[Tevenet] MKIV RST Replica - Strona 13

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Podobnie jak poprzedniej zimy zaatakowałem krawężnik. Tym razem prawy przód. Prędkość bardzo mała ale przywaliłem solidnie. Uszkodzenia niewielkie -> porysowana felga i pewnie delikatnie skrzywiony drążek bo lekko go znosi. No cóż, może to już tradycja?

Popełniłem też kilka zimowych fotek:

  
 
Tak dla porównania kolorków:




[ wiadomość edytowana przez: surec dnia 2013-01-16 10:08:55 ]
  
 
Co do kolorków nie ma co porównywać do tych VAGów, moje to zwykłe spray'e za 15 zł. Na zimę są, na lato będą inne felgi i spokój.

Niestety mam pewien problem z autem. Delikatnie cieknie mi jeden z tylnych cylinderków. I śmieszna sprawa ale nigdzie nie mogę takich znaleźć. Nie chcę używki, tylko nowe. Bębny mam z tyłu od modelu RS Turbo (średnica bębna 229 mm). Cylinderek dosyć nietypowy bo stosowany tylko w tym modelu. Numer TRW BWH230. Niestety nigdzie tego nie mogę dostać.

Czy ktoś mógłby pomóc z tym głupim problemem?
  
 
masz zdjęcie tego cylinderka? Może tylko numerem się różnią.
Tak jak w naszych escortach i hondach.
  
 
Niestety nie, różnią się trzymaniem szczęk i elementem montażowym (rozstaw śrub).

  
 
No i czemu nie piszesz do wuja sege? Bym poszukal ewent podpowiedzial gdzie znalezc. Jutro sprawdze co i jak i ewent od czego pasuja no i jesli to tylko mozliwe jaka cena dla Ciebie
  
 
Czarnuch ostatnio przyzwyczaja mnie do tego, że psują się ciągle coraz to dziwniejsze rzeczy

Zupełnie nie wiem po co mi ta kupa złomu... Chyba się przyzwyczaiłem. Znalazłem też kilka gratów pod maskę:

  
 
Kolor dekla fajny
  
 
Cytat:
2013-02-25 22:48:11, JmB pisze:
Kolor dekla fajny


+1

-----------------
-----------------
"eskorty na tym forum wyginą kiedyś jak dinozaury,
ale fanów tego samochodziku nigdy nie braknie... "
(on-driver)

spot małopolski:
"(...) szkoda tylko, że nie było żadnego Escorta."
-----------------
  
 
Faktycznie ten dekiel zajebiście wygląda Musze sobie taki zrobić
  
 
Wersja "drut+trytka" opuściła garaż Zdążyła się już nawet zepsuć ale dokręcenie opaski zlikwidowało wyciek.



Podsumowując: kolektor plastikowy z Mondeo mieści się do mk4
  
 
Zabrałem się do roboty i powoli ogarniam dziada. Wymieniłem komputer na DEEP z Mondeo, zaślepiłem jedno miejsce gdzie kolektor ciągnął lewe powietrze, obroty się trochę uspokoiły ale są trochę wysokie. W sumie to nie wiem czy przez kompa czy przez zabawę z wężykami. Będę to dalej badał.
Wcześniej udało się uruchomić obrotomierz ale wydaje mi się, że przekłamuje trochę do góry (da się go zakręcić do 7000).
Wymieniłem też wycieraczki na nowe, zamontowałem znalezioną w garażu zaślepkę progu (teraz brakuje mi tylko jednej) i zabrałem jeden fotel Recaro na wycieczkę do mieszkania. Tapicerkę wyczyściłem a z szyn pozbyłem się rudej i pomalowałem na czarny mat. Teraz pora na drugi fotel.

  
 
Przekłamuje jak ta lala - u mnie na tym kompie na 6250 odcinał czy jakoś tak Może kapkę wyżej
  
 
Mój działa gites ale to trzeba się migdała podpytać. Wcześniej miałem niby też podpięty ale nawet nie podłączałem do zegarów. Ale z tego co wiem to albo idzie impuls z cewki albo z ECU.
  
 
Na razie zostawiam ten obrotomierz i zajmuję się konkretniejszymi sprawami. Udało mi się nareszcie opanować wolne obroty i trzymają ładnie bez żadnego falowania. Niestety tylko na benzynie. Gaz prawdopodobnie ma baaardzo bogatą mieszankę na wolnych i się zalewa. Ma ktoś jakieś doświadczenia z regulacją Blosa? Potrzebuję jakoś to mniej więcej ustawić zanim pojadę na porządne strojenie.
  
 
Cytat:
2013-06-09 17:27:19, tevenet pisze:
Na razie zostawiam ten obrotomierz i zajmuję się konkretniejszymi sprawami. Udało mi się nareszcie opanować wolne obroty i trzymają ładnie bez żadnego falowania. Niestety tylko na benzynie. Gaz prawdopodobnie ma baaardzo bogatą mieszankę na wolnych i się zalewa. Ma ktoś jakieś doświadczenia z regulacją Blosa? Potrzebuję jakoś to mniej więcej ustawić zanim pojadę na porządne strojenie.



duże pokrętło - wysokie obroty, w środku mała od wolnych,
Obok nich regulacja wstepna uchylenie przepustniczki blosa
  
 
Dzięki Kacper ale to mniej więcej wiem. Ze wstępnych oględzin dochodzę do wniosku, że reduktor do regeneracji. Auto na gazie faluje na obrotach i praktycznie nie reaguje na regulację. Dodatkowo wysokie spalanie, chociaż nie mogę narzekać na moc w wyższych partiach obrotów bo wydaje mi się, że na gazie leci nawet lepiej niż na benzynie. Żeby nie było to jak już wspomniałem na benzynie obroty stoją idealnie w miejscu.
  
 
Po mojemu to powinieneś podjechać do jakiegoś porządnego gaziarza i wydać na regulację ok50zł lub do renomowanego jak np: Struna i wydać 150 ale wtedy na benie i gazie będziesz miał zestrojone tak samo bo samemu to wiesz jak to z tym ustawianiem
  
 
Tomek ja wiem tylko muszę najpierw ogarnąć to auto zanim pojadę żeby wszystko było ok bo inaczej tylko zmarnuję pieniądze. Ze Struną jestem już umówiony ale jeśli rzeczywiście będzie wysrany reduktor to gówno będzie z regulacji. Jak wszystko będzie banglać to będę stroił finalnie
  
 
Tylko ze Struna wpierw sprawdza stan instalki przed regulacją i reduktor ,nie wiem czy raczył Cię ktoś poinformować o tym