[Tevenet] MKIV RST Replica - Strona 11

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Dzień pierwszy -> maglownica wymieniona i wyleciało trochę gratów

  
 
Widzę ze wam się by tam przydało tornado z pomorskiego żeby ten bajzel garażowy posprzątało
  
 
Nie no ale lampy seria ewentualnie lekko przydymione musisz zostawić. No nie przystoi takiemu klasykowi czarna lampa
  
 
Powiem Ci Rex, że byłem sceptyczny do tych lamp. Ale na żywo fajnie wygląda. Co najważniejsze... widać w dzień, że świeci.
  
 
Ja mam zapytanie czy to jest folia czy lakier?

Bo zainspirowały mnie te twoje lampy, i kombinuję coś takiego u siebie
  
 
Na lampie jest folia 3M. Generalnie to od klasyka go kilka elementów odróżnia. Zresztą zawsze w kilka minut mogę założyć oryginalne lampy, które mam w zapasie.
  
 
Prawie dwa tygodnie wakacyjnej zabawy już za mną W podsumowaniu muszę powiedzieć, że efektów absolutnie brak


Zakonserwowana podłoga, zrobione na cacy obydwie podłużnice, wymieniona maglownica, ustawiona zbieżność, wymieniona butla gazowa na taką w miejsce koła zapasowego, nowa linka ręcznego, podłączone trochę kabelków typu centralne zamki itp.

Ale tego praktycznie nie widać...

Wrzucam tylko jedną fotkę z gatunku zgadnij kotku co mam w środku

  
 
Co to za komputerek po lewej? Ze sierry?
  
 
Nowa kiera,manetka i licznik+komputerek
  
 
w sierra nowszych tez chyba....ja mam taki ze scorpio...generalnie byly dwa...do mk4 ten drugi dedykowany (tylko ciezko go podlaczyc bo trzeba miec czujnik przepplywu paliwa....w rst bywaly)

tak czy siak....podlaczyles ten? dziala?
  
 
Chodziło o komputerek, reszta bez zmian

Podłączony na próbę działa ale mój VSS nie pasuje do wtyczki z instalacji i muszę go najpierw wymienić. Dodatkowo nie mam odpowiednich żaróweczek do podświetlenia, te malutkie z licznika MK4 są za duże...

Walczę również z podłączeniem obrotomierza. Do EECIV dochodzą dwa kable z cewek. Każdy z nich daje dokładnie połowę wskazań obrotomierza... Ja zsumować ten sygnał żeby obroty były pokazywane prawidłowo i żeby nie zjarać kompa?
  
 
Cytat:
Walczę również z podłączeniem obrotomierza. Do EECIV dochodzą dwa kable z cewek. Każdy z nich daje dokładnie połowę wskazań obrotomierza... Ja zsumować ten sygnał żeby obroty były pokazywane prawidłowo i żeby nie zjarać kompa?


Pasowało by to obejrzeć na oscyloskopie

Jeśli tylko przebiegi są takie same to można śrubować zrobić jakiś prosty powielacz napięcia.

Ewentualnie jeszcze spróbować sterować tranzystorem.

Jak się odkopie to dam ci znać co wymyśliłem
  
 
Nie jest to jeszcze ogłoszenie sprzedaży ale zastanawiam się czy ktoś nie chciałby przygarnąć mojego złomka? Ewentualnie mógłbym go zamienić na jakieś normalne wozidło...
Jakoś brak mi ostatnio motywacji - chyba pora na zmiany
  
 
Tak nawiązując do tego obrotka jeszcze. Do EECIV czy do EDIS'a?


[ wiadomość edytowana przez: emtees dnia 2012-08-25 22:51:42 ]
  
 
Cytat:
2012-08-25 22:51:08, emtees pisze:
Tak nawiązując do tego obrotka jeszcze. Do EECIV czy do EDIS'a? [ wiadomość edytowana przez: emtees dnia 2012-08-25 22:51:42 ]



EDIS zintegrowany z kompem...
  
 
To z kompa powinien iść sygnał na jednym z pinów na obrotek.
  
 
I idzie ale po podłączeniu do mojego obrotka brak reakcji. Na obrotku z mk6 ten sygnał daje wskazania.
  
 
I z tym raczej nie zawalczysz. Do MK5 jak wrzucisz kompa z Mondka, albo z MK7 też są cyrki. Obrotomierz pokazuje wtedy jakieś kosmosy typu 11tys RPM.
  
 
Zawalczę Jakoś jeździ sporo MK4 z zetecami pod maską i obrotki hulają. Kwestia tylko jak to zrobić.
Na razie nie martwię się tym zbytnio.

A jeżeli chodzi o kwestię sprzedaży złomka to mimo wszystko chciałbym żeby ktoś go przygarnął w całości. Bardzo szkoda by go było rozebrać na części... Więc może ktoś przygarnie?
  
 
Masz racje, śmigają. Luknąłem w sumie teraz na neta i z tego co wyczytałem to obrotek w MK4 bierze sygnał bezpośrednio z cewki, czyli wcześniejszy wasz trop był dobry.