[emtees] MKV 2.0 NGB+ - Strona 7

  
Sortuj wg daty:
rosnąco malejąco
emtees jako avatar daj te fote... a nie, jakieś coś, nie wiadomo co masz w tym avatarze
  
 
Wiesz no, fota dopiero dwa dni temu zrobiona
  
 
Zamach odbył kurację odchudzającą.



  
 
A te odchudzanie wpływa w ogóle jakoś korzystnie na silnik? Bo jak dla mnie to tylko demoluje moment obrotowy
  
 
Jest raczej odwrotnie Odzyskujesz to, co silnik musi zużyć na samo napędzenie tego koła. Lżejszy zamach robi różnicę dopiero później, w okolicach V-max. Takie koło ma faktycznie mniejszy moment pędu i nie ułatwia ono sprawy przy wysokich prędkościach. Jeśli oprócz koła wzmocnimy jeszcze jednostkę to już problem V-max w zasadzie przestaje istnieć.
  
 
Cytat:
2013-02-12 17:18:25, emtees pisze:
Takie koło ma faktycznie mniejszy moment pędu i nie ułatwia ono sprawy przy wysokich prędkościach.



No myślę że nie tylko przy wysokich prędkościach. Silnik może i szybciej się będzie wkręcał na obroty ale przy podjazdach pod górki będziesz pewnie dodawał więcej gazu. Ogólnie stracisz trochę płynności w jeździe. No ale Twój wóz raczej ma robić dobry czas na setkę i szybko wstawać po pokonanym zakręcie na torze więc cel może i słuszny
  
 
Nic dodać nic ująć
  
 
Ile zebrał z koła?
  
 
Ze 4kg będzie
  
 
Cytat:
2013-02-12 17:18:25, emtees pisze:
Jest raczej odwrotnie Odzyskujesz to, co silnik musi zużyć na samo napędzenie tego koła. Lżejszy zamach robi różnicę dopiero później, w okolicach V-max. Takie koło ma faktycznie mniejszy moment pędu i nie ułatwia ono sprawy przy wysokich prędkościach. Jeśli oprócz koła wzmocnimy jeszcze jednostkę to już problem V-max w zasadzie przestaje istnieć.



przy takim RSowym mtx75 mocniejsze silniki i tak maja v-max ograniczony odcinką paliwa na czerwonym polu obrotomierza, a nie koncem swoich mozliwosci, wiec lzejszy zamach pewnie niewiele tu popsuje


[ wiadomość edytowana przez: zenq dnia 2013-02-14 02:14:38 ]
  
 
znasz rs2k którego odcina na 5 biegu???
  
 
215 km/h i koniec więcej się nie da
  
 
Cytat:
2013-02-14 17:50:21, lukirs pisze:
215 km/h i koniec więcej się nie da




ale nie odcina.
  
 
Nie odcina,kończą się obroty
  
 
nie kończą tylko nie ma siły jechać odcinka a więcej się nieda to dwie różna rzeczy
  
 
kończą,6500 bodajże.astra o tej samej mocy leci prawie 230
  
 
Mała zmiana planów Będzie pełen blacktop Jakby ktoś miał wątpliwości - głowicę z silvera idzie założyć do blacktopa i to bez większych problemów Rozrząd również bardzo ładnie idzie poskładać tak żeby nic nie kolidowało Z pewnych względów jednak postanowiłem poddać blacktopową głowicę obróbce, a swoją wystawić na sprzedaż
  
 
Jakiś tam mały up...

Przed:


Po:


I takie ładne wałki do mnie dotarły

  
 
Jakieś pozostałe pierdy:










Nic tylko ciułać jeszcze na cały wydech.
  
 


Trafiłą się w dobrej kasie rozpórka Weichersa więc nie omieszkałem jej zakupić. Syf w komorze ogólnie i straszy stary kolor - będzie cieplej to ogarnę to na tip top. Komora pójdzie cała w nowy kolor i wszystko zostanie wymyte.

Moja rozpórka z Cabrio jest więc w związku z tym do wzięcia, tak jak zresztą masa innych gratów z poprzedniego silnika(wałki,głowica,kolektor itd.) więc jak ktoś chętny to pisać na pw


[ wiadomość edytowana przez: emtees dnia 2013-04-05 19:58:42 ]