Kolumna kierownicza - pasuje z anglika ?

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Witam!
Osmieliłem się zacząć nowy wątek gdyż nie znalazłem informacji jaka mnie interesuje.
A więc mam pytanie
czy ktoś orientuje się czy kolumna kierownicza z anglika pasuje do naszej wersji omegi
tzn chodzi o jej środek bo wiem że obudowa jest inna.
Strasznie puka mi moja kolumna a mam okazje kupić tanio taką z anglika i nie wiem czy gra jest warta świeczki??
czy da się włożyć wnętrzności do mojej?

[ wiadomość edytowana przez: Cleber dnia 2006-05-25 10:51:32 ]
  
 
Nie pasuje gwint wałka jest odwrotny.
Ale jak koniecznie chcesz to za 20zł mam pare pięknych przekładni,angielskich oczywiście
  
 
a tego gwintu nie da sie przegwinować??
  
 
Że jak lewy na prawy?
  
 
Przegwintować po co .
Jak założysz bebechy od anglika to kręcąc w lewo bedziesz skręcał w prawo.
I gwarantuje że jak opanujesz jazde tym sprzętem to ci go nikt nie ukradnie.

A można się tego nauczyć .
  
 
Hej

Dobre
I kto by to pomyślał że nasz kolega ma tak zajebiste poczucie humoru a na zlocie to tylko interesy załatwiał
  
 
przemyśle propozycje nauki jazdy od nowa
a co myślicie na temat czy warto regenerować czy lepiej kupić używke?
Szczerze to powiem że moja padła w rok po przywiezieniu auta z niemiec
Słyszałem też że jest tam jakaś śróbka która po przykręceniu daje jakieś szanse że pukanie ustąpi ale może też nie dać się kręcić kierownicą
  
 
Jeśli ktoś da ci gwarancje na uzywana kolumnę to kup

Regeneracja kolego regeneracja

i najpierw sprawdź warsztat, upewnij sie czy wystawią ci gwarancje we Wrocławiu wystawiają
  
 
Już zdążyłem obskoczyć pare warsztatów
W jednym chcą za regeneracje 400zl i dają 2lata gwarancji
Tyle ze musze ja sam wymontowac i im dostarczyć
A w drugim chca 600zl i dają tylko 10 miesiency ale za to robią wszystko.
Co do tej śrobki
to jest jakas szansa ze przestanie pukac chociaz na jakis bo w weekend wybieram sie na ślub i niechcialbym zeby cos tak strasznie stukało
do weekendu juz nie zdaze zregenerować a niechialbym jej zepsuc jeszcze bardziej tym dokrencaniem śruby
Pozdrawiam
  
 
Posprawdzaj to dokladnie bo wiem ze w srodku jest jakas tuleja, ktora sie wyrabia i stuka, jest napewno duzo tansza a roboty chyba tyle samo co przy wymianie kolumny, moze nie musisz jej regenerowac !!!

Podrzuc temat z tuleja mechanikowi, zobaczysz co ci powie, chyba ze chce zedzrzec odrazu za regeneracje, ale warto sprawdzic.
  
 
350 zł 1 rok gwarancji-u mnie.
Ale trzeba mi ją przysłać.

Pzdr
  
 
Cytat:
2006-05-25 14:28:12, rafalklamut pisze:
Posprawdzaj to dokladnie bo wiem ze w srodku jest jakas tuleja, ktora sie wyrabia i stuka, jest napewno duzo tansza a roboty chyba tyle samo co przy wymianie kolumny, moze nie musisz jej regenerowac !!! Podrzuc temat z tuleja mechanikowi, zobaczysz co ci powie, chyba ze chce zedzrzec odrazu za regeneracje, ale warto sprawdzic.



Czy ktoś już wymieniał taką tulejke ? Jeżdze po różnych mechanikach ale nikt nie jest w stanie mi powidzieć co tak wali, nadmieniam że słysze uderzenia i czuje luz pomiędze przekładnią a kierownicą, zawieszenie jest ok.
  
 
Stuka Ci łozysko oporowe
Dokładnie wewnętrzna tuleja łozyska oporowego
Sprężyna oporowa - łożysko jak kto woli.

Objawia się stukaniem na nierównościach.

Ewentualnie mógłbyś się pokusić o zakup zestawu naprawczego kolumny kierowniczej
nr katalogowy 16 09 103
nr części 26063585
Ale w skład tego zestawu o ile się orientuje nie wchodzi ta sprężyna oporowa.
Może też stukać ramie układu kierowniczego pośrednie ????
Jeśli zawieszenie masz OK to nic więcej nie powinno stukać


Jeśli się myle to mnie poprawcie






  
 
Cytat:
2006-07-21 00:10:56, abacus pisze:
Stuka Ci łozysko oporowe Dokładnie wewnętrzna tuleja łozyska oporowego Sprężyna oporowa - łożysko jak kto woli. Objawia się stukaniem na nierównościach. Ewentualnie mógłbyś się pokusić o zakup zestawu naprawczego kolumny kierowniczej nr katalogowy 16 09 103 nr części 26063585 Ale w skład tego zestawu o ile się orientuje nie wchodzi ta sprężyna oporowa. Może też stukać ramie układu kierowniczego pośrednie ???? Jeśli zawieszenie masz OK to nic więcej nie powinno stukać Jeśli się myle to mnie poprawcie



Z tego co się zorientowałem to są elementy o których mówisz + jeszcze krzyżyk przy przekładni który bagatela kosztuje 500zł w aso i nie ma zamienników. Najgorsze jest to że nie moge znaleźć warsztatu w trójmiescie który wiedziałby jak sie do tego zabrać a dawać żeby jacyś mechanicy uczyli sie na moim samochodzie nie mam zamiaru. Byłbym wdzięczny za jakiś namiar warsztatu w trójmieści lub woj. ościennych gdzie są dobrzy fachowcy od tego.
  
 
Podepnę sie pod wątek bo potrzebuje informacji jak odkręcić tą śrubę zerwaniową przy kolumnie kierowniczej. Jedna jest normalna zaś ta druga jest okrągła. Jak za to się zabrać??? Przerabiał to ktoś??? Z góry dzięki za informację.
  
 
przewaznie krecilem przecinakiem a dzis spokojnie odkrecilem bardzo porzadnymi kombinerkami
  
 
Super. A jeszcze mógłbyś mi podpowiedzieć czy da się wymontować tą kolumnę razem z całym osprzętem??? Czyli kierownicą i wszystkimi przełącznikami po prostu całość?? Musze na moment to całe wymontować żeby dostać się do tej małej chłodniczki klimy bo mi przepuszcza
  
 
da sie