most wytryzma.
jesli nie daj znac , znajdizemy wrosji cos solidniejszego.
B R
  
 
most strzeli napewno ,satelity za kruche, mam most ładowyski zmontowany prze zemnie zapasowy na setelitach od jugola fiata ( sa wieksze , o klase wytrz. wyzsze) . ale najlepszy bylby mechanizm o zw. tarciu wewnetrznym.
  
 
generalnie lada stoi, walcze z ukl chłodzenienia.w ch... pracy. masakra.

musze kupic unibolle na zawieche z przodu i z tylu. bardzo tania sprawa i bardzo wytrzymala.trza sie bawic w budowe drazkow i wachaczy ,ale za to mam pelna regulacje kątów.zawiecha jednak zostaje 2 wachaczowa z przodu ze wgledu na zaoszczedzenie miejsca pod komora silnika do wsadzena turbosprezarek w 2-stagu( po odpaleniu i kilku zlotach na seryjnym motorku)
  
 
Co to za cisza? Nie przed burza przypadkiem?
  
 
cisza, hymm , nie nie !!!! budujemy i organizujemy kase na reszte dzialań, zrobilem juz ukl. kierowniczy na maglownicy od Lanci Delty 2 , troche blacharki, zalozylem jedno poszerzenie na przymiarke, porobie troche zdjeć w wolnej chwili

szykuje sie na doprowadzenie do ladu chlodzenia , hamulcow i powoli przymierzam sie do kolektorów wydechowych.
  
 
Jak tam idą prace?
  
 
Witam projekt został ukonczony czy trafił do kosza ?