[Tevenet] MKIV RST Replica - Strona 3

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
Cytat:
2011-02-08 07:50:04, tevenet pisze:
Przede wszystkim malowanie auta, z blacharki tam właściwie nic nie ma. Wyczyścić odrobinę rudej i trochę szpachli gdzie nie gdzie położyć. Lakier czarny metallic bez perły. Podłoga i podwozie będą pomalowane i zakonserwowane.



to moj szwagier ci to maznie ( cale auto ) za 1800zl. byc moze nawet taniej.

-----------------
FEFK #2497

Był Escort MKV 1.4, 91' 2004-2011
Jest RS2000 MKV 91' 2008-
  
 
Zgodnie z obietnicą fotki podłogi. Ruda widoczna na zdjęciach jest powierzchowna, wszystko zostanie wyczyszczone, pomalowane podkładem antykorozyjnym a potem lakierem typu chlorokauczuk.
Od spodu również zostanie położona nowa konserwacja, mam nadzieję, że wystarczy to na jakieś dwa lata spokoju.



Stary silnik i wiązka elektryczna już wyleciała z samochodu. Aktualnie jest układana wiązka z MK6, jednak prawdopodobnie będzie potrzeba wycięcia kilku dziur na kable ponieważ nie specjalnie jest jak to pomieścić.
  
 
wczoraj sie widzialem ze szwagrem jesli sie na nich zdecydujesz to gwaratuje, ze bedziesz mial to zrobione jak trzeba szwagier nie ukrywa, ze liczy na malowanie twojego essa pokazalem mu pare fotek twojego wiec temat jest mu znany

-----------------
FEFK #2497

Był Escort MKV 1.4, 91' 2004-2011
Jest RS2000 MKV 91' 2008-
  
 
I jednak nie obejdzie się bez spawania dzisiaj wywaliłem w podłodze dziurę na 2 cm :/ no ale cóż, powoli do przodu... nadal walczę z wiązką, mam nadzieję, że przez ten weekend silnik już zagości w komorze i podłoga też będzie zrobiona
Lakiernik uzgodniony na początek tygodnia... Chyba jak mu go na lawecie zawiozę
  
 
Cytat:
2011-02-18 22:05:33, tevenet pisze:
I jednak nie obejdzie się bez spawania dzisiaj wywaliłem w podłodze dziurę na 2 cm :/ no ale cóż, powoli do przodu... nadal walczę z wiązką, mam nadzieję, że przez ten weekend silnik już zagości w komorze i podłoga też będzie zrobiona Lakiernik uzgodniony na początek tygodnia... Chyba jak mu go na lawecie zawiozę



dogadales sie z moim szwagrem?

-----------------
FEFK #2497

Był Escort MKV 1.4, 91' 2004-2011
Jest RS2000 MKV 91' 2008-
  
 
Cytat:
2011-02-18 22:09:33, smallsize pisze:
dogadales sie z moim szwagrem?



Tak, tylko jeszcze nie wiem czy uda mi się skończyć z przekładką na początek tygodnia. Dzwoniłem ostatnio do niego i jesteśmy w kontakcie. Jak będziesz miał czas to może wybierzesz się ze mną jak go będę odwoził?
  
 
Cytat:
2011-02-18 22:13:59, tevenet pisze:
Tak, tylko jeszcze nie wiem czy uda mi się skończyć z przekładką na początek tygodnia. Dzwoniłem ostatnio do niego i jesteśmy w kontakcie. Jak będziesz miał czas to może wybierzesz się ze mną jak go będę odwoził?



moge sie wybrac, ale to musisz mi powiedziec kiedy jedziesz i o ktorej i czym potem wrocimy

-----------------
FEFK #2497

Był Escort MKV 1.4, 91' 2004-2011
Jest RS2000 MKV 91' 2008-
  
 
Twoja podloga to autoban, z porownaniem do mojej Ciekawe co tam sie kryje pod ta mata, ale mysle ze tragedii nie ma

przy dohc, nie zapomni lekko lape od rozrzadu wyrzezbic mocowanie, ale reszta pasuje , noo jeszcze linka gazu musi isc inna albo ta mozesz przrobic za pomoca linki od roweru i tego czegos co sie kreca przerwody przy żyrandorze
aczkolwiek mk4 w rst mialy juz te kolektory EFI i chyba nie tylko rst, wiec nowa chyba tez mozna kupic pod EFI


[ wiadomość edytowana przez: ZieleTDH dnia 2011-02-19 09:26:03 ]
  
 
Prace idą powoli. Poniżej efekt prac czyszczących. Niestety są dwie solidne dziurki ale będzie to zrobione.



Wiązka jest już na ukończeniu. Pozostało podpiąć tylko tył czyli lampy, wycieraczkę itp. A potem już z górki, czyli silnik do komory

Wiem, że łapę od strony rozrządu muszę delikatnie przerobić, dodatkowo zamierzam przesunąć mocowanie o jakieś 3 cm w stronę kabiny ponieważ o tyle mniej więcej ten silnik jest "szerszy".
Z linką gazu też nie powinno być problemu, mam ich kilka m. in. z XR3i.

[ wiadomość edytowana przez: tevenet dnia 2011-02-22 06:52:19 ]
  
 
Cytat:
2011-02-22 06:48:53, tevenet pisze:
Niestety są dwie solidne dziurki ale będzie to zrobione.



oj tam takie dziurki to nie dziury moje podłużnice wyglądają dużo gorzej niż twoja podłoga... ale już nie długo

działaj działaj
  
 
Cytat:
2 Z linką gazu też nie powinno być problemu, mam ich kilka m. in. z XR3i. [ wiadomość edytowana przez: tevenet dnia 2011-02-22 06:52:19 ]



Ale XR3i tez ma ten sam kolektor co L4 90KM, ta 102KM miala chyba kolektor EFI. ale linka przy swapie, to pikus powodzenia

-----------------
Tazz, Wilk
Kopciuch Kombiak klasy C 2003r. 2.2 CDi
Czerwony Gromiasty - 2.0 16V 150PS KIEP
Bordo Klimatyzowany 1.6 16V 90PS LPG KIEP
Szybki Czarny Dachowiec 2.0 150KM
  
 
Co prawda ze względu na panujące warunki pogodowe z autem od niedzieli nic się nie dzieje jednak powoli kompletuję graty. Oto dzisiejsze zdobycze:

  
 
ile taka tarcza z wzorkami?? 260ka?

-----------------
Tazz, Wilk
Kopciuch Kombiak klasy C 2003r. 2.2 CDi
Czerwony Gromiasty - 2.0 16V 150PS KIEP
Bordo Klimatyzowany 1.6 16V 90PS LPG KIEP
Szybki Czarny Dachowiec 2.0 150KM
  
 
Właśnie ile tarcza i gdzie ją wyrwałeś? A oponki co za model?
  
 
trzymałem tarcze i zaciski w swoich łapkach i naprawdę rewelacja
  
 
Tarcze są od Mikody wersja GT
  
 
Mikoda
 
 
Oj marnie to idzie ale przynajmniej motor już na miejscu miałem nadzieję skończyć to w ten weekend...



Tarcze rzeczywiście Mikoda 260 mm, oponki Toyo Proxes 195/50R15.

[ wiadomość edytowana przez: tevenet dnia 2011-02-28 06:39:19 ]
  
 
jak tam sprawa swapa? kiedy jedziemy do szwagra?

-----------------
FEFK #2497

Był Escort MKV 1.4, 91' 2004-2011
Jest RS2000 MKV 91' 2008-
  
 
Update Update 2

Jeszcze kilka pierdół do poskładania i będzie dobrze.

Przemku pasuje Ci środa?